De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Community-forum
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread

Thread Tools Rate Thread
Old 23-06-2002, 22:06
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by flugel

Ik ging verleden jaar dikwijls gaan zien in 3de nationale en daar liepen scheidsrechters rond met veel meer maturiteit dan sommige die op het WK fluiten...
Kijk, zo'n vergelijking kun je niet maken, want je kan een match in 3de nationale niet vergelijken met een match op het wk, da's hetzelfde als rondetijden van ne Clio en ne Viper vergelijken, da gaat gewoon nie. Die scheidsrechters staan (ik herhaal) onder zo'n immense druk en dan gade fouten maken. Da's nie meer dan menselijk vindt ik.
Old 23-06-2002, 22:58
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by flugel

'k heb het over mentale moeheid hé, fysiek zullen die dat wel aankunnen, alhoewel met die vele blessures, da zal dan waarschijnlijk ook zijn van het niets doen...
ok, ik kan begrijpen dat ze voor een matchke tegen nen degradatiekandidaat (op het einde van het seizoen) een beke uitgeblust zijn ...
Als je echter voor een WK (de belangrijkste confrontatie (1* per 4 jaar) al geen inzet meer kan opbrengen, dan is er iets mis ... Geef me dan maar de ploeg die dat wel nog kan, al heeft die dan wat talent minder

airco
Old 23-06-2002, 23:08
FastFons's Avatar
FastFons FastFons is offline
De Paddock Regular

Tja daar zit dikwijls het verschil tussen voetballers en andere sporten, veel voetballers zijn rotverwend...
Old 23-06-2002, 23:37
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

En super kleinzerig. Die hebbe al zeer aan hunne kop als ze nen bal tegen hun bene krijge. Da vinnek gewoon schandalig. Voort minste dat die nen tik krijge ligge ze daar te blijte op de grond. Zie dan naar den NBA. Allan Iverson heeft eens een match gespeeld mé een gebroken hand. Allé, 1 helft. En hij scoorde dan nog 20 ptn.
Old 24-06-2002, 21:44
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Beemer

Kijk, zo'n vergelijking kun je niet maken, want je kan een match in 3de nationale niet vergelijken met een match op het wk, da's hetzelfde als rondetijden van ne Clio en ne Viper vergelijken, da gaat gewoon nie. Die scheidsrechters staan (ik herhaal) onder zo'n immense druk en dan gade fouten maken. Da's nie meer dan menselijk vindt ik.
Blijkbaar zijn er toch ineens scheidsrechters die wel met de druk om kunnen gaan, want voor de halve finales en finale enkel europese scheids en lijnrechters... mss het bewijs van de fifa dat er wel degelijk iets loos was, of ligt het weer aan mij?
Old 24-06-2002, 21:49
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by airco

ok, ik kan begrijpen dat ze voor een matchke tegen nen degradatiekandidaat (op het einde van het seizoen) een beke uitgeblust zijn ...
Als je echter voor een WK (de belangrijkste confrontatie (1* per 4 jaar) al geen inzet meer kan opbrengen, dan is er iets mis ... Geef me dan maar de ploeg die dat wel nog kan, al heeft die dan wat talent minder

airco
voor die mannen is voetbal nen job, en ik ga ook nie alle dagen met evenveel goesting gaan werken... maar mij ging het hem bij het begin van den topic enkel over het feit dat de arbiters ondermaats presteren... en dat daarodoor teams bevoordeeld zijn, en dat vind ik totaal niet eerlijk... dan kan je nog honderd keer zeggen van ze moeste maar scoren, of ze moesten maar beter spelen, als je 2 keer (geldig) scoort verdien je te winnen punt
Old 24-06-2002, 22:35
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

Tja, een tekort aan ervaring is da hè en daar kunnen die scheidsrechters niks aan doen, t'is de fifa die hen aanstelt. Dus eigenlijk ligt de schulf bij de fifa en niet bij de scheidsrechters, zij presteren op het beste van hun kunnen en op dit niveau zal dat niet altijd genoeg zijn
Old 24-06-2002, 23:28
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

thread closed ... anders blijven we rondjes draaien zonder nieuwe feiten

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules