![]() |
|
|
||||
|
||||
En weer alle lof voor Dierckxsenss.
ps: welkom vettige swa ![]()
|
||||
|
||||
Na de opgave van Steels vandaag zou het wel eens kunnen dat er een 2de (gedwongen) opgave komt van Verbruggen, gevallen vandaag, schouder was uit de kom, er terug ingeduwd maar nu denkt hij dat het gebroken is... we zullen wel zien zekers
|
|
||||
|
||||
Jeps, de eerste 2 belgen liggen eruit.
Tom steels, ma da staat er al en dan Rik verbrugghe ook, is daarjust gezegd op het nieuws.Ma toch efkens een vermeldingkske waard, die prestatie van Ludo Dierickxens(sorry als het verkeerd geschreven is, zen gene kenner).
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Nederland boven vandaag op de quatorze juillet, kzen eigenlijk toch wel content dat er gene Fransman heeft gewonnen ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
mja ik kan yvdp best begrijpen. Ik erger me vaak ook wel aan renners die enkel voor de eerste week in de tour zitten.
Al bij al nemen zij plaatsen in van renners die er wel tot in Parijs voor willen vechten. airco
|
||||
|
||||
idd flutploegen zat : Tacconi , domo ,
|
||||
|
||||
bwaa Domo is toch ni zo'n flutploeg zenne. Tis geen topploeg da gevek toe, mor der zitte wel schoon name tsse. En volgend jaar zalt het same mé Lotto een topploeg vorme. Allé, da hope we toch
|
||||
|
||||
Tja, wat heeft euskaltel al gedaan op het vlakke? Noppes. Indien de bergen voor de vlakke ritten zouden liggen, zouden die mannen na de bergen ook naar huis gaan. Cipo wil enkel winnen en over de bergen rijden om dan nog 1 spurt te moeten rijden op de Champs Elysee doet hij niet, ik kan hem ergens wel gelijk geven. Freire zei ook al voor de tour dat hij niet over de bergen ging rijden. Cipo heeft dit jaar ijzersterk gepresteerd en hoe je het ook draait of keert: hij is de beste sprinter van zijn generatie en daarom vind ik dat hij zijn plaats in de tour heeft.
|
|
||||
|
||||
Da hebben ze over Steels ook gezegd. Hij zou het dees jaar allemaal trug opnieuw gedaan moeten hebben. Maarja, ne smoes van "de benen willen niet mee". En da bk dan?!? Da was geluk dan? Voor mij is nog altijd Zabel 1 van de beste sprinters.
Den beste renner voor mij dan is Gonzales. Over Armstrong ga ik hier zwijgen...
|
||||
|
||||
Jalabert ready to hang up his wheels
Frenchman Laurent Jalabert, one of the most successful riders of his generation, will retire from cycling at the end of the season. At 33, and with 135 victories behind him, the CSC-Tiscali team leader said on Tuesday it was time to bid farewell after 14 seasons as a professional. Jalabert won the Tour of Spain in 1996, was time-trial world champion in 1997 and won some of the most important classics, including Milan-San Remo, the Tour of Lombardy and the San Sebastian Classic. "It's an important day in my riding career but I have decided to bid farewell to cycling at the end of the season," Jalabert said on the Tour de France rest day. The decision comes on the back of Mario Cipollini's decision to retire prior to the start of the Tour de France after his team, Acqua and Sapone team, failed to gain an entry. Eurosport.com
|
||||
|
||||
Quote:
die ploeg staat eerst in de stand van de wereldbeker, heeft net met virenque een klassieker in de tour gewonnen (ventoux). Op een prachtige manier hebben ze Parijs Roubaix gewonnen. es geworden in de dauphiné etc etc etc. Futploegen zijn in mijn ogen ploegen die niet in staat zijn iets te laten zien in de tour of in andere koersen. Ik denk trouwens dat domo 6es ofzoiets staat in dep loegtenstand in de tour.
|
||||
|
||||
ach wat, JPMontoya wou gewoon wat keet schoppen met deze straffe uitspraak
![]() trouwens, een futploeg is een ploeg met fut erin. Een flutploeg daarentegen is een waardeloze ploeg ![]() tot hier deze in feite onzinnige boodschap.
|
||||
|
||||
was idd een schoon overwinning voor virenque. In mijn ogen kan hij nog aanspraak maken op de bollekes, maar dan moetem wel onze jaja achterhouwen hé. Nog bergen genoeg volges mij om zen eigen nog is te bewijzen
|
||||
|
||||
Idd, vandaag 7 colls voor de boeg.
Mits een beetje intelligent koersen heeft hij vandaag of morgen de bollekestrui.
|
|