De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Community-forum
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 25-08-2002, 05:06
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

ter info, Club Brugge hebben ook gewonnen bij "killer"??? Westerlo een droge maar verdiende 0-2 zege... Een chance dat hier in zolder voldoende tv's zijn voor de verslagen van de voetbal te zien
Reply With Quote
Old 25-08-2002, 10:04
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

jaja, voor Westerlo ziet het er slechter en slechter uit Opeens schijnt de zon weer volop hier in Geel
Reply With Quote
Old 25-08-2002, 15:09
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Stipey
pfff, bekijk de rangschikking eens, Lierse zal met gemak kampioen spelen.
tis da lierse al tegen deftige ploegen heeft gespeeld: beveren, la louvière en ... den derde ontschiet me even (show uitdrukking trouwens: iets ontschieten)

kv heeft gisteren Bergen afgetroefd, maar ze hebben blijkbaar té veel kansen nodig om te scoren. ik ben eens benieuwd wat het gaat geven als diallo en de jong terugkeren vanuit resp schorsing en blessure binnen een week of drie!
dan kan de malinwa terug op wat ervaring teren, die me toch iet of wa nodig lijkt!
Old 25-08-2002, 17:52
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

Wacht maar als de nieuwe grasmat er ligt in Genk, dan gaat da allemaal weer gelijk vorig jaar!
Nu maar hopen dat ze in Praag dinsdag nie onderuit gaan, zodat de CL voor de eerste keer in de clubgeschiedenis een feit is. Er gaan trouwens 2300 supporters mee naar Praag, daar kunnen veel ploegen alleen maar van dromen, supporters die mee op verplaatsing gaan.

Koen Daerden en Bernd Thijs kenden al een schitterende seizoensstart en al de rest zal wel volgen!

En in het Fenixstadion is de sfeer elke wedstrijd fantastisch! Daar kunnen veel ploegen nog es e puntje aan zuigen!

Go Racing Go
Reply With Quote
Old 25-08-2002, 19:13
Benklak's Avatar
Benklak Benklak is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Beemer
Wacht maar als de nieuwe grasmat er ligt in Genk, dan gaat da allemaal weer gelijk vorig jaar!
Nu maar hopen dat ze in Praag dinsdag nie onderuit gaan, zodat de CL voor de eerste keer in de clubgeschiedenis een feit is. Er gaan trouwens 2300 supporters mee naar Praag, daar kunnen veel ploegen alleen maar van dromen, supporters die mee op verplaatsing gaan.

Koen Daerden en Bernd Thijs kenden al een schitterende seizoensstart en al de rest zal wel volgen!

En in het Fenixstadion is de sfeer elke wedstrijd fantastisch! Daar kunnen veel ploegen nog es e puntje aan zuigen!

Go Racing Go
Sorry Beemer, maar Genk is een plastieke fusieploeg. Fusiesucces blijft niet duren. En in het Fenixstadion is de sfeer altijd fantastisch? Het zou maar erg zijn hé als ge elke wedstrijd wint en er is geen sfeer. Ik zou de sfeer wel eens willen zien als ge moet vechten tegen degradatie. Gulle zit nu met een paar vette jaren, maar binnekort zullen er wel eens een paar magere jaren komen en als dan de sfeer nog dezelfde is, proficiat dan.
Reply With Quote
Old 25-08-2002, 19:22
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

Nie vergeten, Genk is de fusie van 2 succesploegen, en ze hebben na de fusie (13 jaar geleden) niet altijd succes gehad, dat is enkel de laatste 5 jaar zo, en zelfs het seizoen dat we degradeerden was er een supersfeer. En waarom zou fusiesucces nie blijven duren? Genk is financieel gezien één van de gezondste clubs uit de competitie. En op sportief vlak brengen ze (meestal) mooi en aanvallend voetbal. Ik heb de voorbije 13 seizoenen een abonnement gehad, zelfs toen ze in 2de speelden. En, ook als we verliezen is er sfeer! Maar dan kunt gij dan weer niet over oordelen, want jullie komen maar één keer per jaar in het Fenixstadion.
Reply With Quote
Old 25-08-2002, 19:59
Stipey Stipey is offline
De Paddock Regular

Mannen, zoals ik al zei; deze discussie is absoluut zinloos... Lierse is al lang kampioen.
Reply With Quote
Old 25-08-2002, 20:00
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Ik herinner mij nog begin jaren 90 dat Genk idd tegen in degradatiestrijd zat en als ik me niet vergis zat Goots daar toen bij...
Oulare en Strupar, dat waren nog eens tijden sé ! Waar spelen die twee nu feitelijk, Strupar bij een Engelse degradatieclub en Oulare = ?
Old 25-08-2002, 20:15
Benklak's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Nie vergeten, Genk is de fusie van 2 succesploegen, en ze hebben na de fusie (13 jaar geleden) niet altijd succes gehad, dat is enkel de laatste 5 jaar zo, en zelfs het seizoen dat we degradeerden was er een supersfeer. En waarom zou fusiesucces nie blijven duren? Genk is financieel gezien één van de gezondste clubs uit de competitie. En op sportief vlak brengen ze (meestal) mooi en aanvallend voetbal. Ik heb de voorbije 13 seizoenen een abonnement gehad, zelfs toen ze in 2de speelden. En, ook als we verliezen is er sfeer! Maar dan kunt gij dan weer niet over oordelen, want jullie komen maar één keer per jaar in het Fenixstadion.
Dan nodig ik u uit om eens een derby te komen meemaken en dan volg ik eens een matchke bij u (als da mogelijk is). Maar ja bij Antwerp wordt er niet met wc-rollen gesmeten, vuurwerk, hohoho geluiden na ne goal en met sjallekes int rond gedraaid, want da noem ik nu just plastiek. Da is opgefokt. Antwerpsfeer is puur, ongerept, authentiek, engels. Als ge wilt kunde altijd is een matchke komen proeven van ongerepte sfeer, ik raad uw 3 november aan. Ene keer op den bosuil op zo een houten bankske en ge zijt verkocht.

Red & White Greetz
Reply With Quote
Old 25-08-2002, 21:52
Benklak's Avatar
De Paddock Regular

Royal Antwerp FC

Geen plastic, maar houten banken met veroeste nagels en beton onder je voeten. Beton dat al meer dan zeventig jaar bier, pis, rochels, slijk, sneeuw, tranen (van geluk en verdriet) en regen heeft verdragen.

Geen vrijkaarten, maar échte supporters die week in week uit hun ploeg steunen, door weer en wind.

Geen sjaaltjes zwaaien, maar gebalde vuisten, uitgestoken middenvingers en wank-bewegingen.

Geen luxe, maar hamburgers eten in een modderpoel en je behoefte doen in een plas met andermans zeik.

Geen toptien dans-muziek voor de match, maar een fanfare met échte fans en vaandels van supportersclubs die al tientallen jaren meegaan.

Geen genummerde plaatsen, maar vechten voor een droog plaatsje.

Geen stadionspeaker, maar oorverdovend gezang.

Geen topdrie plaats, maar elke week vechten voor de punten.

Jongens, jong en oud, knoop het goed in je oren. Laat ons cluppie nooit verloren gaan, niet om een paar plaatsen hoger te eindigen, h#ll, zelfs niet om de champions league te winnen.

WIJ ZEGGEN NEE TEGEN FUSIE!

Dit zegt gewoonweg alles dat is het antwerp-gevoel neergeschreven, voor zover je dat eigenlijk kan omschrijven! het geeft een idee naar de buitenwereld denk ik.

Red & White Greetz
Reply With Quote
Old 25-08-2002, 21:54
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Wel euhm, als het ook goed is, voor mij een plaatsje vér van die pis en kots en wank-bewegingen.....ik zou ook nog voetbal willen zien, namelijk
Old 25-08-2002, 22:00
Benklak's Avatar
De Paddock Regular

Dan kan je altijd terecht op de familietribune, die er nog maar 2 jaar staat en in alle accomodaties voorziet. Hij biedt plaats aan 3000 man en geeft een heel goed zicht op het veld. Daar gaat het allemaal iets gemoedelijker aan toe. één ticketje voor Finish voor 3 november?
Reply With Quote
Old 25-08-2002, 22:16
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

Welja, ik heb nog geen enkele antwerpsupporter die op den 2 (die zogenaamde bouwvallige tribune) zit horen klagen over de toestand ervan. Ok ze is oud, dat zal niemand ontkennen. Maar ze voldoet aan alle veiligheidseisen. Voor die mensen die op een "echte" tribune willen zitten, wij hebben ook een tribune, gebouwd op de plannen van et eurostadion => maw mooie stoeltjes hebben ze daar.

En over sfeer. Er zijn ni echt veel woorden voor... Klinkt misschien belachelijk hoor, want elke ploeg zal van zijn supporters beweren dat ze het beste zijn. Maar die van den "antwaarp" das een ras apart. Geen kermistoestanden met snipprtjes en weet ik wat allemaal, gewoon puur, beter as benklak kannek et niet omschrijven.
Zij die et willen probere, aan te raden datum = 3 nov tegen de GBA. Of gewoon eender welke match. Er zit dit seizoen best veel volk op den bosuil.

En Beemer, als gij vorig jaar een abo had? Waarom zat gij dan al die thuismatchen bij ons thuis??
Old 25-08-2002, 22:21
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

Quote:
Benklak zegt : Geen plastic, maar houten banken met veroeste nagels en beton onder je voeten. Beton dat al meer dan zeventig jaar bier, pis, rochels, slijk, sneeuw, tranen (van geluk en verdriet) en regen heeft verdragen.
Beemer zegt: waarom is een nieuw stadion slecht? Ons stadion heeft minstens evenveel sfeer.

Quote:
Benklak zegt: Geen sjaaltjes zwaaien, maar gebalde vuisten, uitgestoken middenvingers en wank-bewegingen.
Beemer zegt: lichtend voorbeeld voor de jeugd is dat :s

Quote:
Benklak zegt: Geen toptien dans-muziek voor de match, maar een fanfare met échte fans en vaandels van supportersclubs die al tientallen jaren meegaan.
Beemer zegt: als de Antwerp scoort, welk liedje klinkt er dan? Dansplaat van Brainpower, da's gene top 10 zeker? Sorry dat een ploeg zijn supporters af en toe iets extra gunt. Antwerp is heus niet de enige ploeg met een orkestje zunne!

Quote:
Benklak zegt: Geen luxe, maar hamburgers eten in een modderpoel en je behoefte doen in een plas met andermans zeik.
Beemer zegt: zo is het bij ons ook ooit geweest, maar Genk heeft met het geld van zijn succesen ervoor gezorgd dat de ploeg nu in een mooi stadion speelt met alle voorzieningen, zelfs een groot jeugdvoetbalcentrum.

Quote:
Benklak zegt: Geen stadionspeaker, maar oorverdovend gezang.
Beemer zegt: en wie roept er bij jullie af da uwen auto verkeerd geparkeerd staat of da Goots gescoord zou hebben??

Sorry, zo denk ik erover. Maar ik ga nu stoppen, want dit wordt anders een discussie zonder einde.

En Oneliner, ik heb tot vorig jaar 13 jaar lang een abo gehad, maar als je zoals ik verhuist naar de kust, op kot zit in Antwerpen, en geen rijbewijs hebt, dan is da nu net niet meer haalbaar om elke wedstrijd te gaan zien.

Barry

Last edited by Beemer; 25-08-2002 at 22:25.
Reply With Quote
Old 25-08-2002, 22:46
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

Quote:
[B]

Beemer zegt: waarom is een nieuw stadion slecht? Ons stadion heeft minstens evenveel sfeer.
Oneliner zegt: Jullie maken "vergelijkende" sfeer met 23.000, wij met 7.000.

Quote:
Beemer zegt: lichtend voorbeeld voor de jeugd is dat :s

Oneliner zegt: Ola, als ge in de spionkop zit wordt dat idd gedaan. Als ge daar niet tegen kind => family tribune. Wat niet wegneemt dat mensen mogen zitten waar ze willen. Trouwens uw verhalen over de spionkop van Genk, ni veel beter hé. Den tijd dat wij "vuile zwette" roepen naar ne scheids is over zenne.

Quote:
Beemer zegt: als de Antwerp scoort, welk liedje klinkt er dan? Dansplaat van Brainpower, da's gene top 10 zeker? Sorry dat een ploeg zijn supporters af en toe iets extra gunt. Antwerp is heus niet de enige ploeg met een orkestje zunne!
Oneliner zegt: Voor de wedstrijd loopt er een fanfare rond et veld, geeft toch iets extra VIND ik. BTW, er werd gesproken over muziek voor de match. Elke ploeg heeft (zou moeten) sfeer platen na zen goals

Quote:
Beemer zegt: zo is het bij ons ook ooit geweest, maar Genk heeft met het geld van zijn succesen ervoor gezorgd dat de ploeg nu in een mooi stadion speelt met alle voorzieningen, zelfs een groot jeugdvoetbalcentrum.
Oneliner: *Kuch* Schulden *Kuch*
Wat niet wegneemt dat Genk de laatste jaren een aardig palmares bij elkaar aant sjotten is.

Quote:
Beemer zegt: en wie roept er bij jullie af da uwen auto verkeerd geparkeerd staat of da Goots gescoord zou hebben??
Oneliner: Op den Antwerp staan nooit auto's verkeerd geparkeerd
Toeschouwers spelen zelf speaker over diegene die scoort.
Zei meer zeker dat zet tot int bezoekersvak horen wie er gescoord heeft zenne.

Nog ff dit. Discussiëren op deze manier moet kunnen. Maar voel u niet té hard aangesproken als iemand anders een mening heeft over u ploeg, ook al staat die u niet aan.
Een forum leeft deels van verschillende meningen, en zolang die op een rustige manier kunnen worden overgebracht, moet dat allemaal perfect mogelijk zijn...

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules