![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik zie u daar morgen!! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
ik zal zien wanneer we er zijn!
Hoe was het weer, koffie blij slecht weer en ice-tea bij goed weer? Tzal koffie worden vrees ik!! |
|
||||
|
||||
ik zal het hem zeggen. ze komen met mij mee. Mag ik dan ook afkomen
![]() Aha, post nie geleze... Hij wist het dus al mod: gooi dit dus maar eraf |
|
||||
|
||||
Ik zal morgen proberen om de Jean Todt te spelen...
Hopelijk lukt het en aanvaarden ze mijn gezag...
|
|||
|
|||
Voor zij die dit nog lezen. Om 12.00 aan het frietkot deel ik nog wat passen uit voor de Belkarting die klaar zijn. Zo moet ik ze niet allemaal opsturen en dat schilt mij misschien weer n'een hamburger
![]() |
|
|||
|
|||
Komt gij alvast maar es naar den box van AD Sport, daar lopen er nog een paar rond voor den Belkarting. Als ge mij daar niet ziet, vragen naar Jurgen Damen en zeggen dat ik u gestuurd heb.
|
|
|||
|
|||
BTW, Driesco, voor de Van Roey's is't in orde hé...de andere piloten kunt ge in den box treffen...Praat ook es met onzen "Hollander" , Jos Menten... toffe kerel, goeie piloot, zou zeker niet mis zijn om het deelnemersveld mee aan te vullen ! En onzen Bert (Lambrecht) is er ook nog... Als hij vrij is, zal hij graag komen. Toffe naam trouwens om bij te zetten op de affiche...derde in de 24u Zolder 2001 en derde in FIA GT 24u Francorchamps 2002...
Last edited by Mistery; 27-10-2002 at 09:28. |
|
|||
|
|||
Vreet goe, ik spring binnen.
|
|
||||
|
||||
't zal op 't gemakske rijden worden naar ginder... serieuze windstoten... hopelijk kom ik ginder aan
![]() |
|
||||
|
||||
Wat was het hoogtepunt? De allerlaatse race van de procar, godzijdank in de duisternis. Dit schandaal is met een rode vlag aan zijn einde gekomen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
![]()
Was er ééntje opgestegen? Tijdens de Belcar was het anders ook effe leutig aan de Jacky Ickx. Iemand had er een olietapijtje achtergelaten, en een tiental wagens danstten er bolsjoi ballet...
|
|
||||
|
||||
Idd, die procar wa's da voor iets, veel lawaai maar voor de rest weinig spektakel! Opdoeken die handel!!!
BTW Marshall, alvast bedankt om aan mij te denken dude! |
|
||||
|
||||
en ik maar hopen dat die mannen van de procar geen lichten hadden
![]() |
|
|||
|
|||
Opdoeken die handel, niet eens TC waardig.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|