![]() |
|
|
||||
|
||||
chique dinges beemer
dat lijkt me wel in orde die flyers
|
|||
|
|||
Maarten, zijt ge mijn telefoonnummer kwijt toch ? Ik dacht dat je vandaag zou opbellen...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Tussen pot en pint (voor sommige DUVEL) ontstonden de meeste van deze initiatieven. Ook een stand op een racing-show stond al lang op ons verlanglijstje. Door een speling van het lot kregen wij vroeger dan verwacht de mogelijkheid om deze droom te laten uitkomen. Marshall's Club Zolder Events (MCE) heeft al jarenlang een stand op de Grensland Racing Show. Op deze stand geven zij de kans aan hun partners om een gedeelte van de stand aan te kleden. Omdat ondergetekende hiervan op de hoogte was, hebben wij hen een vraag/voorstel gedaan om deel te mogen uitmaken van hun stand. Wonderwel reageerden zij hierop positief en onze volgende droom kwam uit. In naam van het bestuur en alle leden van de VZW depaddock en depaddock.eu wens ik hen te bedanken om ons deze kansen te bieden. Zowel zij als wij hebben namelijk de zelfde doelstelling : het promoten van de autosport. Dank u wel MCE !!!!! Verder wens ik al de toekomstige medewerkers aan onze stand te bedanken. In de eerste plaats Dries en Kris voor het ter beschikking stellen van de depaddock-Clio en alle bijkomende steun. Ook zij die zich geroepen voelen om de stand op donderdag te helpen opbouwen en op zondagavond te helpen afbreken zijn welkom en wens ik op voorhand te bedanken. Ook iedereen die logistieke ondersteuning biedt wens ik van harte te bedanken. En dan het cliché : iedereen die ik vergeten ben : bedankt !!! Tot op heden weten wij nog niet in welke hall onze stand zal gelegen zijn. Waarschijnlijk zullen we dit pas weten op de donderdag voor de opening. Ik kan u verzekeren dat je onze stand wel zal vinden. We zullen er alleszins trachten iets moois van te maken. C U (in de Grensland) |
|
||||
|
||||
ik kom zeker wel ne keer af, waarschijnlijk op vrijdag!!! zet het bier maar al fris want heb reeds grote dorst
![]()
|
|||
|
|||
Zeg Clioboy, vertrekt ge weer vanuit Antwerpen of uit Hamme. Na ons werk rijden Inge en ik door naar ginder. Als ge goesting hebt kunt ge mee he.
|
|
||||
|
||||
Quote:
waarschijlijk vanuit antwerpen, t is nog wat vroeg voor dat te zeggen!! allesinds bedankt voor het voorstel ik laat wel nog iets weten!!
|
||||
|
||||
Quote:
Vincent
|
|||
|
|||
Nog een oproep :
heeft er iemand een etalage-pop die hij gedurende dit weekend ter onzer beschikking wil stellen ? C U |
|
|||
|
|||
allee mannekes, wie zijn lief mag Pascal es ne keer gebruiken voor een weekendje ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik zal er zaterdag en zondag zijn, misschien ook vrijdag avond.
Ik ben dan bereid om te komen helpen. Vincent
|
|||
|
|||
Ik zal ies luisteren wat betreft die pop. Mijnen nonkel heeft een kledingwinkel dus misschien kan die jullie helpen. Mijn opblaaspop is nie goe zekers ?
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik kom de zaterdag naar de Racing-show, vanuit Antwerpen. Dus, wie graag mee wil, Mario of anderen ? |
|
||||
|
||||
ik kom ook op zaterdag en breng de mama mee
![]()
|
||||
|
||||
Ik help dus Donderdag en zal er Zondag de ganse dag zijn.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|