![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
"Ik ga wel mijn best doen om wat tijd in te halen, want ik wil niet iedere dag starten als 130ste. Groeten vanuit Libië, ik bel jullie morgen, het gaat jullie goed in België!" Dat kan een verklaring zijn... |
|
||||
|
||||
Manfred Verbeke is in het Bivak ondertussen
Loomans is de aankomst van de speciale voorbij, en staat dus in panne op de verbindingsrit. airco
|
||||
|
||||
Quote:
Toch is het best zuur dat je hiervoor waarschijnlijk je Dakar op je buik kan schrijven. airco
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ziet er niet goed uit ![]()
|
||||
|
||||
Nog meer nieuws over de AD-sport Rav4 op pistop.tv :
Quote:
![]() Zonder assistentie zal het moelijk zijn om verder te geraken denk ik, met een gebroken wiel... Gelukkig genoeg zijn Koen en Jurgen ongedeerd. Vincent
|
||||
|
||||
Ongelooflijk : Koen en Jurgen zijn nog steeds IN de race !!!
Meer info volgt... |
|
||||
|
||||
Live via Q-Music : Koen op de radio.
Nu het daglicht toelaat om duidelijkheid te verschaffen over de opgelopen schade, blijkt hoe sterk de mecaniek van de Toyota is : ze is NIET beschadigd! Wel lag Koen zijn deur er uit en is de voorruit weg. En zijn er de nodige blutsen en builen. Volgens Koen zijn ze stomweg 2 keer overkop gegaan maar kunnen ze, indien ze binnen de 2 uur een nieuwe voorruit kunnen zetten, gewoon verder. Probleem is (geloof het of niet) dat ze de sleutels van de service-vrachtwagen niet kunnen vinden omdat de mecanieker die ze in zijn bezit heeft nog slaapt en ze weten niet waar hij ergens uithangt. Op dit moment zijn ze aan het zoeken naar een ... breekijzer. Dit heeft Koen zelf gezegd op de radio, zo'n 5 minuten geleden... Allee, er is dus nog hoop eh! Last edited by Sennake; 09-01-2003 at 09:37. |
|
||||
|
||||
Voor diegenen die het radio-fragment van deze morgen gemist hebben .... die kunnen nu hun schade inhalen
Koen Wauters @ Q-music - 9/01
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ze zijn anders bij AD aardig op weg om die te behalen ![]() Als je koen s'morgens zo bezig hoort lijkt het wel alsof hij al die problemen nog leuk vind ook. Eeen breekjzer zoeken,.., mensen uit hun bed gaan zetten,...deuren in mekaar flansen.. Is dat daar een woestijnversie van Bob de Bouwer misschien? Allee vooruit en nu maar kijken wat voor gegoochel ze vandaag weer uithalen. Een ding is zeker, ze zijn daar reclame voor de Dakar aan het maken dat het niet meer normaal is. |
|
||||
|
||||
Quote:
ongeveer hetzelfde verhaal als op Q-music .... enkel dat van die skibril ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
De dakar krijgt de Belgen er precies nie onderuit. Wauters blijft maar doorgaan, super man. En ze moeten daar es echt ne prijs maken voor t team me t meeste uithoudingsvermogen en me de meeste pech, ze zouden m op één been winnen.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|