![]() |
|
|
||||
|
||||
op dit moment zware bombaredementen... Ik word er echt niet goed van...:s (check out cnn)
|
||||
|
||||
Bush voert zijn oorlog gewoonweg in prime-time. Oorlog als een ordinaire show...
|
|
||||
|
||||
Toch even relativeren : prime-time bij ons misschien, zeker niet in Irak noch in de USA of de rest van de wereld...
|
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ofwel hebben ze een blind vertrouwen in de precisiebombardementen. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Iemand de beelden gezien van de gegijzelde en vermoorde Amerikanen ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar ik hoop vooral dat Bush die beelden te zien krijgt, en beseft dat hij verantwoordelijk is daarvoor.
|
|||
|
|||
Bush valt niet aan,
Sadam stuurt een nuke naar Amerika, Amerika in de vlammen. Laat mij toe te zeggen dat de raketten van Irak nog niet meer tot aan de Middellandse zee raken... Ik denk dat de veilighied van de VS niet door landen als Irak bedreigd wordt maar eerder door hun arrogante internationale houding |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik weet niet hoor, maar aan dit alles is niets grappig. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Ander vraagje, waarom word er op bijna elke VREDEsbetoging met stenen enzovoort gegooid? En kom nu niet af met de politie lokt het uit hè. No offence to anyone |
|
||||
|
||||
![]()
'k Heb vandaag wel goed moeten lachen met die stunt van de Iraakse Minister van Buitenlandse Zaken, die plots in Damascus opdook. Bleek dat hij gewoon met een taxi van Bagdad naar Damascus is gereden.
Vond ik wel een grappige noot in heel dit drama.
|
||||
|
||||
Quote:
Vredesactivisten vonden het nodige om fietsjes te smijten in de nationalestraat. Dank u AEL
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|