De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 11-04-2003, 18:23
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Megane
ik ben er zelf eens afdeduwd door een blauwe wagen in de villeneuve, terwijl ik deze wagen al zekers gepasseert was want hij pakt mij achteraan op mijn bumper en dan in mijn deur.
Tja wie was ook alweer dat oranje kereltje met de sleepkabel Was de race voor de Race Promotion in 2001.

Wat betreft verschillen in snelheid. Als GT endurance-piloot weet je van te voren dat er langzamere wagens (met de nadruk op wagens) zijn. Levert ook geen noemenswaardig gevaar op.

Maar wat veel gevaarlijker is het verschil in rijders, er rijden piloten in de Belcar die daar eenvoudig weg niet thuishoren. Zal geen namen noemen, heeft toch allen maar schriftelijke ruzie tot gevolg.

Als je me nu vraagt wat is een van de weinige zwakke punten van de Belcar? Dan is dat er eentje van.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 11-04-2003, 19:38
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

het verschil in snelheid is denk ik, enkel een probleem op zolder, op francorchamps valt dit veel minder op omdat het circuit gewoon groter is, dat die toerisme wagens (de tragere dan) meerijden is niet meer dan normaal, haal die weg en het deelnemersveld is direkt een stuk kleiner. Het verschil in piloten zal er altijd zijn, en veel kan je daar niet aan doen denk ik
Reply With Quote
Old 11-04-2003, 20:52
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Nog 2 fotokes van Ronald:

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 11-04-2003, 21:21
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Tiens tiens : een admin-bestuurslid-moderator die zelf over de streep gaat betreffende de regels over de grootte van de foto's...
Reply With Quote
Old 11-04-2003, 21:44
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

??????????????????

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 11-04-2003, 22:32
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Vwala se, onze Werner heeft zijn huiswerk al gemaakt
Reply With Quote
Old 11-04-2003, 22:34
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

De mannen van SRT zijn volle bak bezig aan de Corvette momenteel. Rond 8 u zijn de meeste carrosserie onderdelen aangekomen in Zolder.
Toch wel doorzetters die mecano's en het is te hopen dat ze voor de rest van het weekend gespaard gaan blijven van pech.
Old 11-04-2003, 23:44
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally posted by speedkicks
Ik vindt dat allemaal zever in pakskes.
Over het snelheidsverschil in Le Mans klaagt toch niemand . En tussen de proto's en de GT's is dit hetzelfde. Voor mij geeft dit juist iets extra's. Zeker in Zolder waar de GT's het zwaar hebben tegen de wagens uit touring. Remember de Finse Audi !!!
Er is al zoveel over eventuele veranderingen van de formule verteld, en ik kan hier enkel nog aan toevoegen dat de verscheidenheid en de verschillen tussen de wagens de sterkte is van de Belcar.
Effen bijsturen. Het was niet mijn bedoeling om de format van de Belcar in twijfel te trekken. De mix tussen GT's en toerwagens is OK. Wanneer ik sprak over een Belcar met 2 snelheden, bedoelde ik dat figuurlijk over het niveau van de piloten. Je hebt professionele en amateurpiloten met de juiste ingesteldheid en bekwaamheden enerzijds, en je hebt anderzijds vrijetijdspiloten die niet meer beseffen waarmee ze bezig zijn. Er rijden in de Belcar een aantal piloten rond, die daar echt niet meer thuishoren. En dat heeft niets te maken met het feit of je nu met een GT of een Toerwagen, met een snelle of een langzamere wagen rijdt.
Om dan toch maar man en paard te noemen : wat Vannerum donderdag gepresteerd heeft, is wel oerdom! Twee dagen voor een belangrijke wedstrijd zulke risico's nemen met een wagen die je nog helemaal niet beheerst, getuigt wel van een totaal gebrek aan professionalisme. En het is inderdaad niet de eerste keer dat Vannerum zo een stommiteiten uitsteekt.
Reply With Quote
Old 12-04-2003, 15:10
Megane Megane is offline
De Paddock Regular

Knappe prestatie van de mannen van de Corvette, na zo een crash een 6 de tijd in de kwali.

Dus racen morgen met die C5R.
Reply With Quote
Old 13-04-2003, 22:31
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

Hoeveelste plaats waren ze in de race?
Reply With Quote
Old 13-04-2003, 22:45
joost joost is offline
De Paddock Regular

9de na een moeilijke race, de wagen was zeer moeilijk bestuurbaar.
Reply With Quote
Old 15-04-2003, 13:40
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

Bedankt. Misschien een gevold van een pak pk's??
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules