De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 12-05-2003, 22:26
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by Sennake
Ja hallo, tegen een professionele fotograaf met ditto materiaal kan ik als amateurke met mijn prulkodakse weinig voorstellen natuurlijk

Enfin, het is ondertussen duidelijk dat er meer dan voldoende fotografen rondlopen op de Super Meeting Weekends en alle foto's zijn even super zodat mijn nederige artistieke bijdrage aan dit forum slechts een druppel is op een hete plaat; ik hou er dan ook maar mee op : dat bespaart me een hoop tijd, moeite en energie.

De toekomst is aan de jeugd.
omdat iemand een grappig bedoelde opmerking maakt (notabene met een -smilie erbij!!) ....
Old 12-05-2003, 22:29
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Ja hallo, tegen een professionele fotograaf met ditto materiaal kan ik als amateurke met mijn prulkodakse weinig voorstellen natuurlijk

Enfin, het is ondertussen duidelijk dat er meer dan voldoende fotografen rondlopen op de Super Meeting Weekends en alle foto's zijn even super zodat mijn nederige artistieke bijdrage aan dit forum slechts een druppel is op een hete plaat; ik hou er dan ook maar mee op : dat bespaart me een hoop tijd, moeite en energie.

Ik heb nog veel te leren qua fotografie van autosport ze en gij helpt daar toch bij ze, me mijne hp lukt t nie eens om de wagens fatsoenlijk vast te leggen als ze rijden. Da toestel doet er te lang over om zich te focussen.
Reply With Quote
Old 12-05-2003, 22:38
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
fotookes online op http://users.skynet.be/nascar/belpro2003/index.htm

Reply With Quote
Old 12-05-2003, 22:40
Dexter's Avatar
Dexter Dexter is offline
De Paddock Rookie

Quote:

De jeugd??? Eeuuuh, ik ben er al 47 hoor!
Maar even zonder gekheid.
Ik heb deze foto's genomen omdat ik daar toch moest zijn voor een paar vrienden van mij die in de DSC rijden.

Rutger de Boer op Spa

Rutgers collega's op Spa

Ik heb hun op de foto gezet als vriendendienst en omdat ik er toch was heb ik meteen de Belcar en de Clio cup maar meegenomen.
Verwacht van mij dus niet teveel andere plaatjes van de Belcar in de toekomst, of het moet zo zijn dat ik alsnog een jaarlijkse perskaart voor deze serie krijg.
Voorlopig ben ik er echter op Zolder nog steeds niet in geslaagd om zo een kaart te bekomen.
Waarschijnlijk komt dat omdat ik meestal voor particuliere opdrachtgevers en automobielclubs werk en niet voor de geschreven pers.
Overigens wil ik ook best bij de 24hrs van Zolder komen fotograferen mits mijn agenda dat toelaat.
Zo duur gaat dat niet zijn hoor.....
Eind van deze maand doe ik bijvoorbeeld een reportage tijdens de 24 hr van de Nürburgring voor Sabine Schmitz Motorsport.
Zij gaat deze rijden in een Mini.

Kortom, zie mij niet als concurrentie maar liever als mede-autosportliefhebber!
En blijf gewoon doorgaan met wat je aan het doen was want de foto's die ik hier zie zijn inderdaad allemaal van een hoog gehalte.

grtz,

Dex.
Reply With Quote
Old 12-05-2003, 22:45
Dexter's Avatar
Dexter Dexter is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Marshal

Prachtige foto's.......heb nog veel te leren. Kun je me eens bijles geven? Leer ik jouw wel hoe je je staande moeten houden op depaddock

Het lijkt mij het makkelijkste als je me gewoon een keertje belt Marshal. (+31648-500 938)
Een afspraak is zo gemaakt en aangezien je in Limbabwe woont is de Ring voor jou niet zo ver weg.
Komend weekeinde ben ik daar weer te vinden op zondag en maandag.

grtz,

Dex.
Reply With Quote
Old 12-05-2003, 22:57
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Quote:
Originally posted by airco
omdat iemand een grappig bedoelde opmerking maakt (notabene met een -smilie erbij!!) ....
Agreed.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 12-05-2003, 23:07
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by airco
Totaal naast de kwestie Airco!!!!!!!!!!!! Zulke kwetsende opmerkingen kan ik missen als kiespijn !!!!!

Maar de tijd dat iedereen zat te wachten op foto's van de Belcar, komende van mijn fototoestel zijn reeds lang vervlogen tijd, en er is haast een overaanbod aan foto's in dit forum. Bovendien bewerk ik ze terwille van de mensen met een 56k modem tot kleiner formaat, wat tijd en moeite kost. Ik had dat er graag voor over omdat er anders een boel Paddockers op hun honger bleven zitten. Ondertussen hebben ze allemaal al hun dessert op tegen dat ik klaar ben met mijn "menu". Dat is een beetje zinloos geworden en geloof me, ik kan mijn tijd echt wel nuttig besteden aan andere dingen hoor. Ik heb ook nog een familieleven en ik ben echt niet van plan dat te verwaarlozen om hier elke Belcar race een pak foto's te posten...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 12-05-2003, 23:25
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Quote:
er is haast een overaanbod aan foto's in dit forum.
Niet waar, zoals ik al eerder zei, iedere foto is uniek en daardoor kan er nooit een teveel ontstaan. Daar komt dan ook nog bij dat er hier zowel beginnelingen als semi-professionele fotografen zitten, mensen met een analoog of met een digitaal fototoestel.

Quote:
Bovendien bewerk ik ze terwille van de mensen met een 56k modem tot kleiner formaat, wat tijd en moeite kost.
Met de computer kan heel veel geautomatiseerd worden. De foto's maak ik ook kleiner tot een redelijk formaat en de html pagina's van mijn website worden gegenereerd door een gratis programma. Voor de foto's die ik dan op internet zet heb ik een half uurtje werk (en daarvan zijn 20 minuten voor de opmaak van mijn beginpagina aan te passen).

Quote:
Ik heb ook nog een familieleven en ik ben echt niet van plan dat te verwaarlozen om hier elke Belcar race een pak foto's te posten...
Hier geef ik je voor 100% gelijk in. Zoals ik ook al eerder vermelde, niemand kan je verplichten om foto's te blijven posten, daar doe jij mee wat je wil.
Old 12-05-2003, 23:35
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Ottooke
Voor de foto's die ik dan op internet zet heb ik een half uurtje werk (en daarvan zijn 20 minuten voor de opmaak van mijn beginpagina aan te passen).
.
Dankje wel, ik zit hier een uurtje of 3 te scannen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 12-05-2003, 23:39
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Quote:
Originally posted by Marshal
Dankje wel, ik zit hier een uurtje of 3 te scannen
Amateur

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 12-05-2003, 23:48
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Totaal naast de kwestie Airco!!!!!!!!!!!! Zulke kwetsende opmerkingen kan ik missen als kiespijn !!!!!
kwetsend ? Door hem te quoten creëer je zelf de illusie dat het door de reactie van fordje komt. Ik stel de feiten enkel vast waar Fordje totaal uit de lucht komt gevallen als hij jouw reactie op zijn post leest. Je kan me toch moeilijk gaan verbieden om vaststellingen te doen van illusies die je zelf creërt ....

Last edited by airco; 12-05-2003 at 23:52.
Reply With Quote
Old 12-05-2003, 23:49
vincentdb2001's Avatar
vincentdb2001 vincentdb2001 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Ottooke
Voor de foto's die ik dan op internet zet heb ik een half uurtje werk (en daarvan zijn 20 minuten voor de opmaak van mijn beginpagina aan te passen).

Ik ben toch gemakkelijk 2u. bezig, als ik veel foto's neem. Vooral als ik er veel in HQ neem, 'k moet ze dan verkleinen, sorteren, de HTML wordt gegenereerd door een gratis programmake, dan moet ik alles online sturen, en de start paginas van mijn site updaten (in de 2 talen), en uiteindelijk wat reklame maken op diverse forums...

Vincent

</a>
Reply With Quote
Old 13-05-2003, 00:01
buruno buruno is offline
De Paddock Rookie

Ik neem met mijn broer ieder race weekend de foto's voor ons Yaris Cup teamke. En daarna zet ik een selectie op onze website www.rs-racing.tk . Dat duurt inderdaad uren, maar ja, ik doe er veel mensen een plezier mee. Ik hou mij wel voornamelijk bezig met de sfeer, niet zozeer met ottookes fotograferen. Ik weet dat auto's in actie fotograferen een kunst is, maar dat laat ik liever aan anderen over. Maar zoals iemand hiervoor al zei, er zijn nooit teveel foto's, als er maar een beetje variatie inzit. En een mooie amateurfoto is ook niet lelijk...
Reply With Quote
Old 13-05-2003, 00:06
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Quote:
Even verduidelijken : ik hou niet op met foto's nemen, maar wel met ze online te zetten...
Dit stemt mij nu met droefnis zie
Sennake's foto's waren totnogtoe een vaste waarde op De Paddock. Echt iets om naar uit te kijken na een bijgewoonde, maar vooral na een gemiste race. Zo kreeg je toch nog het gevoel aanwezig geweest te zijn. Ik zou zeggen Sennake, denk er toch nog maar eens over na, kwaliteit wordt geapprecieerd.

jan
Reply With Quote
Old 13-05-2003, 00:06
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular

Van mij zal je niet veel foto's moeten verwachten vd baan , enkel v in de pitlane... een voorbeeldje v een bewegende foto , max zoom , grootste formaat , 640x480 uitgesneden. Deze foto is genomen aan het rechte stuk naar de dubbele linkse toe. Is er een plaats waar je dichter kan komen en waar je zonder draad foto's kan nemen?

Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules