![]() |
|
|
||||
|
||||
Jongens, jongens, jongens toch ( te lezen zoals je grootmoeder het zou uitspreken ).
Het enige wat ik daarmee wil bereiken is een wat faire benadering. Het is zeker niet de bedoeling om iemand te viseren of iemand te weren, enkel om iedereen de kans te geven om mee te doen. Guy, vergelijk je fotos eens met die van Mika en je zal toch zelf moeten toegeven dat er een gigantisch verschil op zit. Idem voor die van Raceboy trouwens. Vergelijk ze dan eens met die van Dex en je zal wéér een verschil merken. De bedoeling van een competitie is niet altijd om te winnen maar in de eerste plaats om je prestaties te vergelijken met die van anderen. Kijk naar de Belcar, het FIA-GT en zelfs Le Mans, daar hebben ze toch ook klasseverdelingen. Het is niet de bedoeling om daar iedereen als verliezer aan te duiden en 1 wagen en bemanning als winaar maar eerder om iedereen de kans te geven om zich te meten met gelijken. Een "zelfbouw" BMW met standaard motor kan simpelweg niet winnen van een Viper of Porsche Bi-Turbo. Dat is uitgesloten ! Wij kunnen het enkel halen op de eindstreep, als de Vipers en Porsches falen. Onze wedstrijd kan je zo ook aanvatten. De vraag is voor de mooiste actiefoto. Dat wil in de eerste plaats zeggen dat je op de juiste plaats op het juiste moment moet zijn en dan nog eens klaar om af te drukken ook. Op dit moment hebben we maar 1 foto van een spin, niet de beste kwaliteit maar toch een prachtige foto naar mijn mening omdat een spin steeds gepaard gaat met "actie". http://www.raceprojects.com/photo/al...2003/60_08.jpg En nu mag je eens antwoorden van wie deze foto komt ? Na de 24 h. van zolder zullen we een poll organiseren op de paddock om een winnaar aan te duiden, we zullen dan wel zien wat nu de definitie is van een goede actiefoto volgens de gemiddelde autosportliefhebber. Ik denk dat je nog versteld zal staan. |
|
||||
|
||||
Hey jongens ,
Waarom al die drukte ![]() Het is toch gewoon voor de "FUN" of niet??? Trouwens , elke foto die verschijnt in het forum is fantastisch ,of ze nu van Dexter , Werner of Sennake is , een goeie kwaliteit heeft of niet. Maar het is verkeerd een onderscheid te maken tussen amateurs of pro's. Daarom deze tip : niet de mooiste inzending maar de meest orginele ook al heeft ze een slechte belichting. voorbeeld : stel , tijdens de 24 uur stopt Koentje Wauters effe langs de kant voor een plaske te doen , wie da zoiets op prent brengt ,das exclusief , een moment opname en vooral grappig. Alles gaat om het plezier van het fotograferen en dat je er zelf aan beleefd ,en het genieten dat wij doen om ze te kunnen zien. En wees gerust dat doe ik , van elke foto die ik al gezien heb , van wie dan ook. Ik zal er ééntje insturen gemaakt met mijn wegwerpkodackske ![]() bien |
|
||||
|
||||
Mijn fotokes :
Deze foto's zijn met juist het zelfde toestal als dat van Sennake genomen(maar wel niet bewerkt). Als ik er niet meer uit kan halen, dan is dat mijn eigen schuld, en toont het nog eens hoe goed Sennake foto's kan nemen. Maar ik ben ook wel "maar" 1.5 jaar bezig met foto's te nemen (digitaal). Vraagje : moeten de foto's op een grote resolutie beschikbaar zijn (om ze fatsoendelijk te kunnen laten afdrukken) ? Mvg, Vincent
|
|