![]() |
|
|
||||
|
||||
geeft de Finish nekeer een peer tegen zen oor he
![]() I won't stop you ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Héhé, die CMR3 zorgt ier voor stevige discussies
![]() Nog 5 minute sé ![]()
|
||||
|
||||
IS THIS REAL ???
Clijsters - Henin in de finale .... Wow!!! En wat een match van Justine, Chapeau! Ja, en wie gaan we nu zaterdag moeten aanmoedigen ??? |
|
||||
|
||||
Kelly Jamers?
|
|
||||
|
||||
voor mijn part Henin. Verdienen doet ze het in ieder geval.
|
||||
|
||||
PRACHTIG !!!
Ongeloofelijke prestatie van Justine, zo terugkomen in de derde set, echt klasse! Bijgevolg mogen de boeken zaternamiddag weer opzij... VOOR DE EERSTE BELGISCHE GRAND-SLAM OVERWINNING OOIT ![]() |
|
||||
|
||||
Einde van de 'Serena-slam', nu is het tijd voor een Belgische slam. ongelooflijk
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Laten anders eventueel voorstellen dat het in Wimbledon net andersom mag zijn. ![]() ![]() Anyway, ik hoop op een open en goede wedstrijd. Enne Werner, niks tegen Kelly hoor...ma ik zie Kelly die ballen zo hard nog niet terugslaan. ![]() ![]() Da's gene Yaris waar ge mee moogt gooien hoor Wat jij Kelly? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
"Petverdekke, it's great to be a Belgian!" -> Mr. John
|
||||
|
||||
ON GE LOOF ELIJK... 'k kreeg er ne krop van in de keel... klein landje?? met zo'n prestaties kan je dat nog moeilijk zeggen denk ik zo
![]() toch nog ne keer de mannen van 927 live bedanken zo konden de mensen die moesten werken de wedstrijd toch vre goe volgen, die Hollanders ('k was vandaag aan 't werk in Nederland) keken gelijk wel een beke raar ![]() |
|
||||
|
||||
Prachtige match, moordend tijdens een examenreeks :s
'k heb overuren moeten maken ![]() Die Petrova leek me anders een taaie in de eerste set. Knap voor Clijsters, die eigenlijk een makkelijke weg heeft afgelegd naar de finale. 1 keer setverlies, die vreemde 6-0 tegen Dementieva. En Henin = ![]() Had een déja-vu van die keer toen ze op Wimbledon Capriati naar huis stuurde. Dit was prachtig. En die Belgen maar 'supporteren' (soms al dan niet sportief)...We hebben Roland Garros ingenomen ![]() Een Waals - Vlaamse finale, kan het nog mooier ? ![]()
|
||||
|
||||
het minst sportief vond ik toch serena hoor. Geen hand aan de ref. Wegkijken als ze hand geeft aan Justine. Niet echt een attidude om naar op te kijken.
maarja, serena is nu eenmaal zo. Een uitspraak van haar: "heeft justine gewonnen van mij 3 weken geleden? Oei, dan moet ik toch heel slecht gespeeld hebben" Echt, bye serena en ben er niet rouwig om
|
||||
|
||||
Quote:
Da's dus de commentaar van die big fat momma. Serena zat tijdens de persconferentie achteraf trouwens te wenen, omdat ze naar eigen zeggen niet 'gewend was te verliezen'. (filmpje kan je zien op roland garros site) Wat was er nu misgegaan: Henin had haar handje opgestoken toen Serena haar first serve in het net knalde. Daarop wou Serena haar first serve terug, omdat Henin haar 'gehinderd' had. Serena dan maar klagen, het publiek kwaad, Serena wordt uitgejouwd. Normale reactie, zeker als je als 1 man achter Justine staat. Wat ik dan wel wat overdreven vond: elke volgende first serve die in het net verdween, werd onthaald op applaus, zowel van de Belgen, als de Serena-fans. Maar wat wil je, in zo'n bloedstollende finale zit je echt op het puntje van je stoel en de sfeer was er zo te zien ook enorm. De tenniswereld haalt in ieder geval opgelucht adem: geen Williams in de finale. Want daar keek niemand naar uit. Enkel de Williams clan zelf. Vergelijk het met Michael Schumacher of met Lance Armstrong; de eerste titels zijn knap, maar dan begint het te vervelen en als het maar blijft duren, kies je snel voor de underdog.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
"A lack of class and total ignorance," Price said. "Or they just don't know tennis and the etiquette of tennis."
Juist ja. Maar daar in de tribune zitten met piercings doorheen je ganse gezicht en een uiterlijk van een "dame van lichte zeden" (ik probeer beleefd te blijven) dàt is wél etiquette natuurlijk ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|