![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik zou niet weten hoe ze het veld in twee gedeeld zouden hebben,
of ze nu voor of na de source starten maakt niet echt veel uit want het gaat toch om een rollende start he, ik moet wel zeggen dat bij de vorige race de koplopers sterk hebben ingehouden naarmate ze de startlijn aan de uniroyal toren naderden, het middenveld dat ondertussen vol opaccellereerde euh versnelde, moest bijzonder hard remmen enkele meters later hetgeen toch een vrij gevaarlijke situatie opleverde |
|
||||
|
||||
Ok ok, mes excuses
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() wheepie mijn eerste excuses ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Theeuws had problemen in de opwarmingsronde, en dat heeft het gat gemaakt vlak voor de start.
De Corvette heeft tijdens Vannerum zijn stint zonder werkende ruitenwisser gereden. De meeste wagens zijn vertrokken op slicks ( de rest is er in de eerste ronde komen halen ), maar het circuit lag niet "droog", en dan is het op eieren rijden. Zelfs onder gele vlag kan dan een schuiver soms niet te voorkomen zijn... En wij zijn 2de in TA geworden, wat een fantastisch resultaat is met een nieuwe zelfgebouwde wagen en heel opgevend is voor de aankomende 24 uur van Zolder ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Het was dezelfde situatie als deze, een blinde bocht en een gladde baan. Quote:
Overigens heeft de piloot die het ongeval dat ik hierboven heb beschreven bij zijn volgende race een vinger te zien gekregen van de hele ploeg op post 13. Ik ben er bijna zeker van dat de collega baancommissarissen in Spa dat dit weekend ook wel gedaan zullen hebben. Het wordt gevaarlijk voor al die vrijwilligers langs de baan. Er moet niet veel meer gaan gebeuren dit seizoen of het hek is van de dam volgens mij. Quote:
Die gele vlag wordt niet voor niets gezwaaid. Last edited by Ottooke; 09-06-2003 at 21:25. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ondanks de uitvaller toch een mooie prestatie. Idem voor de Severich BMW van G&A .. Als je gisteren op kop lag kreeg je problemen..., Euser, Severich, Selleslagh, ...zelfs de Viper van GLPK stond zo'n 4 ' te "kamperen" in de pits. Dat beloofd voor de 24 uren...! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
OK, dan heb jij gelijk... en de wedstrijdinfo niet (maar dat was gisteren wel eens meer het geval...
![]() Uitendelijk weten we wat de oorzaak is,...wat niets afdoet aan de uitvaller BTW, zulke filmkes kan ik niet afspelen, mediaplayer wil dat niet bij mij ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad bijzonder jammer, jullie hebben zeker de toeschouwers waar voor hun geld gegeven: een powerslide van 20 meter aan de source op een halfdroog wegdek, de prachtige sound van de wagen zijn maar enkele van de redenen om elke race weer te komen kijken. Ik hoop van harte dat jullie alles weer tip top in orde krijgen voor de 24 uren en daar de achterstand kan inhalen. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
G&A was volgens mij de ster van deze Belcar-manche! (zonder daarmee afbreuk te doen aan de prestaties van de andere teams) Podium en schitterende tweede plaats waren absoluut verdiend. Maar het noodlot beslist... Als ik Georg gisteren bezig hoorde zien we dit BMW-kanon niet meer terug. Kapot is kapot. Bouwen aan een nieuwe dus, maar blijkbaar niet tegen de 24u. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|