![]() |
|
|
||||
|
||||
Wel Sennake , ik wist niet dat we nog een andere gemeenschappelijke interesse deelden , namelijk tekenen
en schilderen. Daar wil ik ook best wel is wat van zien, als die even goed zijn als uw fotografie ? Dat zijn mooie vooruitzichten ![]() bien |
|
||||
|
||||
Komt in orde...
Op mijn website die je trouwens hier kan bekijken (beetje reclame maken eh) staat onder andere deze tekening die ik in een moment van artistieke opflakkering eens gemaakt heb... ![]() Andere pogingen tot het vereeuwigen van in mijn ogen interessante onderwerpen volgen nog... Last edited by Sennake; 18-06-2003 at 09:47. |
|
||||
|
||||
Knap werk ,
![]() Per gelegenheid zal ik de mijne tonen , maar die horen niet thuis op deze site ![]() bien |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Neen, even serieus nu, als er nog andere Paddockers hun artistieke verwezenlijkingen zouden willen tonen kunnen we misschien eens denken aan een tentoonstelling? Ik denk hierbij zeker ook aan de modelbouwers onder ons... Post maar eens wat losse ideëen, het is op die manier dat een concreet idee tot stand kan komen. Wie weet kunnen we van Circuit Zolder een hoekje in één of andere tent bekomen om tijdens de 24 uur van Zolder ons werk tentoon te stellen? |
|
||||
|
||||
Of een moto-dag van alle paddockers met een moto! Ik ben ook verzot op moto's, maar bevind mezelf nog niet in de situatie om er nu 1 aan te schaffen. Wat voor moto heb je jezelf aangeschaft Sennake? Ik zou er dolgraag 1 hebben...dien HondaDax is wel plezant, maar kwil is iet dat wa rapper gaat
![]() Binnenkort een paddock-moto meeting (alles op 1,2,3 wielen alst er maar geen 4 zijn)! ![]() Greetzzz |
|
||||
|
||||
Twee passies zijn op een bepaalde manier verbonden met autosport:
* fotografie, het vastleggen van details van (race)auto's op een abstrakte manier en daardoor waarschijnlijk sterk verschillend van jullie benadering * tekenen, het ontwerpen van nieuwe racewagens en sportwagens (begonnen op mijn 9de) Een derde passie is pop en rockmuziek Een vierde passie die al een vijftiental jaren op "hold" staat maar toch nog sluimerend aanwezig is: modelbouw And now for something completely different: bloemen en planten jan Last edited by Jan; 18-06-2003 at 14:42. |
|
||||
|
||||
Wel zo te horen zit er hier veel verborgen talent op het forum :
dus waarom geen combinatie maken van verschillende threads : op de sponsordag een stand met kunstwerken waar er een hoekje voorzien is om onze kleinsten aan het werk te laten, 's avonds karaoke en life optreden van de getalenteerden onder ons en aansluitend fuiven en uit den bol gaan. Gecombineerd met nen grootse barbeque . kan toch ni slecht zijn hé bien |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|