![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
bedoelde Eugeux ... namen lijken wat op elkaar. En met TB bedoelde ik GTB ... Srry again |
|
|||
|
|||
Ugeux mannen, Sébastien Ugeux rijdt samen met Kuppens en/of Van Vaerenbergh.
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
dit is dus de gillet vertigo. Is wel de road-version
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
Ik ben ervan overtuigd dat Peter (Baert) en Eric (Dupain) hun uiterste best doen om méér autosport op de buis te krijgen en verdienen daarvoor alle eer. Iedereen op zijn terrein dacht ik. En dat dit niet altijd op ideale tijdstippen wordt uitgezonden, zullen ze méér dan waarschijnlijk voor niets tussenzitten. En als het dan bij die muggenzifters niet in hun kraam past, dan moeten ze maar hun vidio programmeren.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Klein vraaje eric, wat zijn zo de kijkcijfers van de F1 en de Belcar reportages??
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Redje, heeft niets met kijkcijfers te maken maar met een horizontale programmatie. Canvas heeft vaste afspraken met de kijker zeg maar. Zo heeft ieder programma zijn vaste uitzenduren die vooraf bepaald worden. Enkel in uitzonderlijke omstandigheden wordt daarvan afgeweken. Iedereen heeft recht op zijn programma's. Niet enkel de sport, maar ook programma's omtrent actualiteit, kunst, ...
Maar zoals eerder gezegd, het heeft ook zijn positieve kant. De studenten kunnen langer studeren en als brok ontspanning naar de F1 en Belcar kijken vooraleer slapen te gaan. Anderen die op een terras willen blijven plakken kunnen dat ook doen tot 23.30 u. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
nu met alle respect ..... maar ik denk dat Tennis in Belgïe nu wel net iets meer betekent dan een Formule 1 of Belcar-koerske .....
Als we het over tennis hebben hebben we hier in Belgïe de wereldtop. Lijkt me volkomen normaal dat die dito aandacht krijgen. Overigens lijkt de uitleg van Eric volkomen duidelijk en normaal ...... Er zijn meer interesse-gebieden dan enkel autosport. Je kan het als TV-zender niet maken om 1 interesse-gebied altijd de bovenhand te geven op de andere.
|
|