![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb voor de teamnamen gekozen...
|
||||
|
||||
Volgens mij heb ik dat dan gisteren gezien op prive-pagina van Fordje...........
In ieder geval teamnamen zijn duidelijker dan die renstalnamen. Ben trouwens benieuwd naar die wagen van System Force, is het de RS van het FIA GT 2002 of die opgewaardeerde 911 nogwat uit het Dutch Supercar Challenge..........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Heb vandaag bij verschillende instanties gevraagd of gebeld ivm de officiele deelnemerslijst voor de 24 uren , maar geen één kon uitsluitsel geven wanneer hij mag vrijgegeven worden, dus zal het nog ff gissen zijn wie wat en bij wie rijd . Sorry guys i did my best !!! Als hij vrijkomt , dan zullen ze het hier wel gauw genoeg weten vermoed ik . Dus nog wat geduld oefenen zeker !!! C you .
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Wat wil je daar mee zeggen ? Dat jij het alleen recht hebt om de deelnemerslijst te laten zien !! Ik heb hier altijd het gevoel gehad dat iedereen zijn zegje mag doen en laten zien . Remember Ru.... en consoorten , wil jij soms ook die weg opgaan . BTW ben eens op jouw site gaan kijken en de lijst is NIET up-to-date hoor . C U
|
|
||||
|
||||
Quote:
www.24u.be is NIET de site van WRR, maar is een ONAfHANKELIJK nieuwsmedium. Bart zijn taken liggen als webmaster louter bij de opmaak en onderhoud van de site. Als je de site eens goed bekijkt zal je zien dat er een 6 tal vaste medewerkers zijn, waaronder ook mensen van Circuit-Zolder. www.24u.be werkt dan ook zeer nauw samen met Circuit-Zolder en zal ook in die zin steeds trachten een neutrale maar correcte positie in te nemen. De opzet van het initiatief is een volledige, maar correcte verslaggeving van de 24uren. Zonder hierbij enig team te bevoor- of benadelen. Wat betreft de gepubliceerde deelnemerslijst. Dit is een OFFICIELE maar ZEER ONVOLLEDIGE lijst (staat trouwens duidelijk in het persbericht vermeld !) Iedereen weet dat elke dag nog teams inschrijven of dat piloten worden bekend gemaakt. Onze lijst hebben we op afgesloten op woensdag 6 augustus. Dit wil zeggen dat alle inschrijvingen tot op dat moment zijn opgenomen. Indien intussen bijkomende inschrijvingen zijn, of wijzigingen, zijn deze natuurlijk nog niet verwerkt. Een volgende lijst wordt eerstdaags gepubliceerd en zal dan ook weer wat meer gegevens bevatten. We gaan geen discussies of wedstrijden houden over wie het eerst aan informatie geraakt. Wat www.24u.be wel zal doen is trachten ervoor te zorgen dat de gepubliceerde gegevens zo correct mogelijk zijn. We publiceren dan ook ENKEL de OFFICIEEL VRIJGEGEVEN lijsten van Circuit Zolder. Info die we via andere wegen ontvangen kan mogelijk als "waarschijnlijk" worden beschouwd, maar enkel nadat alles geverifieerd is en inderdaad als bevestigd wordt gezien kan worden aanvaard als correct. We hopen hiermee wilde geruchten en speculaties tegen te gaan. Daar heeft niemand wat aan. Dit alles sluit niet uit dat we geen info willen ontvangen of gebruiken vanuit de teams of de entourage... In tegendeel ! Maar we zullen deze info steeds onder voorbehoud plaatsen tot ze kan worden bevestigd. Nog even dit: Heb je voortaan nog opmerkingen of commentaren, had ik die graag ook persoonlijk ontvangen. Zo kunnen we samen de zaken verbeteren en op een hoger niveau brengen. Alvast bedankt ! Alle info kan je sturen naar info@24u.be of naar 24u-be@pandora.be Patrick Hendrickx Coördinatie www.24u.be 2003
|
||||
|
||||
Donderdag heeft Stephanie Boden voor het eerst gereden met de Daikin BMW n°55. Ze was er meteen mee weg en draaide heel vlotte rondjes. Ben een paar ronden meegereden om haar wat instructies te geven maar ze voelde de wagen meteen goed aan.
Alexandra Van de Velde, Kelly Jamers, Stephanie Boden en Christian Van de Velde zullen een goed team vormen voor de komende 24 uren.
|
|||
|
|||
Quote:
een bezorgde fan |
|
||||
|
||||
Quote:
Raar, dacht dat daar alle info op stond ![]()
|
||||
|
||||
1-0 voor AJ !!
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
De uitspattingen van Joost zijn dan ook de enige gratische
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
HOW !!!!
We gaan te ver ![]() Last edited by fordje; 09-08-2003 at 02:43. |
|
|||
|
|||
Mijn vooruitblik :
(Wat de guest betreft is er voor mij momenteel te weinig klare kijk op hun voorbereiding om over hun top 5 kansen te oordelen... Ik heb me dan ook maar bij de vaste Belcar waarden gehouden.) Eén van de favorieten voor deze 24 uren is volgens mij de Porsche 996 GT3 RS waarmee AD Sport aan de start komt. Het Lummense bedrijf maakt elk jaar een erezaak van deze wedstrijd, en dat zal ook nu niet anders zijn. Daarenboven kent deze wagen een zeer sterke bezetting met volgend pilotenkwartet : - Albert Vanierschot : hij won deze wedstrijd reeds drie maal en weet maar al te goed hoe hij en zijn team een etmaalrace moeten aanpakken. De naam "Koning van Zolder" heeft hij namelijk niet zomaar gekregen... - Erik Bruynoghe : ook al een ex-winnaar van de Zolderse 24 Uren. Een piloot met regelmaat en ervaring, die in het verleden reeds bewees van zeer grote waarde te kunnen zijn in een dergelijk team. Was vorig jaar nog tweede tijdens deze wedstrijd... - Koen Wauters : is al lang veel meer dan zomaar een "rijdende zanger-presentator". Eindigde vorig jaar samen met zijn broer Kris en met Erik Bruynoghe op de tweede plaats. Koen rijdt ondertussen reeds 10 jaar voor AD Sport... - Kris Wauters : lag met zijn indrukwekkende stint 's nachts vorig jaar aan de basis van hun tweede plaats. Kent het team 100% en is een zeer "nuchtere" piloot. Een kerel die tijdens de afgelopen jaren de nodige waardering afdwong door zijn prestaties. Dit is natuurlijk maar één van de grote favorieten. Persoonlijk tip ik nog steeds op de GLPK-Viper voor de overwinning. De wagen loopt dit jaar reeds het hele seizoen als een Zwitsers uurwerk en met Anthony Kumpen, Bert Longin, Stéphane Cohen en Vincent Dupont is de bezetting ook ijzersterk. Vier vaste waarden, die elk reeds bewezen wat ze waard zijn, zowel in 2-uurs races als in etmaalraces. Vier ex-winnaars van de 24 U van Zolder ook... en een niet te versmaden extra motivatie : als ze dit jaar winnen, is Vincent Dupont de eerste die 4 keer deze wedstrijd wint. Een nek-aan-nek race met Albert Vanierschot voor deze grote eer dus... Naast de bovenvermelde wagens van GLPK en AD Sport, vervolledigen SRT (Corvette C5R), de Kuismanen-Viper en de RTM-Porsche van Marc Goossens/Rudi Penders en Kurt Dujardyn mijn persoonlijke top 5 van de vaste Belcar deelnemers. Als ze allen van pech gespaard mogen blijven, natuurlijk... |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|