![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
Bah neen, breng 30 € kes mee dienen dag en da komt allemaal goe in orde.
Vraagje aan Sennaken : Kunnen wij factuurken krijgen voor de deelname ? |
|
||||
|
||||
Hmmm Mike Hezemans...
Zou je dat wel doen? ![]() Snel is hij wel, dat gelooft iedereen, maar... straks staat dat kartje ook na 500 m aan de kant. ![]() ![]() ![]() Mike heeft niet echt een gelukkige reputatie dit jaar ![]() |
|
|||
|
|||
Normaal zou ik zijn gestopt met karting. ik ben ondertussen aan het sportvissenmaar iemand heeft mij deze namiddag in het kanaal geduwd. Dus ga ik maar opnieuw karten. Ik doe mee, Patrick weet het en JF ook...
Joost |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Last edited by Sennake; 15-10-2003 at 20:49. |
|
|||
|
|||
Ik dacht wel aan 120 € he daar ik ook alles betaal aan Depaddock.
Hezemans, laat maar komen die handel, ik zal zijn plaatsje wel betalen. Handtekeningen te verkrijgen via.... ik durf nie meer ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ach als daar een heerlijke Duvel tegenover staat, dan heb ik daar geen probleem mee.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 15-10-2003 at 22:17. |
|
||||
|
||||
Ik kom ook, maar rij niet mee
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Betaling van 160€ gedaan, zijnde 120€ inschrijving + 4 eters.
Factuurgegevens : Belgian Race Invest Dam 1E 9160 Eksaarde BTW : in aanvraag Thanks |
|
||||
|
||||
Quote:
No problem.
|
|||
|
|||
Vwala se, Mistery Racing is compleet (nog één piloot onder voorbehoud, maar daar hebben we dan ook een "waardige" vervanger voor
![]() 1. Karo"Breezz" Hannaert 2. Bart "Flugel" De Beule 3. Stijn "Jupiler" Coninx 4. Dieter "Ralf" Dussaert 5. Benedikt "Béné" Vandaele 6. Marc "Dré'ke" Goossens (onder voorbehoud) of Kelly Jamers of Anthony "Antoine" Kumpen Last edited by Mistery; 21-10-2003 at 07:46. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|