![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
...(is nog beleefd utgedrukt) maar voor morgen ziet het weer er toch wat beter uit
|
||||
|
||||
das juist ik ben daar toen ook geweest en als ik mij niet vergis werd de procar inderdaad in de pikkendonker afgesloten ...
het was toen ongelooflijk koud, en toch blijven zitten op de hoofdtribune .. hoe zot kan ne mens toch zijn ... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
zoals verwacht is de 50ste belcar-wedstrijd gewonnen door vincent dupont/frederic bouvy chrysler van sande 2de , g&a racing wint touring-klasse vandaag vanbellingen 2de=
Belcar - Race: 1.DUPONT/BOUVY chrysler viper gts 2.VAN SANDE/PALTTALA porsche gt2 biturbo 3.LAMOT/COUWBERGHS porsche gt3-r ..... 15.DE KEERSMAECKER/VAN DELM bmw m3 gtr ..... 17.VANBELLINGEN/LEYSSENS bmw stw 18.COX/MOORE bmw e36 |
|
||||
|
||||
Quote:
het was toen ongelooflijk koud, en toch blijven zitten op de hoofdtribune .. hoe zot kan ne mens toch zijn ... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Was toch weer een leuk feestje gisteren avond in het ontvangstcentrum. Nu op naar de 100ste Belcar wedstrijd...
|
||||
|
||||
ja idd dat is waar andy ik zou zeggen die wat er niet waren jullie hebben wat gemist
![]()
|
||||
|
||||
Heeft er ondertussen iemand de volledige uitslag beschikbaar, na de deklasseringen ?
|
|
||||
|
||||
No niet gezien in ieder geval. Volgens mij wordt door een klacht KS (Vanbellingen-Leyssens) kampioen in TB: evenveel punten als de Mini maar meer overwinningen... Volgens mij moet het weinig voldoening geven om zo kampioen te worden maar kom. Er zijn toch domme dingen gebeurt bij sommige teams dit weekend als je het mij vraagt!
Door onze overwinning in de Toerisme klasse en dus ook in TB worden we nog waarschijnlijk nog vijfde in Toerisme en derde in TB. Met het meeste klasse-overwinningen (3) had er meer moeten inzitten. Gisteren is nogmaals gebleken dat we over de snelste BMW van het pak beschikken... Toch een mooie seizoensafsluiter voor het team en voor mij persoonlijk een mooi (voorlopig) einde van mijn tijd bij het team op de races. Omwille van mijn bisjaar moet ik mij van thuis volledig concentreren op mijn studies wat inhoudt dat ik dingen moet laten vallen waaronder... de races. Ik blijf nog wel voor het team werken zij het dan enkel in de garage en achter de schermen. btw: Roel, in het vervolg wat meer op weekend gaan ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Qvick en Thiers dat ik weet.
|
|
||||
|
||||
Even een verduidelijking. Er is geen klacht ingediend, maar dit is gewoon een reactie op het rapport van de standcommissarissen waarin overtredingen tegen het sportreglement staan aangegeven. Verschillende ploegen hebben gezondigd en zijn daar ook voor bestraft.o.a. Niet voldoende tijd rijden, negeneren van stop§go vlag etc. Dit heeft natuurlijk zijn invloed op het klassement.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote: