![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
maar alleee,
over wie gaat het nu??? t is hier kelly jamers en die weet graag veel.............. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
De grens is inderdaad bereikt, zoniet overschreden... Over bijna elk team of piloot valt wel een louche verhaal te vertellen. Maar toch maar oppassen met zulke feiten rond te bazuinen want dit strookt misschien niet huidige gang van zaken van die organisatie of piloot. Eerst en vooral naar uzelf kijken, u hebt misschien (door slechte of onvolledige afspraken om maar iets te zeggen) de tegenpartij de mogelijkheid gegeven om te profiteren... Een deftig forum als dit is niet de plaats om zulke zaken uit te doeken te doen. Doe je dit toch dan moet je je er terdege van bewust zijn dat dit vroeg of laat tegen u kan werken. Je zou er van verschieten wie hier allemaal op bezoek komt
![]() |
|
|||
|
|||
Awel Coninx, voor ene keer hebt ge gelijk
![]() ![]() Admins, Mods, Beheerders of hoe jullie ook mogen noemen : sluit deze handel eventjes af aub... Last edited by Mistery; 28-10-2003 at 08:42. |
|
||||
|
||||
Quote:
Er zijn toch bepaalde standaardcontracten die opgesteld kunnen worden tussen piloot & team... of men kan met voorschotten werken... geen voorschot, nie bollen...! Last edited by B.V.S.; 27-10-2003 at 20:47. |
|
|||
|
|||
Inderdaad, stoppen die handel.
Coninx, ik verschiet nog elke dag van u man ! ![]() |
|
|||
|
|||
tja,
ik moet me hier eigenlijk bij aansluiten... |
|
|||
|
|||
Quote:
NB: Heb geantwoord en gewoon het circuit-rijden wat proberen te verdedigen, ik hoop dat ik hiermee niet over de schreef ben gegaan. Als het zo is mijn excuses aan alle betrokken partijen. ![]() ![]() Maar inderdaad, ik sluit mij ook aan bij de laatste replys. Het kan niet de bedoeling zijn om mensen (die zich niet kunnen verdedigen) door 'het slijk' te halen (heb ik persoonlijk niet gedaan denk ik; heb er ook geen reden toe). Dus misschien best een slot op deze tread. |
|
||||
|
||||
==> slotje op vraag van meerdere gebruikers.
![]() Last edited by airco; 28-10-2003 at 09:02. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|