![]() |
|
|
||||
|
||||
Sennake, bedankt omm mij te verwittigen van het avontuur van Pascal! Ik heb toch geduimd hoor, zelfs tijdens de korfbalwedstrijd die we in de namiddag moesten afhandelen!
Pascal, proficiat met je allereerste deelname. ( nu denk ik dat, eens je dat hebt gedaan, je nog wel eens gaat trachten mee te doen :-), niet? ) . Met deelname als co zou ik al zenuwachtig zijn denk ik. Je hebt dat echt goed gedaan volgens je (mooie) verslag en een mooie klassering bevestigt dit dan alleen maar. Allez, dan hebben we binnenkort PPRT (Pascal Put Racing Team) en dan sluit ik me aan bij Huudo : Fast Freddy-sticker eraf en PPRT op de achterruit ![]() |
|
||||
|
||||
dan was pascal dus toch voor 1 keer op tijd aanwezig :d
|
|
||||
|
||||
nogmaals proficiat aan onze deelnemende paddockers
maar nu eventjes iets anders ... wat is rallysprint nu eigenlijk? ik snap het niet goed. Is dit een combinatie van circuit rijden met dan nog een speciaal stuk aangelegd in de paddock? een combinatie van rally en circuit? Wat is de functie van de copiloot? Heeft die papieren, nota's, ... want dat leek me niet zo op de foto's ... ik kan verkeerd zijn natuurlijk. welke licentie heb je hiervoor nodig? enig idee van inschrijvingsgeld? wordt dit gereden met echte racewagens, alleen maar racewagens? of kan je met gewone auto's ook deelnemen? (als dit genoeg voor is voor een nieuwe thread, mods be my guest ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Functie van de co-piloot : ballast ![]() Deze co heeft inderdaad papieren, roadboek en kontrole boekje waar starttijd en wagnpark IN, Out, stempel aan de finish enz... moet bijgehouden worden, maw de administratieve rompslomp. Licenties moet je eens bekijken op www.vas.be de wagens moeten een minimale veiligheidsuitrusting hebben : kooi, racezetels, gordels,... maar er zijn klasses voor straatbanden en competietiebanden zie ook de vas site
|
||||
|
||||
thx andy,
misschien samen met de caje (jan ceulemans, u wel bekend van tijdens de nacht van de 25uren, hij heeft u een uurtje vergezeld ![]() wie weet ...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
En nu wat foto's van Andy en Dries :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Heeft er iemand adressen en prijzen van waar je auto's kunt huren voor deze discipline?
ik ben er precies verkocht voor dit spektakel ![]() het lijkt me niet zo duur, en wel heel plezant de Caje hier bij mij in Wenen juist van't zelfde als ik terug ben ... een rallysprintje rijden @AJ: kan je me eens een gedacht geven van wat jullie saxootje kost ? evt via pm? thx, dan heb ik er direct een idee van ...
|
|||
|
|||
The day after :
Ik wil jullie allen bedanken voor de lovende woorden die hier te lezen zijn. Sommigen hebben me zelfs gebeld en gemaild om me aan te sporen om de volgende wedstrijd van de wintercup op 29/02/2004 deel te nemen. Ik moet eerlijk zijn en toegeven dat ik daar inderdaad heel wat goesting voor heb. Niet dat ik de zijde van de toeschouwer wil verloochenen maar nu ik het gevoel eens mogen proeven heb om echt te rijden, laat dit je echt niet meer los. Maarja, dan worden we weer realistisch en zien we op tegen het prijskaartje.... We zien wel. En zoals je weet : niets is uitgesloten ![]() Ook kreeg ik van enkele mensen foto's. Ook hen wil ik bedanken. Tegelijkertijd zou ik willen vragen dat, indien er mensen zijn die nog in het bezit zijn van foto's, ik die graag via mail verkregen had. Bedankt A.J. om aan mij te denken en de voorzet (waarvan hiervoor sprake) aan Ludo te geven. Bedankt aan Ludo L'Hoyes, medeorganisator en drijvende kracht achter de wintercup. Bedankt aan Dunlop, Champion's, Xerox-House, Publides, Schepers Wheel Service, EMG die het mogelijk maakte om enkele leken, waaronder mezelf, een leuke ervaring et bezorgen. En bedankt paddockers ter plaatse en overal ter wereld voor de geleverde steun ![]() C U |
|
|||
|
|||
BTW : ik zoek een co-piloot met budget
![]() ![]() ![]() C U |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|