De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Rally
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 08-12-2003, 10:29
Rallyloverke's Avatar
Rallyloverke Rallyloverke is offline
De Paddock Regular

Sennake, bedankt omm mij te verwittigen van het avontuur van Pascal! Ik heb toch geduimd hoor, zelfs tijdens de korfbalwedstrijd die we in de namiddag moesten afhandelen!

Pascal, proficiat met je allereerste deelname. ( nu denk ik dat, eens je dat hebt gedaan, je nog wel eens gaat trachten mee te doen :-), niet? ) . Met deelname als co zou ik al zenuwachtig zijn denk ik. Je hebt dat echt goed gedaan volgens je (mooie) verslag en een mooie klassering bevestigt dit dan alleen maar. Allez, dan hebben we binnenkort PPRT (Pascal Put Racing Team) en dan sluit ik me aan bij Huudo : Fast Freddy-sticker eraf en PPRT op de achterruit
Reply With Quote
Old 08-12-2003, 11:54
boosterke's Avatar
boosterke boosterke is offline
De Paddock Rookie

dan was pascal dus toch voor 1 keer op tijd aanwezig :d
Reply With Quote
Old 08-12-2003, 12:16
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

nogmaals proficiat aan onze deelnemende paddockers

maar nu eventjes iets anders ...

wat is rallysprint nu eigenlijk?
ik snap het niet goed. Is dit een combinatie van circuit rijden met dan nog een speciaal stuk aangelegd in de paddock? een combinatie van rally en circuit? Wat is de functie van de copiloot? Heeft die papieren, nota's, ... want dat leek me niet zo op de foto's ... ik kan verkeerd zijn natuurlijk.
welke licentie heb je hiervoor nodig? enig idee van inschrijvingsgeld? wordt dit gereden met echte racewagens, alleen maar racewagens? of kan je met gewone auto's ook deelnemen?

(als dit genoeg voor is voor een nieuwe thread, mods be my guest )
Old 08-12-2003, 13:47
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Maarten

Heeft die papieren, nota's, ...
amaai nie ! Ik heb gisteren zowat de hele voormiddag besteed aan de verkenningsritten en het maken van mijn nota's. Gewoonweg de pen leeggeschreven !!!
Reply With Quote
Old 08-12-2003, 13:48
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally posted by Maarten
nogmaals proficiat aan onze deelnemende paddockers

maar nu eventjes iets anders ...

ik snap het niet goed. Is dit een combinatie van circuit rijden met dan nog een speciaal stuk aangelegd in de paddock? een combinatie van rally en circuit? Wat is de functie van de copiloot? Heeft die papieren, nota's, ... want dat leek me niet zo op de foto's ... ik kan verkeerd zijn natuurlijk.
welke licentie heb je hiervoor nodig? enig idee van inschrijvingsgeld? wordt dit gereden met echte racewagens, alleen maar racewagens? of kan je met gewone auto's ook deelnemen?

(als dit genoeg voor is voor een nieuwe thread, mods be my guest )
Inderdaad een combinatie van circuit en technisch stuk in de paddock.
Functie van de co-piloot : ballast neen, aangezien je de ene rande de paddock in moet en de andere ronde moet doorrijden is het de co-piloot die aangeeft om aan de poort binnen te draaien of niet. Verder zitten er altijd addertjes onder het gras (ijsplek, putjes, plaatsen waar plots een wagen voor je in kan komen enz..) waar de copiloot de piloot op attent moet maken.
Deze co heeft inderdaad papieren, roadboek en kontrole boekje waar starttijd en wagnpark IN, Out, stempel aan de finish enz... moet bijgehouden worden, maw de administratieve rompslomp.
Licenties moet je eens bekijken op www.vas.be
de wagens moeten een minimale veiligheidsuitrusting hebben : kooi, racezetels, gordels,... maar er zijn klasses voor straatbanden en competietiebanden zie ook de vas site
Old 08-12-2003, 15:01
Maarten's Avatar
De Paddock Enthousiast

thx andy,

misschien samen met de caje (jan ceulemans, u wel bekend van tijdens de nacht van de 25uren, hij heeft u een uurtje vergezeld ) eens op zoek naar een autootje en proberen van de laatste manches van de wintercup nog te halen

wie weet ...
Old 08-12-2003, 15:04
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally posted by Mistery
amaai nie ! Ik heb gisteren zowat de hele voormiddag besteed aan de verkenningsritten en het maken van mijn nota's. Gewoonweg de pen leeggeschreven !!!
heb ik gemerkt, toen hij leeg was heb je hem dan maar op de grond gesmeten waardoor ik die steeds onder de pedalen en mijn voeten kreeg
Old 08-12-2003, 17:26
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by A.J.
heb ik gemerkt, toen hij leeg was heb je hem dan maar op de grond gesmeten waardoor ik die steeds onder de pedalen en mijn voeten kreeg
Schitterende repliek!
Reply With Quote
Old 08-12-2003, 19:56
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally posted by A.J.
Inderdaad een combinatie van circuit en technisch stuk in de paddock.
Functie van de co-piloot : ballast neen, aangezien je de ene rande de paddock in moet en de andere ronde moet doorrijden is het de co-piloot die aangeeft om aan de poort binnen te draaien of niet. Verder zitten er altijd addertjes onder het gras (ijsplek, putjes, plaatsen waar plots een wagen voor je in kan komen enz..) waar de copiloot de piloot op attent moet maken.
Deze co heeft inderdaad papieren, roadboek en kontrole boekje waar starttijd en wagnpark IN, Out, stempel aan de finish enz... moet bijgehouden worden, maw de administratieve rompslomp.
Licenties moet je eens bekijken op www.vas.be
de wagens moeten een minimale veiligheidsuitrusting hebben : kooi, racezetels, gordels,... maar er zijn klasses voor straatbanden en competietiebanden zie ook de vas site
Niet vergeten te melden dat de auto moet voldoen aan de wegcode, nummerplaat (dus inschrijving), BA-verzekering en technische controle incluis. Heel wat jaren geleden was dit voor een sprint niet het geval.

C U
Reply With Quote
Old 08-12-2003, 21:13
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

En nu wat foto's van Andy en Dries :

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 08-12-2003, 21:14
Sennake's Avatar
Administrator

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 08-12-2003, 21:15
Sennake's Avatar
Administrator

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 08-12-2003, 23:17
Maarten's Avatar
De Paddock Enthousiast

Heeft er iemand adressen en prijzen van waar je auto's kunt huren voor deze discipline?
ik ben er precies verkocht voor dit spektakel

het lijkt me niet zo duur, en wel heel plezant
de Caje hier bij mij in Wenen juist van't zelfde

als ik terug ben ... een rallysprintje rijden

@AJ: kan je me eens een gedacht geven van wat jullie saxootje kost ? evt via pm? thx, dan heb ik er direct een idee van ...
Old 08-12-2003, 23:57
Pascal Pascal is offline
A4993

The day after :

Ik wil jullie allen bedanken voor de lovende woorden die hier te lezen zijn. Sommigen hebben me zelfs gebeld en gemaild om me aan te sporen om de volgende wedstrijd van de wintercup op 29/02/2004 deel te nemen. Ik moet eerlijk zijn en toegeven dat ik daar inderdaad heel wat goesting voor heb. Niet dat ik de zijde van de toeschouwer wil verloochenen maar nu ik het gevoel eens mogen proeven heb om echt te rijden, laat dit je echt niet meer los. Maarja, dan worden we weer realistisch en zien we op tegen het prijskaartje.... We zien wel. En zoals je weet : niets is uitgesloten

Ook kreeg ik van enkele mensen foto's. Ook hen wil ik bedanken. Tegelijkertijd zou ik willen vragen dat, indien er mensen zijn die nog in het bezit zijn van foto's, ik die graag via mail verkregen had.

Bedankt A.J. om aan mij te denken en de voorzet (waarvan hiervoor sprake) aan Ludo te geven.
Bedankt aan Ludo L'Hoyes, medeorganisator en drijvende kracht achter de wintercup.
Bedankt aan Dunlop, Champion's, Xerox-House, Publides, Schepers Wheel Service, EMG die het mogelijk maakte om enkele leken, waaronder mezelf, een leuke ervaring et bezorgen.

En bedankt paddockers ter plaatse en overal ter wereld voor de geleverde steun

C U
Reply With Quote
Old 08-12-2003, 23:57
Pascal Pascal is offline
A4993

BTW : ik zoek een co-piloot met budget

C U
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules