![]() |
|
|
||||
|
||||
En Freddy dik in de problemen op SS5
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Nog steeds geen nieuws over Gronholm, Märtin en Panizzi. Ze zijn toch niet.....? |
|
||||
|
||||
en Loix ? meer dan een minuut verloren na sector 4 ???
|
||||
|
||||
Märtin is binnen, op 0,2 sec van Loeb's voorlopig beste tijd! Oef.
![]() Duval constant een paar seconden sneller. Kan ie het houden tot aan de finish van SS5? ******** Edit ********* Gronholm ook net binnen, met een voorlopig snelste. 1,8 rapper dan Loeb. |
|
||||
|
||||
Duval ook net binnen - 3,3 seconden achter Gronholm en daarmee voorlpoig 4de besttijd. Goe bezig de Swa!
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat Gronholm eens zijne GPS moet laten nakijken
|
|
||||
|
||||
Duval is mega goed bezig. Freddy, mja moet en kan beter.
|
|
||||
|
||||
Pitstop quote:
Loix: "Vanmorgen was ik echt op de dool. Ik zat met onderstuur en raakte de bochten niet om, ik moest mijn handrem gebruiken. Op de proef probeerde ik de afstellingen te veranderen. Volgens mijn ingenieur zat er teveel druk in mijn voorste differentieel. Nu kan ik wel een bocht nemen, maar ik voel me nog niet goed in de auto." |
|
||||
|
||||
Het is momenteel nog niet echt gebeterd. Maar ... er zijn nog 2 dagen he
|
|
||||
|
||||
Hij heeft daar in het begin ergens een fout gemaakt waardoor hij 1 minuut verloren heeft. Daarna zijn z'n tijden bijna identiek als die van Solberg die uitkomt op 27s van Gronholm.
|
|
||||
|
||||
Zal wel vooral een kwestie van vertrouwen zijn. Eens als hij de auto goed kan aanvoelen en meer op zijn gemak is, zal hij wel weer meer naar voren schuiven.
|
|
||||
|
||||
Galli is blijkbaar out ?
|
||||
|
||||
Stand na SS5 (tijd van Galli nóg steeds niet binnen, dus dat zou nog kunnen wijzigen.)
1. M GRÖNHOLM 1:08:13.5 2. S LOEB +10.0 3. M MÄRTIN +13.4 4. F DUVAL +30.8 5. C SAINZ +44.4 6. P SOLBERG +1:41.9 7. R KRESTA +1:58.4 8. M HIRVONEN +2:24.3 9. F LOIX +3:03.9 10. M CAMPOS +3:43.1 SS6 is net begonnen. Gaat lekker vooruit zo. ![]() |
|
||||
|
||||
Loix, geef em buzze! Alles juist zetten en gaan! Ik wil tijden zien!
|
|||
|
|||
Quote:
Duval daarentegen verliest heel wat tijd. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|