|
|
||||
|
||||
@ Jan,
Wij gingen vorig jaar pas op het einde vande quiz e-mailen met de Italianen en Cubanen.............die gasten van dit jaar zijn nu al bezig
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Juist is juist.
Maar ik vind het toch straf dat door deze quiz, ze ginder moesten toegeven dat ze niet meer juist weten, wanneer een toch wel straf record, dat door een Amerkaan werd gevestigd, plaats vond. |
|
||||
|
||||
Quote:
jan |
|
||||
|
||||
mijn antwoorden zijn ook verstuurd, toch wel iets langer dan 5 min moeten zoeken hoor!
|
|||
|
|||
mijn antwoorden zijn ook al verstuurd
|
|
||||
|
||||
mijn antwoorden zijn ook verstuurd, lang gezocht achter die brandstof voor vraag 4.
pompierke |
|
||||
|
||||
En toch is er maar 1 datum de juiste
En ik heb hem. |
|
||||
|
||||
Das straffe kost, ik heb besproken met een helper van ..... de man die het record vestigde, die wist nog dat ze zes weken hebben geprobeerd. Verder heben ze 19 runs gedaan boven de 600 Mph, maar de juiste datum dat het record werd gevestigd wist hij niet meer. Ik heb ook een idee wanneer het gevestigd werd, maar het is nog niet bevestigd.
Last edited by JJoris; 12-03-2004 at 17:24. |
|
||||
|
||||
Ik heb nog een vraagske. Bij vraag 3 is er een vraag
Welk was het behaalde resultaat van dit team? Gaat het dan over deze auto alleen, over al de auto's van het team of over de best geklasseerde auto? Of nog iets anders? |
|
||||
|
||||
Mijn antwoorden zijn nu toch al een dag of 2 binnen. Vraag 4 sinds vrijdagavond en vraag 3 sinds zaterdagavond.
Echter, als ik wil kijken als mijn antwoorden binnen zijn zie ik nog geen blauwe vakjes onder mijn naam. Kan het zijn dat dit iets te maken heeft met de foutmelding die ik krijg als ik op de link klik in de topic "...en is mijn antwoord al binnen?" De volgende melding van Microsoft Excel verschijnt nl. op mijn scherm : "Kan http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2004.xls niet openen. De Internet-site meldt dat het item waarom u vraagt, niet kan worden gevonden. (HTTP/1.0 404)" Waarna ik op OK klik en het bestand toch word geopend. Alleen staan onder mijn naam dus (nog steeds) geen blauwe vakjes. Ik wil echt niet ongeduldig of ondankbaar klinken, daarom dat ik een dag of 2 gewacht heb om dit te melden, mss had je de tijd nog niet om het bestand bij te werken. Maar zijn mijn antwoorden binnen? |
|
||||
|
||||
Mijn antwoorden zijn gisterenavond verstuurd. Deze vragen vond ik toch al gemakkelijker dan vraag 2.5.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Zo is dat. En ik heb gewoonweg nog geen tijd gehad om het bestand aan te passen. Ik maak er snel werk van, beloofd.
|
|
||||
|
||||
mijn antwoorden zijn ook verstuurd
|
||||
|
||||
Voila, ze staan erop. Wie nu nog ontbreekt heeft zijn antwoorden nog niet verstuurd.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
|
|