![]() |
|
|
||||
|
||||
Indrukwekkend lijstje, mogen er geen zes piloten per wagen ingezet worden???
![]() Stilletjes hoop ik de Goossens in die kar te zien, in kombinatie met vande Poele en Gunnar Jeannette. ![]() jan |
|
||||
|
||||
zeker indrukwekkend lijstje, ik zou Goossens en Angelelli wel proberen vast te leggen als ik Lammers was
![]()
|
||||
|
||||
waarom niet Goossens, Theys en Van de Poele? maar als je uit zo'n lijstje kan/moet kiezen... da is ni gemakkelijk, denk ik...
|
||||
|
||||
Goed nieuws voor Jantje echter de gevulde portemenees van Gabbiani / Ortiz zijn actief bij Zytek. In het lijstje zie ik niet veel "gevulde huishoudpotjes"
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
idd, weinig geldschieters in dat lijstje, ik hoop voor Jan dat hij het nodige budget bij elkaar krijgt, en dan denk ik wel dat Goossens een goede kans maakt, aangezien er nog niemand vastligd, en Jan en Marc hebben afgelopen editie van de 24 Uren van Daytona nog samen gereden, en dat was hen bij mijn weten toch goed bevallen. En Goossens heeft ondertussen ook al heel wat ervaring in de proto's en met name op Le Mans, 't zou jammer zijn dat hij voor het eerst sinds 1996 niet aan de start zou kunnen verschijnen
|
|||
|
|||
Met wat geluk valt de Care Racing Ferrari ook nog weg en dan hebben we een tweede TVR.
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag nog zal er een persbericht uitgaan...
Hoe zit het ook alweer, twee rijders per auto moeten minimaal tijden a.s. weekend niet waar? De laatste rijder moet dan in juni tijdens de trainingen/qual een minimaal aantal ronden maken.
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Er is weer een entry afgevallen, namelijk de #67 CARE Racing Ferrari 550. Dit heeft tot gevolg dat de 2e TVR nu ook mag deelnemen.
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Binnenkort kan ACO weer wat wagens toevoegen aan de reserve lijst ![]() |
|
|||
|
|||
Derde coureur van RfH is Kaneishi (jawel, die van DTM vorig seizoen). Zie: http://www.planetlemans.com en http://www.raceplanet.net/nieuws_show.rp?berichtid=6043
|
|
||||
|
||||
hopelijk houdt hij zich in, en schiet hij ijn rempunten niet voorbij als hij gedubbeld wordt...
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Dit is een sterke rijdersbezetting voor de 2e Dome!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|