![]() |
|
|
||||
|
||||
Neen Raikkie, ik heb die persoonlijke mail tot op heden nog niet ontvangen. Maar ja, bij RACB zullen ze ook van de feestdagen aant genieten zijn hé!
![]() |
|
||||
|
||||
Bedankt Belle, dan ben ik gerust, ik dacht al dat het aan mijne nieuwe e-mailadres lag
![]()
|
|||
|
|||
Heb de mail ook nog ni ontvangen.
|
|
|||
|
|||
Heb zonet de mail ontvangen waarin wordt uitgelegd hoe je aan je telegeleide wagen raakt.
Aangezien de transportkosten te hoog zouden oplopen, wordt de prijs niet thuis bezorgd. Ofwel moet je hem in Brussel gaan halen, ofwel kan je hem gaan ophalen tijdens een evenement in de RACB-racefanbus, ofwel kan je hem op eigen kosten thuis laten bezorgen. Heeft iemand er een idee van hoeveel de winkelprijs van de wagen bedraagt? |
|
||||
|
||||
Ik heb die mail ook ontvangen en denk dat ik hem toch maar ga laten thuisbezorgen.
Heeft er iemand van jullie ook meegedaan aan de peterschapsactie ? Je kon toen ook zo'n autootje winnen...
|
|||
|
|||
Alweer prijs! Nu kaarten voor het Autosalon gewonnen. Moet zeggen dat die 12 € dubbel en dik gerecupereerd is!
|
|
||||
|
||||
Dat was blijkbaar weer voor de 20 snelsten? Dat vind ik niet zo een goede ontwikkeling.
|
||||
|
||||
Wel...20 snelsten...daar heb ik ook mijn twijfels over. Ik had namelijk de vraag een uur voor een vriendin van mij doorgestuurd en zij staat ertussen en ik niet...wat ik wel raar vond. Maar ik klaag niet hoor, mijn 12 euro is ook al dubbel en dik terugbetaald!
![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben ook weer bij de winnaars , vind het echt super van de RACB, geweldig initiatief !!!
|
||||
|
||||
En ik heb niet eens een e-mail gehad
![]() Geld terug gehad? Mja met die paddpcktoegang voor 24u natuurlijk wel. Maar met wedstrijden nog niets aangekregen. Had zo wel die Sparco sleutelhanger gewonnen, maar ik kreeg een enveloppe aan die al geopend was, met enkel nog de brief en verpakking erin ![]()
|
||||
|
||||
Ai, das natuurlijk wel pech hebben...
Maar daarnaast waren er toch gratis toegangskaarten voor verschillende Fun Cup wedstrijden en ook World Series en zo... |
|
||||
|
||||
Alweer goed nieuws voor de RACB racefans want ook voor hen is het New Race Festival gratis.
![]() http://www.racbracefan.com/concours/...action=flash10 |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Nog iemand die geen mail gehad had dat er een wedstrijd was ven de 25 uren funcup? Ik krijg nu ineens de uitskag.
|
||||
|
||||
Quote:
EDIT: Blijkbaar heeft niemand daar een mail over gehad en stond het enkel op de site. Want nu sturen ze toch meestal een mail waarbij staat dat je aan nieuwe wedstrijden kunt deelnemen... Dat met de 24 uren van Spa vind ik ook zo 'stom'. Kun je als bestaand lid tickets bestellen maar daar zit geen paddock bij. Sorry hoor, maar ik heb 1000 keer liever een ticket met ingang + paddock, dan ingang + tribunes. Ik heb hiervoor naar RACB gebeld en ik moest een toelage van 20 euro betalen wil ik ook toegang krijgen tot de paddock. De dag zelf kost je dit namelijk 30 euro. En de nieuwe leden krijgen dan wel ingang + paddock. Begrijpe wie begrijpen kan... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|