![]() |
|
|
||||
|
||||
rijdt er iemand alleen?
ne maat van mij zou willen meerijden als hij ne teampartner vind.
|
|||
|
|||
Ik ben alleen. Is het niet meer zo dat ze teams loten. Ik dacht dat je alleen kon deelnemen.
|
|
|||
|
|||
je kan inderdaad alleen rijden...
Ook per twee is mogelijk en dan kan je zelf kiezen met wie je rijd |
|
||||
|
||||
ik ga ook eens komen meedoen.
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Wow, het gaat een serieus sterk startveld worden!!
|
|
||||
|
||||
Ook ik heb me nog eens laten verleiden om zelf mee te rijden.
Eigenlijk een oude belofte die ik moet aflossen. Tot vanavond allemaal, en hopelijk is iedereen in vorm !!! |
|
||||
|
||||
Wat een race, wat een race.
Omdat Fast Fons in China zit tot maandag, had ik voor deze race een vervanger (Red Bullet). We zijn meestal hard aan elkaar gewaagd, dus ik wist dat ik zeker goede teammaat ging hebben. Het startveld was echter zeer sterk: Driesco, kartboyke, ... Na de kwalifs stonden we tot onze verbazing 4de!! Ik ging de start nemen omdat mijn teammaat dat niet zo graag doet. De start verliep zeer chaotisch (veel botswerk) en ik verlies uiteindelijk 1 plaats. Ik was echter al blij dat ik niet in de flexitrack zat. Dan een paar uitremmaneuvers gedaan en lag dan 3de. Voor mij reed Pierre en die was duidelijk trager. Het was echter niet heel simpel om hem voorbij te geraken. Heb hem zelfs per ongeluk zelfs een duwtje gegeven (maar hem dan wel voorgelaten omdat ik zo niemand wil voorbijgaan). Uiteindelijk er toch voorbijgeraakt, maar dan was de 1ste, Karo, al lang gaan vliegen. Dan maar de 2de plek verdedigen. Na een tijdje kwam Driesco me echter voorbijgevlamd. Hem kon ik absoluut niet volgen. Uiteindelijk nog een plaats verloren (aan teammaat Giovanni) en nog een duel gehad met Ben (af en toe op het randje, maar was nog wel leuk, veel positiewissels ...). Dan gewisseld met teammaat. We lagen toen 4de. Hij reed echter een zeer goede stint en kon het (grote) gat met het team op de 3de plaats (team van Giovanni) dichtrijden. Het werd heel spannend, maar door 2 achterliggers die ongelooflijk onsportief reden (karten is niet hetzelfde als met botsauto's rijden!!) verloren we weer wat tijd en eindigden we 4de. Niet slecht, maar een podiumplaats had misschien wel verdiend geweest ... Winaar werd zeer verdiend Driesco, was duidelijk de snelste. Ook 2de plaats (voor Breezz en Flugel) valt niet over te discussieren!! Was dus wel leuke race, enkel vond ik dat er heel slecht gevlagd werd. Er werd nooit een blauwe vlag gezwaaid naar de mensen die ik moest dubbelen en heb daar vaak heel veel tijd mee verloren. Sommige achterliggers reden bovendien ook niet echt sportief. Dat vond ik wel spijtig. |
|
||||
|
||||
Ik heb wederom een zeer mooie en spannende wedstrijd gezien.
Proficiat aan alle deelnemers voor het faire gedrag en de sportieve wedstrijd. Dit heeft uiteraard het kampioenschap ( individueel- én teamkampioenschap ) grondig overhoop gegooid. Ik hoop dit morgenavond reeds online te kunnen krijgen. Wat ik jullie reeds wil meegeven zijn de eerste 3 plaatsen : Individueel : 1. Van Noolen Ben ( 1 eerste en 1 vijfde plaats ) 16 punten 2. Singelee Dave ( 1 derde en 1 vierde plaats ) 15 punten 3. Baekelandt Bart ( 1 zevende en 1 derde plaats ) 12 punten Teams : 1. Calamitas 1 ( 1 derde en 1 vierde plaats ) 30 punten 2. The Old Men ( 1 zevende en 1 derde plaats ) 24 punten 3. De Paddock Racing ( 1 overwinning en 1 tiende plaats ) 22 punten P&P Racing ( 1 negende en 1 tweede plaats ) 22 punten |
|
||||
|
||||
Twas weer een ammusante wedstrijd.
De eerste rondes in de voorste gelederen kunnen rijden. Waar op sommige momenten (vooral tijdens de start) het clio gehalte hoog was. Ma da hoort er allemaal bij en is zelfs plezant om ook es mee te maken. BTW: wippen, springen helpte niet, en voorbijrijden lukte zeker niet (je weet wel op wie ik het nu heb)
|
|||
|
|||
Tuf tuf racing
Wij als Tuf tuf racing hadden gisteren de 'eer' om als laatste op de grid te mogen starten. dit gaf ons wel het voordeel dat we niet moesten letten op wat er achter ons gebeurde! na een paar ronden waren we naar al een paar plaatsen naar voren gesprongen. waarna we een leuk gevechtje hadden met de paddock racing. daar zijn we uiteindelijk over gewipt om tegen half koers onze pilotenwissel door te voeren. toen mijn gerenomeerde ploegmaat op de baan kwam, lagen we al op een mooi 8ste plek (gezien onze startplaats). helaas: hoe hard wij ook probeerden, onze plek konden we niet behouden. al bij al zijn we op een (voor ons) mooie 12de plaats gefinisht. waarvoor ik mijn teamgenoot Stijn wil bedanken. ps 1: nadat ik de cursus anger management heb gevolgd, zoek ik nu een cursus: hoe krijg ik haar op men tanden' voor mijn teamgenoot sommige teams wipten net iets te makkelijk over ons ps 2: let niet op al dat wippen en springen,... wij doen ook maar ons job |
|
||||
|
||||
Wij, P&P racing, stonden tot onze verbazing na de kwalificatie op de pole positie... En achteraf bezien was dat niet slecht want achter Karo leek het bij de start soms op een "clio cup start". Hierdoor konden we stelselmatig een voorsprong uitbouwen. Na een kwartier wedstrijd nam Driesco de leiding over om deze niet meer uit handen te geven.
Na onze pitstop waren we even terug gevallen naar de 3de plaats. Maar al snel namen we de 2de plaats terug om deze vast te houden tot de finish. Ik kijk al uit naar de volgende wedstrijd om te zien hoeveel variaties er nog bestaan op wippen en springen ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Vraagje: ik had gehoord dat er klein probleem was ivm de volgende wedstrijd. Is nu al zeker geweten waar en vooral wanneer (zelfde datum of niet) die karting gaat doorgaan. Ik heb dan namelijk ook normaal familiefeestje, dus ga proberen iets te regelen zodat ik toch kan afkomen (nu ik zo goed sta ik het klassement wil ik dat ook behouden
![]() |
|
||||
|
||||
blij
Quote:
![]() Er is een dubbele boeking in wilrijk of zoiet, en als we daar dan niet kunnen rijden, dan waars in de antwerp kart op de noorderlaan. Ma niks is zeker... Speesman, uw familie in de steek laten voor een wedstrijd ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|