![]() |
|
|
||||
|
||||
het is me toch wel wat. Weeral een beige interieur...
![]() Ziet er strak uit maat! Goe bezig. ![]() |
|
||||
|
||||
Het gaat weer een mooi model worden
![]() Ik wil binnenkort ook eens beginnen met modelbouw. |
|
||||
|
||||
Mijn internet-connectie heeft een week plat gelegen, maar ilzelf dus niet
![]() Het bewijs : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Sennake; 18-09-2004 at 22:17. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Sennake; 18-09-2004 at 22:18. |
|
||||
|
||||
Je hebt zeker niet stilgezeten.
![]() Mooi resultaat, zeker uw best gedaan. |
|
||||
|
||||
kan je er eens een foto van de echte naast zetten? lijkt me tof om alle details te vergelijken
vraagje: welke Jan is er toen gestorven? dat herinner ik me precies niet meer ... edit: op de eerste pagina van deze thread stonden er natuurlijk foto's ... dus daar kan je vergelijkingsmateriaal vinden ![]()
![]() Last edited by Maarten; 01-06-2004 at 18:52. |
|
||||
|
||||
Zoals je zelf al zei, de foto van de echte Pagani vind je in het begin van de thread. Maar gelieve pas te vergelijken (of tenminste opmerkingen te maken) als het model geheel klaar is
![]() Jan was een persoonlijke vriend van Anthony, die vrijdagavond vóór de 24 hr overleden is tengevolge van een motorongeval. Als eerbetoon aan zijn dierbare vriend heeft Anthony eraan gehouden de rouwband in extremis op de Pagani te laten aanbrengen. Het aanbrengen van de stickers is dan ook op de showgrid zelf gebeurd... |
|
||||
|
||||
Chique werk. Alleen die kleur en formaat van die carbon op de bodemplaat lijken precies iets te licht en te groot. Als ik goe zie dan is het dak ook carbon en denk dat die patroon en kleur beter is. Is maar mijn gedacht hé
![]() |
|
||||
|
||||
De volgende patient : de Riley&Scott. Ik ben er al enkele uren aan bezig geweest. Ziehier het resultaat.
Het is nu wel duidelijk dat ik mijn Le Mans-deadline niet ga halen, maar soit. Ik doe voort. ![]() Last edited by Sennake; 18-09-2004 at 22:18. |
|
||||
|
||||
Mijne favoriet. 'k Vraag me af waarom.
|
|
||||
|
||||
dat ziet er al heel netjes uit!! Keep on going
![]()
|
||||
|
||||
Nog vorderingen Sennake?
|
|
||||
|
||||
Neen, de koersen bepalen mijn werkritme de laaste tijd. Sinds mijn laatste post ben ik naar de 24 uur van de Nürburgring geweest, naar Goodwood, heb ik letterlijk duizenden foto's te bewerken en te sorteren, en tot overmaat van ramp ben ik genoodzaakt om van provider te verwisselen wat mijn foto's aangaat zodat ik momenteel verzuip in het werk en de modelbouw wat overschiet. Ik ben dan ook nog eens enkele dagen naar nederland moeten gaan voor het werk, en dit weekend zit ik weer op de Nürburgring voor de 1000 km en Belcar. Het wordt wat veel om allemaal te verwerken...
|
|
||||
|
||||
Ondertussen is de Riley & Scott toch afgeraakt zoals je op deze foto's kan zien.
Alvast een teasertje : ![]() Ondertussen heb ik ook al wat gewerkt aan de Lister Storm. Ziehier het resultaat van 2 uren "decallen" aan amper 2 decals : ![]() Last edited by Sennake; 18-09-2004 at 22:19. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|