![]() |
|
|
||||
|
||||
Voila, hier zijn enkele foto's van de RX-7 te Spa. Veel succes mannen bij de verdere ontwikkelingen vand e wagen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
17jarige Joeri heeft het ganse weekeinde op een erg volwassen en deskundige manier met de racerij omgesprongen. Hij reed nooit eerder met 450pk, moest in de gietende regen de Belcar-toelatingsproef afleggen, en tijdens de wedstrijd zeer strikte teamorders in verband met de veel te hoge turbodruk respecteren.
Zijn aanpak verdient alle lof, en zijn reputatie en jeugdzonden mogen hem zo stilaan wel vergeven worden. Een team dat miljoenen investeerde en in zee durft te gaan met een jong talent verdient opbouwende woorden. Joeri rijdt goed, de kritikasters hebben ongelijk !
|
||||
|
||||
is die nog maar 17? straf dan dat hij al zover staat
![]()
|
||||
|
||||
Als ik hem vorig jaar in de paddock bezig zag, had ik net het gedacht dat het nog wat te vroeg was om in het harde racewereldje te stappen. Hij was tussendoor meer aan het 'spelen' dan met het racen zelf bezig te zijn, wel heel anders dus als bijvoorbeeld Nico Verdonck toen.
Over nu kan ik niet veel zeggen, want ik heb hem nog niet gezien. Ben eens benieuwd dan als ik hem bij de volgende races zie ![]()
|
||||
|
||||
Hier een fotootje van Joeri Smolderen
![]() Ik heb hem volgend jaar niet zo echt gevolgd, en kan er dus niet over oordelen. Maar ik heb hem in Spa bezig gezien (op de piste en in de box) en die kerel lijkt me zeer professionel en volwassen... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
ik zie der ook braaf uit op foto.... Ma ondertussen kennen er hier enkele mijn ware ik ook (eh Mistery ;-))
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was ook mijn idee van Smolderen. Als je hem in de paddock bezig zag; dat was een onvolwassen puber, een half kind dat beter nog een tijdje met autootjes zou spelen dan al met racewagens te rijden. De ernst van het racegebeuren leek helemaal niet aan hem besteed te zijn. Dat onvolwassen gedrag naast de piste vertaalde zich ook in zijn "prestaties" in de wagen. Op die leeftijd kan je in een jaar tijd natuurlijk enorm veranderen. De Mazda kende het voorbije weekend in Francorchamps ook te veel problemen om de piloten te kunnen beoordelen. We zullen de rest van het seizoen moeten afwachten om Smolderen op zijn waarde te kunnen schatten. Als hij een Belcar-topper wil worden, zal hij in ieder geval de racerij een stuk ernstiger moeten benaderen dan vorig jaar. |
|
|||
|
|||
Ik heb de indruk dat hij dat ook doet. Smolderen heeft op korte tijd heel wat aan maturiteit gewonnen, wat ook nodig was.
|
|
||||
|
||||
Het voorbije weekend was de Mazda RX7 niet van de partij tijdens de Eifelrennen.
![]() Wat is hier de reden van?? ![]() Al financielle problemen? Of logistieke problemen? Of al aan het voorberijden op de 24u van Zolder ( ![]() Weet er iemand meer over deze forfait??? Is er al een 3e (of 4e) piloot bekend voor de 24u v Zolder?? |
|
||||
|
||||
Quote:
2. Wie ben jij om te zeggen wat zwak is en wat niet? Laat ze maar rustig doen met hun mazda. Ze moeten het niet overhaasten want dan loopt het gegarandeerd verkeerd af.
|
||||
|
||||
Quote:
Maar ik vind het alleen maar zwak dat je nier mee rijd in de ER om je dan al voorteberijden op de 24u die pas binnen 6 weken plaatsvinden... Trouwens de Mazda heeft vandaag getest op Zolder ![]() Bron: www.belgiracing.be |
|
||||
|
||||
misschien kan het team zich geen trip naar de eiffel veroorloven?
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|