|
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
ze zouden beter de motor van vorig jaar steken. en dan elke race die straf van 10 plaatsen pakken. ze zouden beter doen dan wat ze vandaag presteerden.
|
||||
|
||||
Allé, graag een objectieve mening aub... is het de moeite dat ik de video van de F1 van Europa opzet, of was het weer saaien boel?
|
|
||||
|
||||
OPZETTEN! Doen Krikke! Het is geen saaie race, maar echt een mooie in mijn ogen. Oké, 1-2tje voor Ferrari, maar de manier waarop, er zit toch spanning in hoor
|
|
||||
|
||||
oké, "ik ga er voor..." bedankt!
|
|
||||
|
||||
Barichello is toch wel de strafste gast van heel het veld zenne "i saw the noise coming" strafstraf
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
dikke saaie boel volgens mij en ik vrees voor de rest van het seizoen, er zouden beter 17 GP'S gereden worden in Monaco, aktie verzekerd. Maar hoop doet leven. |
|
||||
|
||||
die mclaren pluim was wel mooi dik..
voor de rest , de "te optimistische" inhaal actie van sato vond ik wel intresant hoor.. hij durft teminste... net als tijdens de start hier en in monaco (zou better touring rijde ) en jaah de ferraris jaaah dat hadde we nog nie gezien dit jaar hé ...en dan ook nog het grappigste .. de jaguar diamant van 8 milioen wie zet het nu ook op een neus van een f1 in monaco haha eigeschuld (da was wel nog monaco maja) |
|
||||
|
||||
't was inderdaad niet echt een denderende race... maar 'k vond het toch wel plezant om zien telkens er iemand de pits uitkwam... 't was meestal heel close bij de eerst bocht...
Voorts vond ik de actie van Sato op RB zeer dom... en ongehoord op dat niveau...!
|
||||
|
||||
Quote:
Wat de race betreft: * Eindelijk weten we wie in dat hondenhok op het einde van de pitlane zit... * Ralf Schumacher en Montoya: volgens mij beide in fout: Ralf zat verkeerd en Montoya remde veel te laat. Ik denk dat Frank werk zal hebben... * Wat een regie zeg, weet iemand wat er in de eerste ronde met Sato en Trulli is gebeurd? * McLaren is op weg naar een record: hoe dikwijls is het al gebeurd dat het team van de vice-wereldkampioen, zonder grote wijzigingen ondergaan te hebben, als rode lantaarn eindigt? * Mijn vermoeden over Takuma Sato is bevestigd. Ik vraag me af hoeveel plaatsen hij volgende keer achteruitgaat, of hoeveel races hij zal moeten zitten... * Conclusie: alle respect, maar wie deze race boeiend vond, is duidelijk niet veel gewoon Last edited by Nicki_Mks; 30-05-2004 at 21:22. |
|
||||
|
||||
sorry nicky maar hoe kan ralf nu in fout zijn
als je ziet hoe groot het gat is tussen hem en montoya terwijl ze aan het optrekken zijn bij de start? in de remzone gaat montoya veel te laat in de remmen, rook van de banden, geen controle meer, hij schuift rechtdoor en 'ramt' ralf in de flank! In plaats van gewoon te remmen en achter ralf aan te sluiten en niet zoveel risico's te nemen! Maar soit, dit is een race-incident. Heb de eerste pitstops gezien en dan verder gaan leren. Een geluk dat Malisse de vierde set snel won in de tie-break, anders was de keuze tussen canvas en tv1 heel moeilijk, spannend matchke daar gezien. En voor zij die alleen op tv 1 afgestemd zijn gebleven, Malisse heeft ook de vijfde set gepakt en speelt dus morgen de achtste finale tegen hewitt! Mi scussi voor de OT
|
||||
|
||||
Quote:
wat niet wegneemt dat de engelse duitsers zich zwaar aant belachelijk maken zijn...
|
||||
|
||||
toppers:
Ferrari, M.Schumacher, Barrichello : Tja veel uitleg moet je er niet aan geven he .... ettelijke maatjes te groot voor de concurrentie .... Schumacher is maar 8 rondjes voluit gegaan ... en heeft vanaf dan niet anders gedaan dan de race controleren BAR, Button : Best of the rest .... Zonde voor Bar dat Sato der op het einde een potje van maakt ... anders hadden er nog wel wat meer punten ingezeten voor de constructeurs. Renault : Voor hun betrouwbaarheid ..... Op vlak van race-speed (vooral dan op de rechte lijn) is er nog veel werk aan de winkel. floppers: McLaren, Mercedes :In je thuisland 2 motorblows .... De PR-afdeling zal weer tevreden zijn . Naart schijnt komt dezelfde motor in de B-versie te liggen .... Dan gaan ze daar ook niet veel beterschap tegemoet Williams, Montoya : Je teamcollega van de baan rammen is . Helaas is dat de voorbije jaren bij Williams al meermaals gebeurd. Montoya mag hier wel een een stevig bolwassing voor krijgen ..... Ongehoord in de F1. Panis :Op vrijdag kankeren op Bas Leinders omdat die niet snel genoeg plaats maakte onder een blauwe vlag .... Maar wat Panis daar aanving (onder blauwe vlag) met Schumacher Door de oplettendheid van de leider is er geen crash van gekomen .... Maar hou voortaan die grote woorden tegen de "nieuwelingen" dan ook op zak .... Sato : Dit is eentje om te onthouden voor enkele jaren in de thread "Sato incidenten: De oude koeien" Zulke jeugdzonden zouden in de F1 niet meer mogen gebeuren ...
|
||||
|
||||
Ik leg de fout ook niet volledig in Montouya zijn schoenen hoor! Kijk maar eens naar de moment net voor er geremd wordt! Daar zit Ralf nog een meterke achter op Montoya, en tijdens het remmen komt die er nog voorbij, dus wie remde er later? Ok, hij moest wel buitenom Montoya om niet teveel tijd te verliezen in de bocht, maar toch hoor. Montoya kon ook niet veel verder naar rechts, kunt moeilijk met 4-en door die bocht he.
Nicky, sato en zeker Trulli gingen in die korte rechtse bocht bij het terug opkomen van het 'oude deel' circuit te breed en verloren zo wat plaatsen. Duidelijk te zien op de beelden hoor (al hadden de commentatoren er niet veel van opgemerkt ze dachten zelfs precies dat kimi puur door zijn start al 2e was gekomen ) Sato zijn maneuver was zeker wel wat te verwachten, hij ging op zijn eerste podium af, maar de kloof tussen hem en barrichello was niet groot, en hij wilde natuurlijk meer. Ik was nochtans aan't juichen toen hij zijn actie inzetten, het was hem gegund, een heel sterke race, maar daar ging het nog niet! Hij had nog ronden genoeg te tijd om iets te proberen. Al was hij er in Bahrein wel in geslaagd om op eenzelfde manier Coulthard in te halen in de eerste bocht, en dat maal zonder brokken! Dan wat Button betreft (kan ik toch niet onbesproken laten ), gezien het hele wedstrijdverloop vind ik zijn derde plaats echt wel verdiend! Sato zijn incident mocht niet onbestraft blijven, en wat die motorblow betreft, heeft hij zelf veel mee te maken denk! Hij vroeg net iets te veel van zijn motor denk. In Maleisie had hij ook al op't einde van de wedstrijd motorpech. Bij BAR hebben ze wel dringend een strateeg nodig, hun pitstrategie was niet echt sterk te noemen. Als eerst stop een korte stop, maar dat bracht Jenson wel net achteraan een treintje, waardoor hij dus veel tijd verloor, dan als tweede stop een langere, maar barrichello komt na zijn stop toch net voor Jenson ... Jenson's inhaalactie om Coulthard vond ik persoonlijk wel erg knap
|