![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Coninx, ik deel in de pijn
en misschien nog erger dan gij, want maandag dinsdag en woensdag staan examens op de agenda en dat is dus niet normaal op universitair niveau !!! zelfs de live coverage zal ik dus ni kunnen volgen, het schema is te strak! maak maar veel filmpjes en foto's, kwestie van in het begin van de congé te weten wat doen!
|
|||
|
|||
doet lvc mee?
|
|
||||
|
||||
L.V.C. Motorsport zet twee wagens in.
|
|
||||
|
||||
Bij deze de link voor de mensen die de trainingen en race via het net willen/moeten volgen: http://users.skynet.be/ris/2004/ser/
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zo een collectie moet de moeite waard zijn om te bekijken ( ik wil ze althans eens bekijken ![]() |
|
||||
|
||||
Na mijn examens wil ik dat gerust eens doen. Let wel, het zijn foto's die ik via het net verzameld heb. Ze zijn dus niet van mij. Ik wacht nog altijd ongeduldig op het moment dat AlainH z'n detailfoto's online gaat zetten eigenlijk
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb hier nog +/- 39 GB. webspace vrij !!!
Als je wil maak ik voor jullie beide een account en een folder aan en kan je ze zelf uploaden. Gewoon COPY/PASTE, dat kan toch niet lang duren ![]() |
|
||||
|
||||
allé coninx .... kheb u nu juist geleerd hoe te FTP'en
dan kan da toch geen probleem meer zijn he ..... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De foto's zijn niet van mij dus ik ga die daar wel niet laten opstaan aangezien er geen bron bijstaat eh. Van de 320i zet ik er ook nog een paar op. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Naar hier Het is niet met thumbs (weet niet hoe dat werkt), het amusement
![]() ![]() En dan nu terug over de Spa Euro Race! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ze blijft niet laden maar ik zie inderdaad geen tijden verschijnen.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|