![]() |
|
|
||||
|
||||
Steve int vervolg zegde da da ge gaat he. Ik bend aar namelijk ook geweest. Ik heb arvid alleen maar op het podium zien staan.
|
|||
|
|||
![]() Volgende keer moet je het ESCORS forum maar lezen. Ik probeer er bij de 24 uur op zolder ook te zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Arvid is coole pé. Goei ingesteldheid: heel veel interesse voor de mechaniek en voor de afstelling,... Niet zo ene die denkt dat het hij het warm water heeft uitgevonden. Al goe wat afgelachen dit jaar
![]() |
|
||||
|
||||
er staan er ook een paar op
(53 om precies te zijn) www.renaudkuppens.be (doorklikken naar gallery) Veel dank aan Vertigo Streiff (van hier op t forum)
Last edited by JPMontoya; 10-06-2004 at 23:16. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() En gij zijt diene krollenbol dan? ![]() Last edited by S. Claeys; 11-06-2004 at 15:53. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Mijn foto's staan ook online
Hier een voorsmaakje, kwaliteit van deze is niet zo goed, maar wat een vlam ![]() |
|
||||
|
||||
schoon foto's! Deze is zo onscherp omda ge geschrokken waart van de vlam wsl?
![]() Die plaats waar gij u meeste foto's getrokken hebt, is dat de Rivage-hairpin ?
|
||||
|
||||
Dat is em, daar is de snelheid niet zo hoog en kan je als gewone toeschouwer vrij dicht komen zonder die vervelende draad.
Kris |
|
||||
|
||||
ik merk het, volgende keer ook eens de moeite doen om tot daar te komen denk
![]()
|
||||
|
||||
Nog een mooie partij foto's
http://membres.lycos.fr/racingcommissaire/euro/ van een vrouwelijke Marshall ! zeker een bezoekje waard. Algemeen als je registreert op forum van www.racingforever.com / en dan Endurance ook veel foto's (88) van 12h spa / NRF 04 / SWS 04 /... Voorsmaakje P.S. Wat is het vrouwelijk van Marshall eigenlijk ?
Last edited by JPMontoya; 15-06-2004 at 23:58. |
|
||||
|
||||
Mevrouw of juffrouw Marshall zeker?
![]() |
|
||||
|
||||
Marshallinneke?
Of Mevrouw M Reynders? ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|