|
|
||||
|
||||
De link van de patch gaat niet
|
|||
|
|||
add-on cars F1RST 2
link van patch doet het hier wel |
|
||||
|
||||
The following error was encountered:
Access Denied. Access control configuration prevents your request from being allowed at this time. Please contact your service provider if you feel this is incorrect.
|
||||
|
||||
No problems here, patch werkt perfect, alé, ik had hem al geïnstalleerd maar ik wou toch eens de link proberen en het werkt.
Maar ik heb alvast een link voor jou om het te downen : GT Racing 2002 for F1 2002 Patch 1.2 Ik ga alvast alles op een rijtje zetten : 1e race : Valencia Wanneer ? : Morgenavond om 20.00u Driving aids : Mag je zelf kiezen Deelnemers tot nu toe: Fiagt (host) Frits R@ce@holiC Vertigo Streiff Marcosmeister -------- onder voorbehoud : Sledge Driesco De deadline om in te schrijven voor Valencia is MORGENNAMIDDAG OM 16.00u De puntentelling : 1. 10 punten 2. 8 3. 6 4. 5 En nog iets dat ik wil vragen : Rijden we via F1RST II of in-game ?
|
|||
|
|||
F1RST 2 is voor mij goed.
Maar ik denk dat het beter is dat we in-game nemen niet iedereen heeft misschien F1RST II |
|
||||
|
||||
o ja : het wachtwoord gaat zijn :
paddock Simpel hé
|
||||
|
||||
direct eens alles installeren en testen zie, ik zal straks laten weten of het ok is
|
|||
|
|||
Ik kan de game niet downloaden. Kom niet op de site, blijkbaar offline. www.bhmotorsports.com
|
|
||||
|
||||
Deze zou nochtans moeten gaan: http://formula1.jatekok.hu/gtrmod_eng.shtml
O, en ik zal er zijn, alles gaat nu
|
||||
|
||||
Al iemand gereden op valencia? welke tijden?
|
|
||||
|
||||
Gereden? Ja
Tijden? Nee maw: compleet nieuwe baan
|
||||
|
||||
Ik ben nog aan het oefenen .
|
|
||||
|
||||
Na 6 rondjes een 1:39.7. Ik begin de baan wat te kennen, er zijn opvallend veel blinde bochten vind ik. Nu nog wat de juiste versnellingen vinden (zet hem nog regelmatig eentje te laag), en de setup wat wijzigen (motor loopt te warm)
|
||||
|
||||
Ik rij nu 1:42.451 na 2 rondjes en bijna nog niets aan de setup gedaan.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|