![]() |
|
|
||||
|
||||
dries nog eens niet bij Drent geweest in Nederland ?
of over zee zijn er ook verschillende die voor een 10.000 euro een bak zullen maken voor je
|
||||
|
||||
Quote:
![]() dat lijkt mij wel dezelfde te zijn ja.
|
||||
|
||||
Ja, de Volvo S40 waarmee Driesco reed, was een ex-BTCC bolide uit 1997.
|
|
||||
|
||||
das ondertussen algemeen geweten, maar de vraag was of die van de bathurst 1000 een zelfde Volvo was...
@ raceboy, t is niet omdat het exterieur t zelfde is, dat motor/boite t zelfde is he....
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Als "stiefzusterteam" vinden we het ook niet plezant dat BRI er dit jaar niet meer zal bij zijn. Al was het maar om de stevige koffie 's morgens.
![]() Wel weet ik dat Dries met enkele grootse plannen rondloopt waar ik naar uitkijk. En nee 't is geen Seat Silhouette. ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Heel lang afwachten is de boodschap, niemand zal van iets weten tot de eerste testdag. Binnen ons team is een algemeen spreekverbod over alles wat maar iets met de wagen te maken heeft. Prioriteit nummer 1 is de Volvo. Eerst die verkopen en dan zien we wel. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dries, ik heb toch niks verklapt. Gewoon getracht wat animo in deze thread te brengen, en kijk, het is nog gelukt ook. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
denk wel dat er in de tijd genoeg op gewezen werd dat dit een verschrikkelijk duur projekt zou worden ; ik gooi met geen steen hoor Dries , maar had dit wel een beetje verwacht |
|
|||
|
|||
Kijk Kris, in principe is alles mogelijk hé. We hebben er altijd voor gekozen om voor het begin van een seizoen een strak maar fair budget op te stellen met een marge van 15% plus. Door het probleem met de versnellingsbakken (en in Zweden blijven ze beweren dat het mogelijk is) zijn we een pak centen verloren die niet gebudgeteerd waren. Zoiets kan je niet incalculeren. Je kan alles rekenen en voorspellen behalve 2 zaken, ongevallen en onvoorziene zaken. Als je niets aan het toeval wil overlaten, en zo hebben wij gerekend dan mag er al wat fout gaan, 3 versnellingsbakken was net iets te veel van het goede, wetende dat we met al ons werk geen progressie maakten. De stukken werden schaarster en dus ook duurder. We moesten kiezen en hebben dat naar eigen dunken goed gedaan. Niemand geloofde erin, wij soms ook niet!!! Maar als je wil scoren moet je soms eens durven gokken in het leven, sometimes you win, sometimes you lose. Wij verloren, maar een slecht seizoen is nog geen slecht leven hé, we zijn trouwens al terug aan boord van een andere wagen wat bewijst dat we een goede en sollide structuur hebben, ondanks de soms wel ongelofelijke geruchten
![]() Het is gewoon een keuze, verder prutsen of je tijd en energie in iets nieuws steken. We kozen voor het tweede, maar ik moet toegeven dat sommigen inderdaad gelijk hadden. Ik hoop ze ooit gelijk te mogen geven als we onze eerste overwinning halen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ik wens je zeker en vast nog veel succes toe
en als ik je kan helpen ,je weet me te vinden
|
|