![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik ook, en ik zal aanwezig zijn!
![]()
|
|||
|
|||
Live stream http://mediaserver02.cybernet.be/spalive
|
|
||||
|
||||
wederom de creation zytek op pole-positie
![]() |
|
|||
|
|||
Idd
![]() De nieuwe Lucchini heeft het naar mijn mening ook niet slecht gedaan in LMP2 klasse. |
|
||||
|
||||
Ik ben vandaag al gaan zien, idd wel heel schoon deelnemersveld, alleen kon ge als toeschouwer niet zo goed volgen. Achteraan op't circuit werkte geen enkele luidspreker, en voor de rest ook maar af en toe eentje.
Ook redelijk wat rode vlaggen gezien vandaag hoor! Kheb zo de indruk dat ze hier wel sneller met rood zwaaien dan bij de F1. Zytek op pole is zeker goed, het zal wel een heel schoon koers worden morgen denk! Enkel jammer dat de Lister slechts de 10e tijd heeft ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Greetzz.. Corvetteboy |
|
||||
|
||||
Die livestream doet het hier niet heel erg goed eigenlijk, vooral veel gestotter en stilstaande beelden
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik geraak er niet eens op. hij zal meer volk trekken als verwacht, zeker?
|
|||
|
|||
De beelden zijn op dit moment redelijk goed, echter het geluid werkt niet.
|
|
||||
|
||||
MOTORS TV LIVE uit SPA van 13u tot 19u, non-stop en full-screen
![]() |
|
||||
|
||||
Maarja dat ontvangt niet iedereen...
![]() Die livestream is een mooi initiatief, ik hoop dat ze het bij volgende races beter werkend krijgen (ze hebben even de tijd). Deze stream was wel van een betere beeldkwaliteit dan de eurosport fia gt stream trouwens. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Jammer dat de Creation in het begin dat akkefietje had. Had nog spannend geweest. Zelfde verhaal als op de Nürburgring eigenlijk...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|