![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
Heb vandaag de volgende mail ontvangen van Roger Peters.
__________________________________ DTM-race in 2005 naar Spa Hans Werner Aufrecht, de Bernie Ecclestone van het Duits toerwagenkampioenschap DTM, was er zelf voor naar Spa/Francorchamps gereisd. Daar kondigde hij gisteravond aan dat het roemrijke circuit volgend jaar op zondag 15 mei voor het eerst in de geschiedenis gastheer zal zijn van een DTM-race. Dat Francorchamps, dat vooral bekend is van de Formule 1 en de 24 Uursrace, het meest prestigieuze toerwagenkampioenschap van Europa in huis heeft gehaald, is voor een groot deel de verdienste van de Nederlander Roger Peters. ,,Hij begrijpt hoe we de DTM willen presenteren: als een voor de fans toegankelijke wedstrijd. Daarom laten we de organisatie met een gerust hart aan hem over'', zei Aufrecht, die tevens bekendmaakte dat Francorchamps in elk geval de komende drie jaar een DTM-race mag organiseren. ,,En als dat goed bevalt wordt het contract verlengd.'' Peters (35) kwam drie jaar geleden in contact met de DTM als organisator van de autosportbeurs Race & Rally in Nederlandse in Maastricht. ,Daarna is het contact met de DTM intensief gebleven. Toen ik vernam dat de DTM interesse had op Spa een DTM-race te organiseren, heb ik voorgesteld een concept te schrijven. Daaruit is voortgevloeid dat ik nu organisator ben. Het is eigenlijk een droom voor mij, ofschoon ik besef dat het echte werk nu pas op me afkomt.'' Met vriendelijke groet, Roger Peters ________________________________ |
|
||||
|
||||
zo, dus toch een andere datum. voor de nederlandsche fans: dat is 1e pinksterdag! dus dat wordt geen bezoek aan opa en oma met de pinksterdagen 2005.
|
|
||||
|
||||
Welke tribune is het beste om de Eau Rouge en een groot deel van het start/finish gedeelte te zien.
Ik was van plan Eau Rouge 2 (unten links Gold) te nemen, beste keuze? ![]() |
|
||||
|
||||
eau rouge (oben -links Gold) als dat die is dat er met de 24 uren stond. Unten Links zie je niet op de raddillon. tribune staat wel recht op de start finish gericht.
|
||||
|
||||
Die site geeft niet de tribunes weer die er bestaan. Oben links bestaat niet.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Serieus, prijzen vallen goed mee.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wellicht dat de vrijdag weer gratis is? Er wordt niet gesproken over vrijdag tickets.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Vrijdag is inderdaad gratis!
Dat vind ik al eens een goed idee, zo kan iedereen toch even gaan kijken naar dit super evenement en als men dan de smaak te pakken heeft, toch nog kaarten kopen voor de zaterdag of de zondag. Zullen er nog frieten verkocht worden, of alleen maar "bier en worst"? |
|
||||
|
||||
k hoop frieten, dast enige eetbare op spa
![]()
|
||||
|
||||
DTM testdag is van 28 maart tot en met 1 april volgens AJ, neen ?
|
|
|||
|
|||
Ben vandaag bij Roger Peters geweest voor flyers en posters voor Race & Rally 2005 Den Bosch.
We hebben het ook over de test dag gehad, maar mag daar niks over zeggen en wil me daar dan ook aan houden. Ben ook even bij Pierre Delettre geweest, VOOR De Paddock, Mark weet daar meer van, volgens mij kunnen we rekenen op een goed resultaat! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|