![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() 6 weekends ipv 13, het zou zelfs goedkoper kunnen DENK ik. Zolder kan dan 6 B dagen extra verhuren voor andere events. Last edited by Driesco; 21-10-2004 at 18:10. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik zou voor alles behalve voor de F1600 uit men zetel komen, ik zie die nu eenmaal niet graag rijden, alle respect voor depiloten ervan, maar het is niet mijn ding. Clio cup en belcar staan aan de top bij mij.
Daar wil ik zo weinig mogelijk van missen. TC is ook niet slecht, maar als baanpost duren di e4 uurtjes soms toch lang dan. Maar die classe's allemaal op 1 dag? Nee zou dat niet doen. Ok, races met minder dan 95db, is iets minder dan met lawaai, maar ZTC heeft ook zen charmes hoor. Last edited by RX-7 freakske; 21-10-2004 at 21:15. |
|
||||
|
||||
Re: Supermeetings verdwijnen !!! Belcar en TC samen?
Quote:
![]() Persoonlijk denk ik dat het ZTC + ZSC concept niet zal veranderen. Mijn inziens ook niet nodig, die zondagen lopen goed. De terugval van +/- 10 tot 15 wagens voor de ZTC in de afgelopen twee jaar zijn voor een gedeelte te verklaren m.b.t. economische recessie en het gezeur rondom het geluids-probleem. Enkele daarvan zijn overgestapt naar de BTCS maar lang niet allemaal. Je kunt ze denk ik op één hand tellen. Dan de vervanger voor de Supermeeting, als je de berichten her en der leest kun je al ongeveer een beeld maken hoe die eruit gaan zien. Belcar en diverse support races............verandering van spijs doet eten ![]() Welke support races? New Race Festival: Clio's B + NL, FRenault 1600, FRenault 2000 NL + Belcar....en? Spa Euro Race: FRenault 1600 + FRenault 2000 I, Clio B + I, Britcar, Belcar en gegarandeerd Franse en Engelse clubraces. 24 U van Zolder:Belcar, ? en misschien starten om 16.00 uur ![]() Racing Festival: Belcar, ? Belcar Masters: Belcar, FR1600 B, FR2000 NL, Clio B + NL , Britcar Hier en daar de Mini's, de Dutch Supercar Challenge heeft ook de intentie om twee keer België aan te doen. Dan zullen er her en der nog wat mogelijke kandidaten rondlopen voor een of meedere gezamelijke meetings (Roadster Cup, een echt Sprintje voor de VW Funcup, de BTCS die eens gaan meeknallen, wellicht een Radical race.......) Zal wel loslopen allemaal ![]() Conclusie: Zo heel erg veel zal er niet veranderen........ dat is mijn persoonlijke mening dan. De eerste revolutie in de autosport moet ik nog meemaken
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 21-10-2004 at 23:17. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|