De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Rally
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 30-11-2004, 08:09
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Ben je komende zondag dan niet van de partij?
Ik probeer er te zijn en normaal gaat dit ook lukken. MAAR ik ben dat weekend met mijn papa en dat veranderd de zaken. Niet dat ik niet kan komen maar gewoon ik heb daar geen pc.

Ik zal mijn best doen hoor.

Mvg
Reply With Quote
Old 30-11-2004, 09:54
Dirtdevil's Avatar
Dirtdevil Dirtdevil is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Pascal
Meerdere piloten waren ook een beetje ontgoocheld over de proef. C U
Het "infield" vond ik een verschrikkelijke wirwar! Smalle en kort op mekaar volgende bochten. Op zich niet echt een probleem, maar als het er zo vettig bij ligt, dan is de tractie ver zoek.

Dat de proef zo kort was vond ik niet erg, ik vond het erger dat we tussen elke KP een uur met ons vingers aan het draaien waren. Vier reeksen was ideaal geweest.

greetz
Reply With Quote
Old 30-11-2004, 21:10
Bart's Avatar
Bart Bart is offline
-... .- .-. -

Quote:
Originally posted by Astra-fan
Op Pitstop.tv staat dat Loix op 05/12 dan toch niet zal deelnemen, wegens het niet rondkrijgen van het budget. Spijtig, maar was wel ergens te verwachten.
Inderdaad heel spijtig! Als alternatief zouden ze nog een peugeot 106 kunnen inzetten voor Sven Smeets... met als co Freddy Loix
Reply With Quote
Old 30-11-2004, 21:13
Debbietjeuh's Avatar
Debbietjeuh Debbietjeuh is offline
De Paddock Rookie

Talking

Hey! Eventjes hallo zeggen omdak nieuw ben..

Kwou juist eventjes zeggen da Zolder gewoon de MAX was! Eerst en vooral omdat er prachtige bochten waren, maar ook voor de goede sfeer. Wie da ni geweest is mag zeker zijn da ie veel gemist heeft!

Groetjes
Old 30-11-2004, 22:17
VolvoS60's Avatar
VolvoS60 VolvoS60 is offline
De Paddock Rookie

Ik kan met zekerheid zeggen dat de Heli haven niet meer zal gebruikt worden omdat de afsluiting gedeeltelijk moet afgebroekn worden en dat steeds problemen meebrengt bij het terug in orde brengen. Het is wel de bedoeling dat er volgende zondag twee rondjes op het circuit gereden worden.
Vier reeksen is niet haalbaar wegen de verplichte uren van motorstilte. Degene die beweert dat er één uur tussen twee reeksen was is heeeeeeeel drinegnd aan een nieuw horloge toe.
Reply With Quote
Old 30-11-2004, 22:33
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Pascal

Heeft er misschien nog iemand HAALBARE ideeën voor het uitzetten van een proef ?
Of het mag weet ik niet maar waarom wordt er geen gebruik gemaakt van de onverharde gedeeltes binnen de circuitafscheidingen?

Voorbeeldje: maak een chicane (van banden) voor post 11 (insturen Villeneuve chicane) op het circuit. Vanaf daar met een bocht door het grind van de chicane en bij post 12 weer de baan op.

Andere mogelijkheid is vanaf post 3 t/m post 6bis (insturen sterrewachtbocht t/m uitsturen Bianchi) aan de linkerbuitenkant van het circuit iets met het grind te doen.

Zand en grind op het circuit mag op zich geen probleem zijn, dat ligt er nu ook al
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 30-11-2004, 22:40
VolvoS60's Avatar
VolvoS60 VolvoS60 is offline
De Paddock Rookie

De organisatie mag de onverharde gedeeltes van het circuit niet gebruiken, dat kan dus ook niet.
Reply With Quote
Old 30-11-2004, 22:52
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by VolvoS60
De organisatie mag de onverharde gedeeltes van het circuit niet gebruiken, dat kan dus ook niet.
Duidelijk antwoord, wel jammer. Op die manier worden de mogelijkheden erg beperkt. Tja dan maar een vrachtwagen kiezel of split in bepaalde bochten neerkwakken.......en glijden maar met die kisten Na afloop iedere toeschouwer een borstel geven en samen opruimen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 30-11-2004, 23:01
kartmonster's Avatar
kartmonster kartmonster is offline
De Paddock Rookie

Wel, ik heb kortom genoten van het spectakel.
Ik vind vooral die old timers wel eens leuk om te zien.
LANG LEVE de ACHTERTRACTIE.

Spijtig van die uitsluiting voor vanwoensel... Tcircuit was ervoor dat de huizen kwamen. (ma das een eeuwige discusie)

Heeft er iemand toevallig foto's van de nummer 27?
Old 30-11-2004, 23:01
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
amaai, er waren nochthans een massa deelnemers die niet genoeg hadden aan het asfalt alleen en ook de grindbakken als circuit beschouwden
Old 30-11-2004, 23:12
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by A.J.
amaai, er waren nochthans een massa deelnemers die niet genoeg hadden aan het asfalt alleen en ook de grindbakken als circuit beschouwden
Dat heb je zeker gezien in de Villeneuve dan Andy Je mag trouwens wel eens wat meer eten voortaan, want je stond nogal wat af te geeuwen
Reply With Quote
Old 30-11-2004, 23:15
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally posted by Autofan
Dat heb je zeker gezien in de Villeneuve dan Andy Je mag trouwens wel eens wat meer eten voortaan, want je stond nogal wat af te geeuwen
hoe bedoel je geeuwen = honger???
ah daarom grommelt mijne maag steeds als ik moe ben
Old 30-11-2004, 23:17
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Dan was je wel super moe
Reply With Quote
Old 01-12-2004, 23:00
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally posted by kartmonster

Heeft er iemand toevallig foto's van de nummer 27?
ja ik heb er.

Reply With Quote
Old 02-12-2004, 10:01
Dirtdevil's Avatar
Dirtdevil Dirtdevil is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Degene die beweert dat er één uur tussen twee reeksen was is heeeeeeeel drinegnd aan een nieuw horloge toe.
Kijk de controleboekjes dan maar eens na! Tussen het einde van een reeks en het begin van de volgende (ik heb het hier over de wachttijd per wagen) zat ongeveer een uur.
Voor de toeschpuwers verliepen de reeksen vrij vlot, maar voor de teams was het soms lang wachten.

Wat die vier reeksen betreft weet ik dat er een aantal jaren geleden wel de mogelijkheid was om alle vier de reeksen te rijden.
Hoe de timing toen precies in mekaar zat weet ik niet meer, maar het was een vrij strak schema.

greetz
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules