![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zal mijn best doen hoor. Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat de proef zo kort was vond ik niet erg, ik vond het erger dat we tussen elke KP een uur met ons vingers aan het draaien waren. Vier reeksen was ideaal geweest. greetz |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hey! Eventjes hallo zeggen omdak nieuw ben..
Kwou juist eventjes zeggen da Zolder gewoon de MAX was! ![]() Groetjes
|
||||
|
||||
Ik kan met zekerheid zeggen dat de Heli haven niet meer zal gebruikt worden omdat de afsluiting gedeeltelijk moet afgebroekn worden en dat steeds problemen meebrengt bij het terug in orde brengen. Het is wel de bedoeling dat er volgende zondag twee rondjes op het circuit gereden worden.
Vier reeksen is niet haalbaar wegen de verplichte uren van motorstilte. Degene die beweert dat er één uur tussen twee reeksen was is heeeeeeeel drinegnd aan een nieuw horloge toe. |
|
||||
|
||||
Quote:
Voorbeeldje: maak een chicane (van banden) voor post 11 (insturen Villeneuve chicane) op het circuit. Vanaf daar met een bocht door het grind van de chicane en bij post 12 weer de baan op. Andere mogelijkheid is vanaf post 3 t/m post 6bis (insturen sterrewachtbocht t/m uitsturen Bianchi) aan de linkerbuitenkant van het circuit iets met het grind te doen. Zand en grind op het circuit mag op zich geen probleem zijn, dat ligt er nu ook al ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
De organisatie mag de onverharde gedeeltes van het circuit niet gebruiken, dat kan dus ook niet.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Wel, ik heb kortom genoten van het spectakel.
Ik vind vooral die old timers wel eens leuk om te zien. LANG LEVE de ACHTERTRACTIE. Spijtig van die uitsluiting voor vanwoensel... Tcircuit was ervoor dat de huizen kwamen. (ma das een eeuwige discusie) Heeft er iemand toevallig foto's van de nummer 27?
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
ah daarom grommelt mijne maag steeds als ik moe ben ![]()
|
||||
|
||||
Dan was je wel super moe
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Voor de toeschpuwers verliepen de reeksen vrij vlot, maar voor de teams was het soms lang wachten. Wat die vier reeksen betreft weet ik dat er een aantal jaren geleden wel de mogelijkheid was om alle vier de reeksen te rijden. Hoe de timing toen precies in mekaar zat weet ik niet meer, maar het was een vrij strak schema. greetz |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|