![]() |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Erik & Andy; hartstikke bedankt!!!! We hebben een schitterende dag gehad vandaag.
Groeten, Roy |
|
||||
|
||||
Besten,
fantastische dag gehad. Ik had echt het gevoel dat we niet harder konden. (met de 106 dan he) Rappe106 en ik reden tijden van 3min30/3min32 iemand enig idee of dat snel is? We hebben ons echt super geamuseerd. Aan de rijder met de zwarte Honda, volgende keer eerst even in de spiegel kijken, want ik heb veel gras gezien, om je te ontwijken bij je inhaalmaneuver op de Elise. But no hard feelings. ![]() ERAN, alweer merci. Tot over 2 weken, maar dan niet meer met de 106, maar met de Mini. Race-groeten, Jo |
|
||||
|
||||
3'30 is niet echt snel maar zeker ook niet langzaam. Zelfs met de 106 zou daar nog wat vanaf moeten kunnen maar je bent allesinds toch al in de goeie richting aan het gaan!! In SPA doet een goeie lijn wonderen ... oefenen, oefenen, oefenen ...
|
|||
|
|||
Het was inderdaad eens de moeite.
Hoop er volgende keer ook met men eigen wagen bij te kunnen zijn. @Jo Smets: Situatie wat verkeerd ingeschat. Het was in de koffer van de Elise of erlangs. We zagen nog net je motorkap langs de flank verschijnen maar toen was t al te laat.. Sorry in ieder geval! |
|
||||
|
||||
Gisteren heb ik mij fantastisch geamuseerd! Schitterend weer, prachtig circuit en leuke sfeer in de paddock! Wat wil je nog meer?
Ik was gisteren zeker niet de snelste, maar daar draait het natuurlijk ook niet om. Ik denk wel dat ik dankzij goede instructie mijn lijnen nog niet zo heel slecht nam. Ik ben al blij dat ik mijn integra iedere keer terug in de pits/paddock kon parkeren, in plaats van in een of andere vangrail! |
|
||||
|
||||
@neo_vvl,
nogmaals, no hard feelings. ![]() Dat bakske ging trouwens ferm hard moet ik zeggen. Tot binnenkort. mvg, Jo |
|
||||
|
||||
Ik heb s'morgens een ronde geklokt; 4 min 35 sec........ Het was voor mijn achterwielaangedreven zwarte Alfa 75 Turbo veel te glad. Duidelijk nadeel t.o.v. de fwd en 4wd cars.
s'Middags heb ik ook een ronde geklokt; 3 min. 25. Hierna heb ik niet meer geklokt omdat ik geen "competitie" effect bij mezelf te weeg wil brengen. Het kan namelijk altijd sneller maar de risico's nemen dan ook toe (waarvan we getuige mochten zijn). Ik vraag me wel af wat er voor motor in de blauwe Corsa lag; ook een turbo? |
|
||||
|
||||
Ik had er graag bij geweest, maar 2 156 met werk aan is iets teveel van't goede . M'n geplande verlofdag heb ik ingekort naar een halve . Moest't geregend hebben was ik wel afgekomen... Challenge mini's pesten met m'n 115pk jtd...
|
|
||||
|
||||
Rij jij onder de 3 minuten met jouw jtd ...
![]()
|
||||
|
||||
Komt er in 2005 misschien nog een Spa trackday? Ik heb de smaak te pakken :-)
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|