![]() |
|
|
||||
|
||||
heb moete afzegge, wegens "ouderlijke" redenen.
't doet pijn om te zien at ik ga missen.... Me marc goossens rijde, tzou een droom geweest zijn.... allezja, aan iedereen a,museerdt u daar hé
|
||||
|
||||
One, geen paniek. We regelen dat wel zodat dit een jaarlijkse traditie wordt.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Als ik de deelnemerslijst bekijk, is het eigenlijk het plezantste om met Lincy Lanssens te mogen rijden.
![]() |
|
||||
|
||||
Toch spijtig, we moeten 1 keer zaterdag korfballen en dat is net dat weekend.
|
|
|||
|
|||
Gewoon afzeggen zou ik zeggen !!!!!
|
|
||||
|
||||
Inderdaad. Lincy wacht Johan.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
En zo zien de teams er tot op heden uit :
Er zijn nog enkele plaatsjes vrij! Johan, Lincy wacht op jou!!! Sennake, ik heb de fotokes weggedaan wegens niet meer up-to-date. Werner333 Last edited by Werner333; 20-11-2001 at 23:43. |
|
||||
|
||||
zo gaat het ook Sennake
|
||||
|
||||
Kewl!!!
Zou dat commando op het sport24 forum ook werken? BTW ik ga "visitekaartjes" drukken met ons logo op. Iemand interesse? Tegen zaterdag? Wel een beetje compassie met mijne printer eh :-) |
|
||||
|
||||
Yes. Interesse. Ik mail de details wel.
|
|
||||
|
||||
kundde da ni doorsturen zodat we ze zelf kunnen afdrukken ??
dan zeker intresse ![]()
|
||||
|
||||
Da'k daar nu nie zelf aan gedacht heb
![]() Hier is het logo, en dan kan iedereen die wil het gebruiken voor visitekaartjes en weet ik wat nog :-) Er staat geen copyright op ;-) ![]() |
|
||||
|
||||
Associeren jullie die kleuren nu ook altijd met Martin Schanche en Kärcher eigenlijk? Mij dus wel eh :-)
|
|
|||
|
|||
Voor mij mag je er maken met race-organisator. Bij u zet ge er maar race secretaris op. LOL
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|