|
|
||||
|
||||
Ik vind dat hier veel onduidelijke en tegenstrijdige berichten staan...
'k Raak er meer en meer van overtuigd om gewoon te wachten tot het begin van het seizoen... (zoals elk jaar trouwens) |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hi,
Mijn Vlaams is zeer slecht...so I'll carry on in English! There was a rumour last week that Goossens might be competing in a Corvette..can anyone confirm this? |
|
||||
|
||||
Re: Startlijst Belcar 2004
Quote:
Mag ik nogmaals iedereen verzoeken om de oorspronkelijke gedachte van deze thread te eerbiedigen. Het lijkt hier wel een stel ouwe wijven.........................ik word een beetje moe van het gezever over bepaalde piloten, wagens en teams. Als de tijd rijp is zullen we dat wel ergens lezen en kunnen we dat hier neerzetten......... Wat mij betreft mogen een hoop postings door de moderatoren ge-delete worden.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Thanks..just trying to put together an article prior to the 2004 season for Autosport UK
|
|
||||
|
||||
No problem.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Re: Re: Startlijst Belcar 2004
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
1 Ik heb ze in een mailtje gekregen 2 Geen idee, maar ik heb de foto's op jouw site zien staan , dus ik wist van waar ze kwamen. 3 Sorry: MarniK 4 Ik zal te voet naar Scherpenheuvel gaan om boete te doen |
|
|||
|
|||
Quote:
best afwachten tot het seizoen begint ik zou hier niet te fel op hopen gewoon wachten tot bij het New Race Festival lijkt mij de beste oplossing |
|
||||
|
||||
Naar ik gehoord heb van Frans Lamot zou het contract maandag moeten getekend worden. Dus Lamot/Goossens op de Corvette van Selleslagh. Dezelfde als verleden jaar.
|
|
||||
|
||||
Ben eventjes niet mee, hoeveel corvettes rijden er nu dit jaar mee? 1 of 2 ?
|
||||
|
||||
Quote:
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 8 (0 members and 8 guests) | |
|
|