|
|
|||
|
|||
Op pitstop.tv staat dat Marc de helm aan de haak hangt en zich gaat concentreren op de formule renauld 1600 of heb ik dan echt zo slecht gelezen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
bij GLPK Viper 2 mag je Goossens misschien al schrappen ?
|
|
|||
|
|||
gaat B Longin zowel FIA GT met ne 575 GTC (bron : pitstop.tv)
EN met ne Viper in de Belcar rijden |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
sjah
niet iedereen kan dat he Martijn |
|
||||
|
||||
Als ik me niet vergis vallen geen races samen van Belcar en FIA GT. Ik weet het niet zeker Vertigo, maar ik denk wel dat het mogelijk is.
|
|
||||
|
||||
Quote:
De Corvette rijdt dus onder de vlag van SRT (Selleslagh Racing Team). Toch wel eigenaardig die breuk tussen Slaus en Selleslagh. De 2 Patricken hadden een soort van samenwerkingsverband dat al begon midden de jaren '80. |
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad, geen enkele race in de FIA GT wordt verreden als er dat weekend een Belcar wedstrijd gepland staat(waarschijnlijk is het wel andersom beslist ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Hier die Marc op zijn website heeft laten zetten Dus om kort te zijn : Marc hangt zijn helm NIET aan de haak |
|
||||
|
||||
Quote:
Martijn, Hier die Marc op zijn website heeft laten zetten Dus om kort te zijn : Marc hangt zijn helm NIET aan de haak [/QUOTE] Zei ik toch? Die 'omgekeerde' was bedoeld op Thomaske_GLPK, sorry |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
In GTA de Porsche Bi-turbo van SPORTCLUB PROMOTEAM RACING , in 2003 met piloten Geboers-Meulders, in 2004 Wim Meulders-Werner Moonens en Jurgen Lippens (Lippens vanaf de 24u, momenteel herstellende van achillespees blessure)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Rijdt de nu al gevreesde 996 GT3-R van Ceusters-Metior ook onder de vlag van SPORTCLUB PROMOTEAM RACING?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Het ene staat los van het andere.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 10 (0 members and 10 guests) | |
|
|