![]() |
|
|
|||
|
|||
@Dries DS: Heb jij over het hoofd gezien dat Barazi Epsilon een automatische deelname verkregen heeft via LMP2 kampioen in LMS?
En dan even een overzicht van de GT2 deelnemers:
|
|
|||
|
|||
De Sebring deelnemerslijst is ook online: http://www.americanlemans.com/Events...%20Entries.pdf
"Verrassingen": Bill Binnie in VDS Radical en 2 Konrad Porsche. Geen Creation voorlopig, enkel Intersport ![]() |
|
||||
|
||||
De vergelijking met een 'openbare aanbesteding' is gemaakt met een kwinkslag en een knipoog naar de Belgische bouwwereld (en tevens andere 'wereldjes'). Dat ACO manipuleerbaar is, is al langer geweten. Enige verdere onderbouw hoef ik daaromtrent niet te geven. Het volstaat om bij het hele LM gebeuren één keer van nabij betrokken te zijn om daaruit persoonlijke conclusies te trekken.
Last edited by Dries DS; 27-02-2007 at 23:13. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
@dries DS
Even ter verduidelijking van jou verhaal over WR. Gerard heeft enkele maanden geleden al besloten om dit seizoen geen races te rijden en dus ook van zijn deelname aan Le Mans af te zien. Bij WR is men hard aan het werk om een compleet nieuw LMP2 chassis te ontwikkelen. Deze zal aandreven worden door een motor die op bio brandstof (de "diester" die we formula campus vinden) zal rijden. De kosten die hiermee verbonden zijn plus de drukke agenda van Welter voor de rekening van Peugeot zijn de werkelijke reden. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Toch vreemd dat teams als James Watt Automotive en Tafel Racing aankondigen naar Le Mans te gaan en dan nu toch niet gaan.
Meen me te herinneren dat Tafel Racing zelfs een 'officiële uitnodiging' in handen had ten tijde van dat interview. Last edited by Stranger; 28-02-2007 at 01:06. |
|
|||
|
|||
De Speedy Racing Team Spyker is ook gewoon een nieuwe wagen met Zwitserse sponsoren en geen 2006 model. Zou me dus niet eens verbazen als die op Le Mans onder de Spyker Squadron vlag rijdt. Het gebeurde de afgelopen jaren nogal eens dat teams onder een andere inschrijving deelnamen.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik begrijp echt niet waarover jij reclameert. En dat Prospeed niet op de lijst staat is 100% logisch. Er zijn gewoon veel betere internationale teams die zich al jaren in ACO wedstrijden engageren ![]() En dan nog Spyker beschuldigen van omkoperij. Zeer laag ![]() Last edited by gwyllion; 28-02-2007 at 01:59. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
|||
|
|||
Ander nieuws:
Last edited by gwyllion; 28-02-2007 at 12:09. |
|
||||
|
||||
Quote:
In feite sloeg ik dus de nagel op de kop met de uitspraak die ik eerder op de dag deed over ProSpeed: "Ik kan me eveneens goed inbeelden dat ProSpeed niet gelukkig is met het feit niet bij de genomineerden te zijn, zelfs niet bij de reserven. OK: op ACO/LMS/ALMS kan ProSpeed inderdaad geen adelbrieven voorleggen..." ![]() Persoonlijk had ik hen op de reservelijst verwacht, niet bij de vaste nominaties... Rudi Penders is een heel sportieve kerel en hij en het volledige ProSpeed team zullen er m.i. ongetwijfeld voor zorgen dat ze tegen 2008 wel over die nodige adelbrieven beschikken. Heeft iemand ondertussen ergens een reactie opgevangen van PSI Experience of van de Gordon-Boys? Mvg, Dries DS |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
PSI maakt inderdaad een goede kans, als eerste op de reservelijst, gezien ook mijn reeds eerdere vraagtekens omtrent de tweede wagen van Barazi-Epsilon. Convers MenX is ook nog zoiets... Dan toch liever een (al dan niet Belgische) C6-R in de plaats ![]() En wat van onze nationale rijders? Heeft iemand daar iets over gehoord/gelezen? We beschikken in ons kleine landje wel over een aantal vaste waarden, op endurance-gebied. OK, niet een massa 'helden', maar toch wel enkelen... Last edited by Dries DS; 28-02-2007 at 13:16. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests) | |
|
|