|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar ik zondig zwaar met deze reply jegens mijn eigen regels in deze thread
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Franz Lamot...
|
|
|||
|
|||
als we Uwe Alzen in de Belcar mogen verwachten dan bestaat er geen FIA GT meer
|
|
||||
|
||||
manthey-racing
ik heb er ook al iets van gehoord
alle ik eb een paar foto's van de porsche gt-mr ma ik ben nieuw en weet nie oe je ne foto moe bij voegn |
|
||||
|
||||
ik e gehoord da manthey-racing word veranderd door rc-racing
(ruben maes, françoi verbiste, olivier tanghe)en in die nen auto ligt er 680 pk onder! en de hoofd sponser is midera |
|
||||
|
||||
Quote:
Manthey en RS Racing heb ik samengevoegd.............lijkt me het meest logische. Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 26-02-2004 at 00:16. |
|
||||
|
||||
Quote:
Terug on-topic nu |
|
||||
|
||||
mja...ook niet als guest ofzo....
of kijken ze daar ook zo streng op ps: to stijnconinx....ge hebt gelijk... ff aangepast was idd redelijk
Dirt Devils racing team, BMW E30 Last edited by fast freddy; 26-02-2004 at 12:21. |
|
||||
|
||||
@ the mods: gelieve bovenvermelde post te verplaatsen naar deze thread aangezien die hier TOTAAL niet op z'n plaats staat
|
|
|||
|
|||
Afgelopen woensdag reed de BMW M3 GTR testrondjes op Monza. Het gaat om de auto die ingezet wordt tijdens de 24 uur van de Nurburgring en de 24 uur van Spa en die we (wellicht) tenminste 1 wedstrijd in het Belcar gaan zien.
Achter het stuur op Monza zat Ralf Schumacher! Die heeft overigens geen verdere plannen op dit gebied. Ook Gerhard Berger reed nog een paar rondjes. Jorg Muller fungeerde als instructeur. Foto van deze test rit vindt je hier: http://www.racing1.de/web/_img//form...e/rsc_m3_o.jpg |
|
|||
|
|||
De PR-functionaris van Toon van de Haterd stuurde mij heel enthousiast deze foto:
http://www.test.juergen-alzen-motors...3/BSH/BSH.html Hij liet me weten op 20 maart aanstaande op de Nurburgring een paar rondjes mee te mogen rijden in dit turbo-beest. (middelste foto) Mogen we er van uit gaan dat Toon van de Haterd dit gevaar gaat besturen nu hij bekend heeft gemaakt met Porsche te gaan rijden? Of is het misschien een van de andere auto's die Alzen te koop had? |
Currently Active Users Viewing This Thread: 7 (0 members and 7 guests) | |
|
|