De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #46  
Old 04-01-2007, 21:59
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Albers krijgt de oren gewassen van McLaren rookie Hamilton. Sutil gaat Albers zoek rijden volgens de woorden van Hamilton.

Quote:
Speaking to this week's Autosport, Hamilton believes Sutil could reinvigorate Spyker and Albers in the way that Robert Kubica shook up Nick Heidfeld at BMW Sauber last season.

"Everyone knows what Albers can do," said Hamilton. "But I think it's going to be like Kubica joining Heidfeld at BMW and giving him a big wake-up call.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/56135
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #47  
Old 07-01-2007, 23:09
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Spyker set for major mid-season redesign

That means he will have virtually no input into the Ferrari-powered car that starts the season, although his influence should be felt from mid-season onwards.

It is understood that the team could go as far as introducing a new spec model from the midway point of the campaign, which would feature a number of improvements introduced as a result of Gascoyne's inputs.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/56151
Eigenlijk is die Gascoyne goed bezig. Hij geeft nu perfekt aan dat we de eerste helft van 2007 niets hoeven te verwachten van Spyker. In de gedrukte versie van de Autosport deze week is hij nog wat duidelijker over deze kwestie. M.a.w. hij geeft goed aan wat we kunnen verwachten en vooral wat niet. Dat is een heldere en nuchtere kijk op de zaak. Hopenlijk heeft iedereen in het team dezelfde visie. Hij is bezig met het juiste verwachtingspatroon te scheppen.

Benieuwd welke uitspraken we mogen vernemen tijdens de presentatie van Spyker door de andere teamleden.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #48  
Old 17-01-2007, 14:10
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
En nog wat updates uit het Spyker kamp

Quote:
Het Nederlandse Spyker F1-team heeft woensdag bekendgemaakt een meerjarige samenwerkingsovereenkomst te hebben gesloten met Medion. Het logo van de Duitse elektronicaproducent zal te zien zijn op de wagens en de race-overalls.

www.f1racing.nl
Als de kwaliteit van de Medion producten een indicatie is voor de kwaliteit van de Spyker........niet zo best

Spyker zal pas op 6 februari voor het eerst rijden met de 2007 Wagen...
1 maand voor de start van het seizoen.............niet zo best
Reply With Quote
  #49  
Old 17-01-2007, 20:25
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963


En blijkbaar ook al geen geld meer om een deftige broek aan hun gat te kopen!
Reply With Quote
  #50  
Old 17-01-2007, 22:24
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Quote:
Originally Posted by JPMontoya View Post
En nog wat updates uit het Spyker kamp



Als de kwaliteit van de Medion producten een indicatie is voor de kwaliteit van de Spyker........niet zo best

Spyker zal pas op 6 februari voor het eerst rijden met de 2007 Wagen...
1 maand voor de start van het seizoen.............niet zo best

en wat gaat er op die medions draaien?

Quote:
Exact Holding N.V. (Exact) announces it has signed a two-year sponsorship agreement with Spyker Formula 1 Team. In addition, both Spyker Cars N.V. (Spyker) and the Spyker F1 team will be empowered by Exact`s business software solutions.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #51  
Old 09-02-2007, 02:58
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Iemand de livery bekeken van de Spyker? Mooi of lelijk............dat doet niet ter zake. Die pijlen op de side-pods geven aan dat er nog geen grote vis aan de haak is geslagen. Dat lees je dan weer niet.........

Ze geven in ieder geval aan dat we in 2007 niet al te veel hoeven te verwachten. Ja, dat wist de kritische F1-volger al maanden

Toch weer een gevalletje grootspraak?

Quote:
Spyker team owner Michiel Mol wants the Dutch squad to start winning races in five years time.

Mol, whose team unveiled on Monday their F8-VII car, believes the Dutch outfit can start scoring points this season following some ambitious moves like signing a Ferrari engine deal and former Toyota technical director Mike Gascoyne.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/56598
Alleen snapt die Mol het wel? Zou zeggen, kijk eens naar Toyota. Die pompen al enkele jaren +/- 500 milj. € in de F1 zonder overwinning En dan wil Spyker on a shoestring budget een GP winnen binnen 5 jaar? Over 5 jaar zien we zeer zeker geen Spyker meer in de F1, e.e.a. is m.i. niet meer dan een investeringsvehikel, althans zo denk ik over Spyker.

Punten pakken in 2007? De uitspraken van Gascoyne lijken me duidelijk
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #52  
Old 09-02-2007, 11:19
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Alleen snapt die Mol het wel? Zou zeggen, kijk eens naar Toyota. Die pompen al enkele jaren +/- 500 milj. € in de F1 zonder overwinning En dan wil Spyker on a shoestring budget een GP winnen binnen 5 jaar? Over 5 jaar zien we zeer zeker geen Spyker meer in de F1, e.e.a. is m.i. niet meer dan een investeringsvehikel, althans zo denk ik over Spyker.
Vind ik niet echt een correcte vergelijking. Renault en Toyota hebben bewezen dat je met een megabudget niet automatisch wint. Renault door het te doen met een budget dat behoorlijk wat kleiner was dan die van McLaren of Ferrari, en Toyota door het meeste geld uit te geven en qua euro-prestatie verhouding het minste te bereiken.

Ik ben het met je eens dat Spyker zo gauw geen races zal winnen, maar een middenmoter moet het wel kunnen zijn denk ik.
Reply With Quote
  #53  
Old 09-02-2007, 13:18
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2006
Location: Midden NL
Posts: 59
Spyker is nu bezig met een groot mediaoffensief om te proberen meer peperdure wagentjes aan de man te brengen, als dit niet meer rendabel blijkt kun je er donder op zeggen dat men de stekker uit dit F1-project trekt.
Ik verwacht van Spyker dus eigenlijk helemaal niks op sportief gebied, als ze mij in de toekomst zwaar het ongelijk geven door dus op sportief gebied wél te presteren en podiums/punten te pakken zal ik toegeven dat ik fout zat, tot die tijd zal ik heel sceptisch tegenover het F1-avontuur van Spyker staan.
Reply With Quote
  #54  
Old 13-02-2007, 20:43
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
Tijden van vandaag...

17. Davidson Super Aguri-Honda (B) 1:23.969 97
18. Albers Spyker-Ferrari (B) 1:24.425 108

Ziet er niet te best uit voor Spyker...
Reply With Quote
  #55  
Old 21-02-2007, 00:21
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by JPMontoya View Post
Ziet er niet te best uit voor Spyker...
Na twee dagen gezamelijk testen tussen Williams en Spyker is de Spyker +/- 2 sec. off the pace t.o.v. de Williams. We mogen Williams in 2007 niet tot de "pacesetters" rekenen...........dus het verschil t.o.v. Ferrari / McLaren / BMW zal nog veel groter zijn.

Testen zeggen niet alles maar dat de eerste signalen niet best zijn ziet een blinde nog
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #56  
Old 21-02-2007, 00:51
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2004
Location: Brussel
Posts: 752
Williams geen pacesetter in 2007? Persoonlijk denk ik dat ze het nog best goed zullen doen. Niet enkel BMW was deze winter top, ook Williams liet zien dat het FW29-pakket goed in elkaar zit. En die naadloze versnellingsbak... ik verwacht dat Williams daar een klein voordeel uit kan halen. Ik zal niet zeggen dat Williams plots voor de overwinningen meedoet, maar enkele podiumplaatsen zouden moeten lukken. En neen, als mijn voorspelling niet uitkomt, dan ga ik niet nog een tweede maal in adamskostuum over Circuit Zolder lopen
Reply With Quote
  #57  
Old 21-02-2007, 02:19
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally Posted by bluelite View Post
Williams geen pacesetter in 2007? Persoonlijk denk ik dat ze het nog best goed zullen doen. Niet enkel BMW was deze winter top, ook Williams liet zien dat het FW29-pakket goed in elkaar zit. En die naadloze versnellingsbak... ik verwacht dat Williams daar een klein voordeel uit kan halen.
Ik denk dat de meesten ondertussen wel een naadloze versnellingsbak heeft
Reply With Quote
  #58  
Old 21-02-2007, 03:17
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2004
Location: Brussel
Posts: 752
Ferrari, BMW en Renault hebben inderdaad ook de seamless shift gear box, maar we mogen niet vergeten dat Williams op dat vlak een beetje voorsprong heeft. Tegen volgend jaar zullen alle teams wel een dergelijke versnellingsbak hebben.
Reply With Quote
  #59  
Old 21-02-2007, 21:40
senna's kingdom's Avatar
senna's kingdom senna's kingdom is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 400
Sutil op een halve seconde van Rosberg bij de laatste test...
Reply With Quote
  #60  
Old 22-02-2007, 00:44
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2005
Location: Den Haag, Nederland
Posts: 518
Toch vooruitgang te zien. En de tijd ligt ook niet ver af van de tijden die eerder in Valencia werden gereden.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 01:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.