De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Toerisme wagens
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rating: Thread Rating: 3 votes, 5.00 average.
  #46  
Old 13-12-2006, 01:41
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Quote:
Originally Posted by raceboy View Post
Circuit is eigendom van de ACO?
En wat heeft dat met SRO te maken? ITR lag met de ACO te rotzooien, maar ik snap niet waarom Mark daar de SRO bij vermeld.
Reply With Quote
  #47  
Old 13-12-2006, 01:43
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Quote:
Originally Posted by Bramzel View Post
En wat heeft dat met SRO te maken? ITR lag met de ACO te rotzooien, maar ik snap niet waarom Mark daar de SRO bij vermeld.
organisatie FFSA-GT, die Duitsers hebben namelijk niet de gewoonte om lokale bijprogrammas te hebben.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #48  
Old 13-12-2006, 10:45
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Zover was ik ook al gekomen. Nu moet je me alleen nog steeds uitleggen waarom die iets te maken zouden hebben met het gemekker tussen het ITR en de ACO. Ging dat over in wat voor vorm de FFSA mee zou doen? Was de deelname van het FFSA dat weekend een discussiepunt voor ITR?
Reply With Quote
  #49  
Old 13-12-2006, 17:39
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Di Resta naar DTM volgens touringcartimes.com:
http://www.touringcartimes.com/news.php?id=892
Reply With Quote
  #50  
Old 13-12-2006, 21:47
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Bramzel View Post
Zover was ik ook al gekomen. Nu moet je me alleen nog steeds uitleggen waarom die iets te maken zouden hebben met het gemekker tussen het ITR en de ACO. Ging dat over in wat voor vorm de FFSA mee zou doen? Was de deelname van het FFSA dat weekend een discussiepunt voor ITR?
Heb totaal geen idee waar het werkelijke probleem lag. Dat gaat zo'n Duitser ook niet vertellen aan mij Of de ACO en/of SRO moeilijk deden? Ik weet het echt niet. Ging het over het tijdschema? Het aantal gratis VIP kaarten? Het kan allemaal.......

Saillant detail: We weten inmiddels wel de reactie van Ratel op de plannen van Bartels en Hezemans voor een FIA GT demo tijdens een DTM weekend
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #51  
Old 13-12-2006, 23:33
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Heb totaal geen idee waar het werkelijke probleem lag. Dat gaat zo'n Duitser ook niet vertellen aan mij Of de ACO en/of SRO moeilijk deden? Ik weet het echt niet. Ging het over het tijdschema? Het aantal gratis VIP kaarten? Het kan allemaal.......

Saillant detail: We weten inmiddels wel de reactie van Ratel op de plannen van Bartels en Hezemans voor een FIA GT demo tijdens een DTM weekend
Dus je kent de details absoluut niet, je weet niet wie welke rol speelt, maar insinueert wel dat SRO er mee te maken heeft. Ik herinner me dat je nogal fel van leer hebt getrokken tegen mensen als ze aan het gissen waren, of ongefundeerde geruchten/ideeen de wereld in slingerden. Is dit weer zo'n typisch geval van Mark-de-administrator die boven de wet staat?
Reply With Quote
  #52  
Old 13-12-2006, 23:49
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Bramzel View Post
Dus je kent de details absoluut niet, je weet niet wie welke rol speelt, maar insinueert wel dat SRO er mee te maken heeft. Ik herinner me dat je nogal fel van leer hebt getrokken tegen mensen als ze aan het gissen waren, of ongefundeerde geruchten/ideeen de wereld in slingerden. Is dit weer zo'n typisch geval van Mark-de-administrator die boven de wet staat?
Hmmm, ik geef alleen aan dat er problemen waren tussen de ITR en de "Franse kant" van dat bewuste weekend. Of de ITR of de "Fransen" de spelbreker waren laat ik in het midden. Geef alleen aan wat die Duitser destijds heeft gezegd..........en dat hoeft uiteraard niet de juiste kant van het verhaal te zijn. Die kan natuurlijk ook in zijn eigen voordeel spreken

Ik beschuldig toch niemand? Ik schrijf alleen dat de bewuste partijen (waarbij ik een vraagteken plaats achter SRO) een tijdje hebben liggen stoeien met elkaar. Ongefundeerde geruchten? Weet toch 100% zeker wat ik destijds aan de telefoon heb gehoord.

Welke gerucht lees je dan in mijn bericht?

Ik boven de wet? Dacht het niet. Voor iedereen gelden dezelfde wetten hier. Ben je het daarmee niet eens? Report this post to a moderator Dan krijg ik wel een ferme tik op de vingers van mijn collega's. Het spelletje is af en toe heel simpel Kun je het beter? Bewijs je dan als moderator
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #53  
Old 14-12-2006, 00:20
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Door SRO te vernoemen in die zin geef je sterk de indruk dat die er iets mee te maken zouden hebben, en als dat niet je bedoeling is dan formuleer je de zin nogal ongelukkig. En als je daar verder geen aanwijzingen voor hebt (of hebben ze dat specifiek vernoemd aan de telefoon) dan noem ik dat een ongefundeerde gissing.
Reply With Quote
  #54  
Old 18-12-2006, 15:59
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Audi have signed former Porsche sportscar stars Lucas Luhr and Mike Rockenfeller for their DTM and sportscar projects.
...
http://www.autosport.com/news/report.php/id/56054
Reply With Quote
  #55  
Old 18-12-2006, 16:32
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Apr 2004
Location: bilzen
Posts: 2,363
ik denk dat ze hen meer naar audi hebben gehaald om ook met de r10 te rijden en zo goede rijders van porsche af te nemen..
Reply With Quote
  #56  
Old 18-12-2006, 16:44
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally Posted by smiley View Post
ik denk dat ze hen meer naar audi hebben gehaald om ook met de r10 te rijden en zo goede rijders van porsche af te nemen..
Luhr en Rockenfeller zullen in DTM rijden. Luhr zal zeker in de R10 aantreden, voor Rockenfeller is dit onduidelijk.

Door de beslissing van Dyson om in LMP2 te gaan racen met Porsche RS Spyder, lijkt het niet langer zeker dan Audi wel in ALMS zal racen aangezien ze geen tegenstand in LMP1 hebben. Waarschijnlijk moet Audi dus noodgedwongen in LMS racen... Van het plan om met 4 R10s te racen (2x ALMS en 2x LMS) zal er niets in huis komen

Last edited by gwyllion; 18-12-2006 at 16:50.
Reply With Quote
  #57  
Old 18-12-2006, 19:24
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Ik betwijfel of Audi zich terug gaat trekken uit het ALMS, daar is de amerikaanse markt veel te groot voor.
Reply With Quote
  #58  
Old 02-01-2007, 16:18
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Apr 2004
Location: bilzen
Posts: 2,363
het is nog altijd niet zeker of bjork dit jaar in de dtm voor audi rijd !
het zou tussen hem en een engelsman gaan.. maar wie dat is ?????
http://www.touringcartimes.com/news.php?id=917

ik vraag me ook af of het voor een 2006 of 2007 wagen is.. ik dacht dat ook timo scheider voor een 2007 wagen van audi in de running zou zijn !
en ekstrom,kristensen en tomczyk lijken me al zo goed als zeker voor een 2007 wagen...
Reply With Quote
  #59  
Old 02-01-2007, 16:32
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally Posted by smiley View Post
het is nog altijd niet zeker of bjork dit jaar in de dtm voor audi rijd !
het zou tussen hem en een engelsman gaan.. maar wie dat is ?????
Waarschijnlijk is deze Engelsman Porsche Supercup kampioen Richard Westbrook
Reply With Quote
  #60  
Old 02-01-2007, 16:58
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Apr 2004
Location: bilzen
Posts: 2,363
zou ook wel een mooie aanwinst zijn voor audi denk ik !
hij heeft echt goed gereden in de supercup 2006 !
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 02:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.