|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Eindelijk het ultieme bewijsstuk gevonden op het net voor vraag 12: namelijk dezelfde foto, en nog 2 andere gerelateerde foto's. (opluchting ) Ze bevestigen mijn vermoedens, maar met vermoedens alleen win je geen kwis...
Dit jaar heb ik nog niet moeten gokken, maar ik begon nu toch een beetje te vrezen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Jan. =---- PS, puur uit curieuziteit : link via pm? aub?
|
||||
|
||||
en ik dacht dat het moeilijk zou zijn. Heb net een uurtje gezocht, en heb alles al. (btw, ik heb ook dezelfde foto gevonden)
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jan. =---
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nu als Roeland (of gij, of iemand anders) zegt van "sorry Jan, maar ik heb liever niet dat ge weet waar ik dat gevonden heb.", ok. Niks op aan te merken, even goei vrienden. Maar dat er geimpliceerd dat ik het zou gebruiken om mezelf of iemand anders te bevoordelen omdat de deadline nog nie voorbij is stuit mij een beetje tegen de borst. Als ge met zo'n mentaliteit meedoet moogt ge van mij dat tekeningske al hebben. Jan. =---
"It's for the fun." -Gilles Panizzi Last edited by Obi-Jan; 11-05-2003 at 16:27. |
|
||||
|
||||
Wat is er nu mis met een beetje competitie, dat is toch net het leuke eraan? Zelfs Fleabite en ik wisselen niets uit, wat het anders wel een heel stuk makkelijker zou maken.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jan. =---
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Primo: zoek de betekenis van de term "ironie" eens op. Ik kan accepteren dat je dacht dat jouw antwoord "grappig" zou zijn, maar het heeft niks met ironie te maken. Secundo: laat ik even haarfijn uitleggen wat mij stoort aan deze situatie. Ik post: "PS, puur uit curieuziteit : link via pm? aub?" Dit wil dus zeggen, voor degenen voor wie Nederlands geen moedertaal is: uit nieuwsgierigheid / losstaand van deze competitie. Een vrijblijvend verzoek. Jij bent mij niks schuldig en ik probeer hier geen voordeeltje te halen. Jij antwoordt daar in wezen op dat je me best wilt vertellen wat ik wil weten, maar niet heus. Want ik zou dan wel eens ofwel mezelf of iemand anders kunnen bevoordelen. M.a.w. je vertrouwt mij niet en je wilt daar niet voor uitkomen. Spijt me... ik ben maar een klein 10 jaar ouder dan jij, maar ik stam uit een tijd waar iemands karakter en fair play als vanzelfsprekend werd aangenomen, en ik vat dit op als een belediging. Maar goed, geen punt... ik weet wat ik aan jou heb als mens. Veel geluk in het leven, want ge gaat het nodig hebben. Jan. =---
|
||||
|
||||
Quote:
Jan. =---
|