|
|
||||
|
||||
Re: Re: 20 maart 2004 : Titanic Rijkevorsel Rittensport : wie doet mee?
Paddock Team 1 : Sennake - Raceboy.
Paddock Team 2 : Juf Anneke - Bazzie. Paddock Team 3 : Huudo - MDB Paddock Team 4 : Tigerracing - Fordje Paddock Team 5 : Pascal - Bart Paddock Team 6 : Johan - Werner333 (???) Paddock Team 7 : Jan - Wouter Paddock Team 8 : Boosterke - Wabbe De inschrijving zelf moet je dan nog wel zelf doen natuurlijk. |
|
|||
|
|||
Quote:
Je moet alleen een gewettigde ouderlijke toelating hebben. Dat is een toelating van één van je ouders die je moet laten wettigen door je gemeentebestuur. Als piloot moet je 18 jaar zijn en een definitief rijbewijs bezitten. Met een L of leervergunning mag je NIET deelnemen als piloot. Kostprijs voor rittensportvergunning: 7,50 euro. Een dagvergunning kost slechts 4 euro. Hiervoor gelden natuurlijk dezelfde voorwaarden. |
|
||||
|
||||
Jawadde dat allemaal om bollekes en pijlkes te volgen
Onder de 12 is dat toch niet aan te raden ook niet daar is het blijkbaar heel moeilijk om pijlkes te volgens heb ik al gemerkt Zijn er ondertussen nog teams bijgekomen? Heb het idee dat het er weinig zijn. Of hebben ze al schrik nu ze weten dat ik mee rijd |
|
|||
|
|||
Zo erg is dat nu toch ook niet. Een VAS-vergunning voor rittensport is trouwens één van de simpelste kwa voorwaarden en de goedkoopste.
De rittensport is de laatste jaren zelf heel populair geworden. In de eerste wedsrijd van dit jaar (Ronde van Vlaanderen) stonden bijna 100 teams aan de start. Je zal daar in Rijkevorsel zeker niet alleen zijn... |
|
||||
|
||||
Afgaande op vorige edities gaat daar idd heel wat volk zijn.
Team 6 voor 95% zeker. |
|
||||
|
||||
En ja hoor, team nummer 9 gaat er ook voor, dat zijn Patrick en Marc, ze weten nog niet goed wie piloot wordt en wie zal navigeren en ze kunnen kiezen uit 4 auto's. Een luxeprobleem dus. Voor hen is het de allereerste keer, dus ik stel voor dat we hen vooraf een beetje "inwijden".
jan |
|
||||
|
||||
Quote:
't Is dus aan u hé Werner. jan |
|
||||
|
||||
Team 10: Evi en Jany
Team 11: Tessa en Kim ik breng nog wat vrienden mee goed he!! |
|
||||
|
||||
de timing
Quote:
|
||||
|
||||
aanpassingen reglement rittensport voor 2004:
- klasse recreatie: min. 60% eenvoudige bol-pijl, max 40% eenvoudig kaartlezen. - klasse toerisme: vanaf dit jaar eenvoudige blinde lijn toegestaan. - klasse sport: nieuwe navigatietechniek: "cross the lines" - de inrichter moet in blok verbeteren. Per gemiste controle: 10 strafpunten.
|
||||
|
||||
Afspraak in Rijkevorsel om kwart voor vier (15.45 uur), dan kunnen we samen nog eens overlopen waar je zeker moet aan denken + de ingetekende lijn effe uitleggen en samen iets eten voor we aan de officiële briefing deelnemen
Dus niet vergeten : Paddockers om kwart voor 4 op post |
|
||||
|
||||
Paddock Team 1 : Sennake - Raceboy
Paddock Team 2 : Juf Anneke - Bazzie Paddock Team 3 : Huudo - MDB Paddock Team 4 : Tigerracing - Fordje Paddock Team 5 : Pascal - Bart Paddock Team 6 : Johan - Werner333 Paddock Team 7 : Jan - Wouter Paddock Team 8 : Boosterke - Wabbe Paddock Team 9 : Patrick - Marc Paddock Team 9: Evi - Jany Paddock Team 10: Tessa - Kim Last edited by Sennake; 18-03-2004 at 19:08. |
|
||||
|
||||
Patrick en Marc zijn dus niet dezelfde als Fordje (= Patrick) en Tigerracing (= Marc) eh Jan?
|
|
||||
|
||||
Neen, wij stonden al ingeschreven. Via Jan hebben wij niks geregeld;
Ik kan pas rond 17.00-17.30 ter plaatse zijn. Met excuses, we zullen maar zeggen dat we het allemaal al kennen..... |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|