![]() |
|
|
||||
|
||||
Terug naar GP2, Superfund series,... gaan heeft geen zin. Begint te oud te worden daarvoor. Lukt F1 niet moet hij zich maar toeleggen op betaalde zitjes in LMES, Le Mans,...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar Bas wil (en zal ook volgens hem) toch GP2 rijden moest er niets lukken in de F1. ![]() Ik zeg maar wat hij mij vertelde ![]() |
|
|||
|
|||
Coulthard is zeker de eerste piloot voor Red Bull volgend jaar. Voor het 2de zitje wordt er hard getwijfeld tussen Klien en Liuzzi. Mateschitz denkt er zelfs ze afwisselend te laten rijden (een beetje zoals WRC dus).
|
|
||||
|
||||
bron?
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Er is geen officieel persbericht geweest, maar Mateschitz heeft het in een Oostenrijks krant gezegd. |
|
||||
|
||||
Coulthard is nu definitief bevestigd voor 2005 bij Red Bull.
Gisteren vrijdag werd het contract getekend volgens autosport.com Het is een contract van 1 jaar Net genoeg om weeral wereldkampioen te worden ![]()
|
||||
|
||||
Klien waarsch 2e coureur en Liuzzi als testrijder!
|
|
|||
|
|||
BMW wil Heidfeld blijkbaar in de BMW Williams en lijkt het dus te gaan halen op de Pizzonia.
|
|
||||
|
||||
Op F1-LIVE.COM is er een lijstje te vinden met de laatste evo's er op:
Quote:
Moet er niet gewacht worden op een vergadering van de FIA ofzo om meer te weten over de regelementeringen ivm de mogelijke 3e piloten?? Wanneer zal deze vergadering plaatsvinden ?? |
|
||||
|
||||
die vergadering is geweest en McLaren mag ook een derde wagen inzetten volgens Motorsport aktuell
|
|||
|
|||
Leinders in ieder geval niet bij Minardi: http://www.sbsonline.nl/modules.php?...euws&sid=50648
Als hij al niet voldoende geld heeft voor Minardi dan sluit ik Jordan ook uit. |
|
||||
|
||||
op www.f1racing.nl staat nu net te lezen dat zowel Klein als Liuzzi een contract hebben getekend bij Red Bull Racing voor dit jaar. Er is wel nog niet duidelijk wie er tweede rijder wordt en wie testrijden. Of wordt het dan toch een afwisseling
![]()
|
||||
|
||||
in ieder geval mag Klien niet testen op vrijdag, dus als hij geent weede rijder wordt lijkt het me dat zijn carriere erop zit.
|
|||
|
|||
Nog een andere mogelijkheid volgens VRT TT : de twee besten van de vrije trainingen mogen kwalificeren voor de race.
Dit zou pas spannend kunnen worden. Elk weekend jezelf moeten bewijzen om aan de start te kunnen komen... C U |
|
||||
|
||||
Dan moeten ze iedere keer force majeure aanvragen als ze Liuzzi laten rijden?
|
|