![]() |
|
|
||||
|
||||
ja ok de race is gereden
ik vond het gewoon dom wat spengler deed !! als jullie da normaal vinden .. wil ik jullie commentaar eens horen als een opel een audi of mercedes alleen nog meer ophoud (ik heb het dan nog niet over hun op wazige lijnen te late rijden..met als gevolg een spin of crash).. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb overigens geen voorkeur voor Mercedes, Audi of Opel. |
|
||||
|
||||
jah natuurlijk mag hij zijn lijn verdedigen.. maar een beetje sportief mag toch ook nog wel. Nu verliest opel een punten positie door iemand die uiteindelijk 12 de wordt..
dat is toch niet fijn zeker niet als je ziet hoe goed de opel dan eindelijk eens mee rijdt.. maar kom er zijn nog 10 races te gaan op naar EuroSpeedway !! ![]() ![]() ps : Häkkinen zou over de 100 per uur zijn gegaan in de pitlane.. ![]() edit: schrijf fouten |
|
|||
|
|||
Ik vind/vond de aandacht voor Hakkinen overdreven.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ja, ik denk dat iedereen een beetje een overdosis Hakkinen heeft gehad, ook in Hamburg was er maar aandacht voor één man, af en toe haalden ze Frentzen er nog eens bij, maar toch...
|
||||
|
||||
Het incident tussen Spengler en Fässler is gewoon een race incident.
En je mag zeggen wat je wil over de aandacht voor Häkkinen, maar hij rijdt in zijn eerste race in de punten en dat ondanks een drive-through. Ik meende verstaan te hebben op ARD dat een drive-through ongeveer 11 seconden kost, zonder drive-through zou Häkkinen nog meer naar voor staan! Voor de rest vond ik de race wel geslaagd. Belooft weer een mooi seizoen te worden. |
|
|||
|
|||
Häkkinen reed 104 km/u in pit straat waar een maximum snelheid van 60 km/u geldt. Niet echt verstandig.
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=Raikkie]Hij is trouwens 12de geworden dankzij een aanrijding met een andere Opel
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
[QUOTE=smiley]
Quote:
De maximumsnelheid is 80 per uur trouwens ![]()
|
||||
|
||||
Mooie race gezien van mijn kant,Alesi verdiende winnaar uiteraard,Hakkinen reed goed,zonder drive trough nog meer punten,kverlang al tot Spa
![]()
|
||||
|
||||
[QUOTE=Raikkie]
Quote:
|
|
|||
|
|||
De prestatie van Frentzen was een kleine teleurstelling. Vooral na de supertijden die hij tijdens de 2 DTM testen neerzetten. Zijn rempunt gemist en in Margaritis geknald en later nog een zware spin.
|
|
||||
|
||||
De man van de race was voor mij toch Schneider.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|