![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Het probleem is niet zozeer hoe fel hij moet remmen, dat is geen probleem. Het is vooral de uithouding die voor problemen zorgt, na 2 ronden Zolder heb ik dikwijls al problemen. ('t zal voor een stuk natuurlijk ook wel aan mijn remtechniek liggen, maar toch... ![]() Trouwens, @ Andy -> Waauw! "Schoon bakske!" ![]()
"The process of thought is actually to slow for this car. If you have to think about how you are going to react it's already to late." W. Rohrl over de Audi Quattro Sport E2 Last edited by Rohrl-fan; 21-05-2005 at 09:14. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Dus met een boostcontrollerke richting 0.8 draaien en het worden er meteen 330 ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Volgens mij heeft Andy al zo'n boostcontrollerke liggen...
Kristof : brembokes kunt ge niet met choco opeten hè, 't is maar dat ge't weet hé... als ge nog originele schijven met redelijk veel km. hebt liggen is de kans groter dat ze krom gaan trekken(als ze aan vervanging toe zijn kunt ge evengoed ineens brembo schijven steken die hebt ge termisch behandeld, geperforeerd, gekerfd wat ge maar wilt), maar vooral straatblokjes zijn niet bestand tegen circuitgebruik blauwe Pagid(Rs 4-2) doen op dat gebied wonderen . |
|
||||
|
||||
Hey, serieus bedankt!
![]() Waar kan ik trouwens het beste informeren voor die Pagids? Ik ken nog niet echt veel adreskes, dus alle tips zijn welkom! Nog een (dom? ![]() Groetjes!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Want zo een schijf .. da kost een pak ze ![]() |
|
||||
|
||||
Eerst en vooral,
Andy dikken bak, zeggen ze in Leuven. Wat betreft de remmen, ik zie hier niemand die over de remvloeistof spreekt... Ik had de eerste keer op circuit met mijn Porsche ook problemen van Fading. Het duurde maar 3 ronden of ik had geen remmen meer. Nu heb ik... Grotere klauwen(C2), geperforeerde schijven van Zimmerman(origineel formaat) en remvloeistof ATE Blauw. Ik rijd 1 uur zonder fading. Alleen de laatste keer had ik na 3 kwartier problemen met de remmen. Het eerste wat men mij aanraadde was de remvloeistof te vernieuwen. Het is die die gaat koken door het contact met de gloeiende remblokjes en dan verdwijnt je remdruk in luchtbelletjes...Geen remdruk ![]() ![]() Ik denk, maar ik ben ook maar een leek, dat de remblokjes zoals van Pagid en zo het remvermogen wel verbeteren, maar niet het tegengaan van Fading. Maar een simpele mening van een leek. Tot 8 juni, want dat komt al stillekesaan dichterbij. Misschien kunnen al deze forummers eens ergens afspreken , dan zien we mekaars gezicht ook eens. Bij sommigen kan ik al de auto voorstellen, maar anderen zijn volledig onbekend. Toch spijtig vermits we allen dezelfde passie delen.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar het is juist daarom dat ze het wel iets langer mogen uithouden. Nu is't iedere keer weer wat te snel gedaan met rijden, hé. ![]() De problemen van 11/05 staan hier trouwens los van, want ik hij rijdt op't moment niet zoals normaal. Dinsdag wordt er naar gekeken. De remmen pakken nu niet zoals anders en als ik in 2de voluit optrek gaat in de Vtec-zone (tussen 6000 tpm on 8800 tpm) gaat het verklikkerlampje van de handrem branden! ![]() @ Yannick-R -> Tja, voor wat hoort wat zullen we maar denken. ('t zal trouwens toch nog niet voor direct zijn, hoor.) Ik heb trouwens nog nooit iemand horen zeggen dat autosport goedkoop is. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wat dat afspreken betreft, ik zie dat direct zitten, "just name the time and place", en ik zal er zijn (nu ja, als ik niet moet werken, hé ![]() We kunnen daarvoor natuurlijk elders op dit forum een thread over starten.
|
||||
|
||||
Quote:
Remtechniek maakt denk ik veel ! Last edited by AlainH; 21-05-2005 at 20:01. |
|
||||
|
||||
misschien dat de remtechniek 'hard remmen als ge hard rijdt, en lossen naarmate je vertraagt' wel kunnen helpen
als je hard rijdt kan je in principe echt hard stampen op de remmen omdat je meestal pas wielspin hebt bij een lagere snelheid en anders moet je maar voor de eran dagen een simpele luchthapper onder aan je bumper hangen en die op de schijven richten voor extra koeling tis maar een gedacht uiteraard .... @ Andy: té graaf machien ... die zexel skylines indertijd toch, man man man, puur genieten tijdens de 24u van Franco!
|
|||
|
|||
Quote:
Mijn baas verplicht me echter om Eran-kledij te dragen ![]() C U |
|
||||
|
||||
'k Zal op mijne auto al "Il Principal" plakken...
![]()
|
|