![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik ben er zeker van dat het deze keer gaat lukken. Sjieke dingens !!!!!!!
Ik spuit al jaaaaaaaaaaaren met Tamiya-spuitbussen en ben (nog) niet van plan om daar verandering in te brengen. Grtzzzzzzz Nismo ![]() |
|
||||
|
||||
linkerflank is klaar. Vlotjes en zonder problemen. (dit gaat misschien wel te makkelijk...)Van de eerste poging wist ik dat de groene band onder het Marlboro logo aan de voordeur door het wit van het logo heen scheen. Daarom heb ik alles netjes uitegemeten en uitgeknipt. Geen lelijke groene band meer onder het logo nu.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Mooi resultaat trouwens!! |
|
||||
|
||||
Idd, een goeie oplossing is dit.
Maar toch verbaast het me iedere keer een beetje wanneer ik zie dat iemand de decals reeds heeft aangebracht, en pas daarna de rubbers rond de ruiten gaat schilderen. Maar ja, iedereen zijn methode, niewaar?
|
||||
|
||||
Ik heb een extra witte decal aangebracht onder het nummer op de deuren om de groene decal te camoufleren zodat ie niet zou doorschijnen.
Prima werk al heb je een heel andere methode en volgorde van afwerken dan ik. Het ga je goed met de verdere afwerking Grtzzzzzzz Nismo |
|
||||
|
||||
ziet er prachtig uit, je zou bijna zelfs zegge dat dit model af gaat geraken
![]() ![]() doe zo voort ![]() |
|
||||
|
||||
Klein probleem met decals op het dak. Ze wilden niet echt in het gootje gaan zitten, zelfs niet met Sol. Wellicht dat ik ze er in het begin iets te strak heb opgezet. Nu goed, ze moesten en zouden helemaal de vorm aannemen, ook al zou dat onvermijdelijk betekenen dat ze zouden scheuren - wat ook gebeurde.
![]() Dus dan maar op zoek naar een equivalent in verf om de scheurtjes bij te werken. Equivalent gevonden in de vorm van Testors Groen en en voor het rood een mengeling van Humbrol N°220 (6 delen) en Revell N° SM310 (2delen). ![]() ![]() Resultaat mag er zijn denk ik. ![]() Tevens nog enkele andere plaatsen bijgewerkt waar het nodig was. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
De decals zijn inmiddels geplaatst. Nu kan de afwerking beginnen. Ga er geen vernis opzetten, maar Tamiya compound en wax zullen de finishing touch geven. Ik ben niet 100% zeker dat alle decals er overal voor het volle pond perfect opzitten en ik wil het niet nog een keer mis laten gaan.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Mooi werk, Huudo.
Goeie oplossing voor die kleine scheurtjes trouwens.
|
|||
|
|||
misschien een stom vraagske,maar die tamiya compound, hoe gebruikt ge dat juist?
gewoon goed inwrijven met een doekje? want bij mij blijft er altijd zo wit in de naden zitten en dat word dan hard, nogal ambetant. |
|
||||
|
||||
Het eerste wat me opvalt zijn de knappe velgen
![]() De rest is natuurlijk ook eerste klas!
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je weet dat die Gunz-vernis van Sennake perfect werkt waarom dan nog gaan experimenteren...
|
|