![]() |
|
|
||||
|
||||
Heb me ook geamuseerd, zowel in de voormiddag als het laatste uurtje.
![]() Jammer dat het motorke niet meer wou na 40 min. proberren driften, koppakking stuk. Iemand trouwens fotokes gezien van mijn Volvoke? Thanks en wsl tot 8 juli. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Als beginnend (2e keer) werd ik toch wel een beetje overdonderd door het aantal auto's op de baan.
Ik ga volgende keer (zeker 8 juli) eens een 'L' vanachter opplakken, zodat de GT3's etc. toch kunnen zien dat ik nog niet geroutineerd ben. Voor de rest super geamuseerd & een geslaagde dag gehad (dat kan ik pas zeggen als ik mijn transponder afgeef, want dat wil zeggen dat ik mijn 'hok' nog heel is). Kris PS Die grijze 146 GTA, is dat die in Geel rondrijdt? Op de helm stond P.B. A+. (De B van B*** ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
"The process of thought is actually to slow for this car. If you have to think about how you are going to react it's already to late." W. Rohrl over de Audi Quattro Sport E2 Last edited by Rohrl-fan; 17-06-2005 at 09:56. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|